علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

حسادت به بچه خودمون؟!

1392/11/24 23:05
نویسنده : mahtab
521 بازدید
اشتراک گذاری

                                        یعنی میشه آدم به بچه ی خودش هم حسادت بورزه؟

 

 

البته فکر کنم باید مادری رو که چند روز بیشتر نیست زایمان کرده و همسرش به جای بیشتر کردن توجه و محبتش به اون  به شکلی افراط گونه به نوزاد تازه متولد شدشون توجه و محبت می کنه و مدام با سفارش های تلفنی و حضوری وسواس گونه اش در مورد مراقبت از بچه مادر صفر کیلومتر رو آزار میده مستثنی نمود، نه؟!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رزماری
24 بهمن 92 13:06
حالا کی اینجوری وسواسی رفتار میکنه ؟
mahtab
پاسخ
این داستان شرح ماجرای یکی از دوستانمه
فهیمه
24 بهمن 92 16:15
دقیقا راستش گاهی اوقات حسادت میکنم همسری زنگ میزنه و بدون اینکه حال منو بپرسه میپرسه یوسف چطوره منو میگی
mahtab
پاسخ
عزیزم حق داری اما خدا رو شکر که اینقدر بچه هاشونو دوست دارن، اگر دوست نداشتن چی؟! اینم یه نوع خوش بینی از نوع مادرانه
مرضيه (مامان محمدمهدي)
26 بهمن 92 9:43
منم گاهي به همسرم ميگم: بابايي منم هستما ولي جدا از شوخي آدم لذت ميبره كه همسرش به بچه توجه داره
mahtab
پاسخ
من که گاهی کلی تو ذوقم میخوره وقتی با همسرم حرف میزنم و احساس میکنم بهم گوش نمیده و با پسری به بازیش ادامه میده، وقتی اعتراض میکنم جوابی میده که کاملا دهانم بسته میشه میفرمایند: "خواستم تو روحیه بچه اثر بد نذاره و بهش بی محلی نکرده باشم" اون وقت من :
محبوبه
26 بهمن 92 18:54
آیکون حسادت نداره اینجا؟ ما نیز هم...
mahtab
پاسخ
باید سفارش بدیم، در راستای اینکه فهمیدیم این صفت در وجود بیشتر مامانها وجود داره البته در حالت مغلوب و خاموشش
مامانی
1 اسفند 92 0:01
من حسود نیستم وقتی می بینم بابایی با عشق صداش میکنه کیف میکنم و خدارو شکر
mahtab
پاسخ
واقعا هم کیف کردن داره و هم شکر کردن