علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

سالگرد شروع با هم بودنمون

1392/9/28 15:09
نویسنده : mahtab
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز همسری مجبور شد بره اداره،

نمیدونه خونه چه خبره ،

البته میدونه امروز چه روزیه (حالا انگار چه خبره؟ خودم بدم اومد!  چه از خود راضی هستیم ما! )،

از صبح مشغول پخت رولت بودم،

بعدش هم با پسری رفتیم بیرون و  برا همسری هدیه خریدیم، طبق معمول تو ماشین خوابش برد. اما بهتر شدچون به کارهام رسیدم و غذا درست کردم و ...

هدیه من رو هم همسرم یکشنبه شب، جلو جلو و به پیشنهاد خودش برام خرید(من خودم اینطور یبیشتر دوست دارم، البته  بگم از سورپرایز هم خیلی خوشم میاد، اما ترجیح میدم وقتی لباسی رو نیاز دارم خودم در انتخابش شریک بوده باشم).

این هم همون رولتی که قولشو بهتون داده بودم، امیدوارم دلتون نخواد، راستی تو خواننده های روشنمون که خانوم باردار نداریم احیانا؟چشمک

راستی هنوز نخوردیمش، نمیدونم مزش چطوری شده که بخوام تعریفشو بکنم براتون...

و این هم لینک سایت شرکت تولید کننده پودر رولتی که من ازش استفاده کردم(نیان بگیرنم یه وقت رو حساب تبلیغ؟نیشخند)

 

و حالا هدایا:

 

هر دوی این لباسها خوشگلتر از عکسشونن، تو عکس چروک به نظر میان، اما از این مدلیان که تو تن قشنگن، و ابنطوری انگار زشتنمتفکر

اون سبزه (سبز تیره ) از این جنسای نرم و گرم و لطیفه، که فکر کنم اسم جنسش موهر  باشه و صورتیه(البته صورتی تیره یا همون چرک) جنسش خنک تره.

 

 

و اینم هدیه من و پسری به همسرم

 

