علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 22 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

بازی، بازی، زندگی

1392/10/1 9:59
نویسنده : mahtab
272 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها را دوست دارم چون با خاک بازی میکنند و این نشانه این است که به دنیا دل نبسته اند.

 

غذا میخورن همراه ِ بازی کردن، بهتر بگم همراه ِ بازی غذا هم میخورن،

بدمزه ترین دارو رو با بازی میشه راحت به خوردشون داد،

خوابشون میاد اما باید با بازی بخوابن، بهتر بگم باید میون بازی خوابشون کرد و یا با نی نی و اسباب بازیهاشون و یا اینکه انقدر با بازی  خسته بشن که دیگه نتونن بیدار بمونن،

میخواهیم که بهشون جمع کردن وسایلشون و مرتب کردن خونه رو یاد بدیم اما اونها این کار رو هم به بازی میگیرن، بهتر بگم تو بازیشون وسایل رو جمع میکنن و خونه رو مرتب میکنن اما چون این کار رو یه بازی میدونن دوباره روز از نو روزی از نو، همه ی اونها رو که جمع کرده بودن دوباره پهن میکنن،

چیزی از دستشون میفته زمین، برمیداری و بهشون میدی، اما اونها اینو بازی میدونن، دوباره میندازن، دوباره بهشون میدی و میگی دیگه نندازیا، اما این برای اونها بازیه پس زیاد نباید سخت بگیریم،

 

پی نوشت: این پست رو خیلی وقت قبل میخواستم بنویسم، اون موقع موارد بیشتری از مثالهای مربوط به به بازی گرفتن همه چیز توسط بچه ها تو ذهنم بود که متاسفانه الان به همین چند تا محدود شده.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لیلی
30 آذر 92 13:08
جالبه. ولی وقتی جمع می کنن و دوباره می ریزن اسباب بازیاشونو خیلی حرص درآره
mahtab
پاسخ
حرص درآر اونم بدجوری
مامان سها
30 آذر 92 18:41
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران!
mahtab
پاسخ
روزها و شبهای شما نیز رویایی و دلتان شاد و لبتان خندان باد دوست عزیزم
مادرخانومي
1 دی 92 0:43
با تشكر از بچه هاي عزيز واقعا و به قول يكي از دوستهاي وبلاگيم،دستشون مرسي! همين كاراست كه شيرينشون كرده ديگه.
mahtab
پاسخ
و دست خدا جون هم مرسی
ریتا
1 دی 92 9:08
حسین خیلی ریخت و پاش میکنه کل کمد لباساش و همه ی اسباب بازیاشو میریزه کف خونه! خیلی به هم میریزم وقتی خونه رو با این وضع می بینم
mahtab
پاسخ
عزیزم همه بچه ها از ریخت و پاش خوششون میاد، پسر من از بیرونر یختن کشو به خصوص کشوی من کیف دنیا رو میکنه، اون یمریزه بیورن و من میذرام سر جاش، بازیه دیگه منم خیلی اوقات به هم میریزم اما سعی میکنم به این فکر کنم که تو خونه اپارتمان اگه این بچه این کارا رو هم نکنه که دیگه دیوانه میشه
مرضيه (مامان محمدمهدي)
1 دی 92 9:48
كاش بازي بازيهاشون هميشه در همين حد مي موند من كه ديگه دارم خل و چل ميشم از دست پسرك يه كارايي مي كنه
mahtab
پاسخ
میدونم عزیزم، پسربچه ها کارهای عجیب و غریب زیاد دارن چاره چیه؟ باید تحمل کرد
الناز مامان آوا
1 دی 92 13:11
جالب بود . حموم كردن و يه جور بازي ميدونن (آب بازي) تعويض پوشك بازي ميدونن .فــــــــــــــرار شير خوردن و يه جور بازي ميدونند. اصلا همه كارا رو يه جور بازي ميدونند. بچگي و بازي ديگه
mahtab
پاسخ
راست میگی، مواردی که گفتی خیلی خوب بود، منم اینها رو مد نظر داشتم اما یادم رفته بود، دقیقا همینطوره که گفتی عزیزم ممنونم
مرمر مامان محیا
3 دی 92 14:48
دقیقا میخوام بدونم چجوری با این همه بازی صبر دارید و حوصله به خرج میدید؟ تو رو خدا نیا بگو بیخیال میشم...بیخیالی خوب نیسسسسسسسسست
mahtab
پاسخ
عزیزم اگه بی خیالی خوب نیست میشه بگی چی خوبه؟ افسرده شم هم که خوب نیست، خوبه؟ راستش تازگیها دارم مثل خودش فکر میکنم و عمل میکنم و ... و بازی میکنم خب معلومه گاهی هم به هم میریزم اما اون گاهی ها مسلما رو کفه پایین ترازوی مادرانه ی من و شما و همه مامان ها قرار میگیره پسر من خودش یه کوچولو به جمع کردن علاقه داره برا همین کارم یه کم راحت تره، اما با این حال مدیونی اگر فکر کنی من مدام ب صورت دولا ، سر به پایین و در حال جمع و جور کردن ریخت و پاشهاش و یا دستمال و جارو کشیدن نیستم