و این هم باز شده اش که خودش هنوز ندیدش، آخه هنوز تشریف نیاوردن خونهلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهدیه مادردختری
28 آذر 92 11:55
اِ امروزه؟ چند ساله شدین؟ دوساله؟ مبارکه!
mahtab
پاسخ
امروز سالگرد عقدمونه، 83 عقد کردیم، نه سال گذشت!
علامه کوچولو
28 آذر 92 14:25
سلاااااااااام مجددا تبریک میگم انشاءالله این 9 سال به سلامتی و خوشی به 90 سال مبدل بشه راستی اگه نمیگفتین سبز و صورتی من اینا رو مشکی و پوست پیازی میدیدم همسر خوش سلیقه ای دارین...خدا برات حفظش کنه
mahtab
پاسخ
علیک سلام عزیزم ممنونم منم بودم باهاش
لیلی
28 آذر 92 15:27
عزیزم خیلی مبارک باشه. چه زود ازدواج کردی تو 20 سالگی؟ عجب رولتی پختییییییییییییییییییییییمن حامله امممممممممم می خواااااااااااااااااااااام آخ الان بچه ام افتاد
mahtab
پاسخ
ممنون گلم بله زود تن دادم به ازدواج(تولد بیست سالگیم رو حدودا 18 روز بعد از عقدم گرفتیم) اما به بچه دار شدن نه و حالا که میبینم 9 ساله با همیم با خودم فکر میکنم اگه زودتر دست به کار شده بودم الان بچم 8-7 سالش بود،از آب و گل در اومده بود و میتونستم به فکر بعدی باشم حالا لیلی جون راست راستی حامله نباشی یه وقت؟ گناه افتادن بچه بیفته گردن من ِ بیچاره؟
زهرامامان محمدپارسا
28 آذر 92 15:41
سلام.تبریک میگم.ان شاالله زندگیتون همیشه پایدار و خوش و خرم و سلامت باشید. لباسهات هم خوشگله،مبارک باشه. واما بخش شیرین...عجب رولتی
mahtab
پاسخ
علیک سلام عزیزم ممنون از دعای زیبات جاتون سبز
مرمر مامان محیا
28 آذر 92 15:55
مبارکا باشهههه.چون خودت کادوی خودت و ایضا همسرت رو انتخاب کردی بای، بپم بی نهابت خوش سلیقه ای.معمولا از کجا خرید میکنی??? ما هم فردا تولد داریم.همسریمون 27میشه. اییشالا همیشه به شادی باشید.کاش مراحل اماده سازی رولتت رو هم میذاشتی،اگ سخت نباشه ما هم بدرستیم
mahtab
پاسخ
ممنونم، نظر لطفته گلم، آخه شما که پیش ما نیستین که بهت ادرس بدم، در ضمن از جای خاصی خرید نمیکنم، اما سعی میکنم هرچیزی رو نخرم، چیزی بخرم که هرچند گرون و مارکدرا نیست اما حتما کیفیت و زیبایی در اون لحاظ شده باشه ان شاء الله به سلامتی راستی میخواهی برات بخرم پست کنم؟ از مراحلش عکس نگرفتم چون مطمین نبودم خوب از آب دربیاد، ترسیدم داغش بر دلم بمونه خدای نکرده راستی اصلا سخت نبود، فکر کنم بدون احتساب زمان آماده سازی لوازمش و شستشوی بعد از اتمام کار یک ساعت بیشتر طول نکشید
مادرخانومي
28 آذر 92 16:15
سلام.من هستم.خوبين شما؟ بازم تبريك عجب پست عشقولانه اي.چه كادوهاي نازي.مبارك باشه.ايشاله به خوشي تنتون كنين بعد اونوقت كادوتون به پسري چيه؟ بايد به پسري هم كادو بدين خوب.رولته هم خيلي خوشگل بود.خوب يه تست ميزدي ببيني اگه خوشمزه هم بود ما هم بريم تو كارش
mahtab
پاسخ
علیک سلام عزیزم بعد این "من" دقیقا شمایی؟ خودتی؟ ممنونم پسری که دیگه کادو نمیخواد، سالگرد عقد من و باباشه خورده شد، خوشمزه بود، همسرم خیلی خوشش اومد، البته یه کوچولو اشکال داشت که ایشالا دفعه بعد برطرفش میکنم، لایه کیکش رو باید نازکتر کنم برا دفعه بعد، خلاصه جاتون خالی
شهره
29 آذر 92 7:21
مبارکا باشه. ایشالا همیشه شاد و سالم و در کنار هم باشین هدیه هاتون هم مبارک باشه. خیلی خوش سلیقه ای. ایشالا بشادی بپوشی عجب رولتی! دلم خواست. من تاحالا رولت درست نکردم اما انگیزه پیدا کردم
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری دستورش راحته، فقط باید اول پودرشو بخرین همه چیز روش نوشته شده.
مامان آرتین
29 آذر 92 14:24
سلام تبریک میگم عزیزم انشااله 120 سال کنار هم با شادی و سلامتی زندگی کنید. کادوها عالی بود. رولت هم که نگو دیگه
mahtab
پاسخ
علیک سلام عزیزم ممنونم جاتون خالی
الناز مامان آوا
29 آذر 92 16:11
تبريك مجدد مهتاب جون به به به چه رولتي لباساتم مباركه خيلي قشنگ و خوشرنگه كادوي همسر گرامي هم خيلي قشنگه به سلامتي بپوشين
mahtab
پاسخ
ممنون الناز جونم جاتون خالی ممنونم
مژگان امینی
29 آذر 92 23:17
سلام همه چیز مبارک باشد رولت خیلی خوب شده نوش جان
mahtab
پاسخ
علیک سلام ممنونم جای شما خالی پس بالاخره رمز رسید بهتون! آخه اصلا پیام مبنی بر ثبت کامنتم نمیداد حتما الان یک 20 تا کامنتی حاوی رمز اومده براتون؟!
ماری9
30 آذر 92 2:58
به به عجب کادو کیک رولتیییی ...یعنی من شیرده به هوس افتادم بدفرررم ...اخه من که تو بارداری ویار نداشتم گفتم بزار تو شیردهی ویار کنم خخخخخ عززیزم ایشالله هزاران سال در کنار هم شاد و سلامت باشید اون کوچولو که ماما و بابا میگه رو از طرف من بچلون ...اخ که تصورش هم شیرینه
mahtab
پاسخ
عزیزم بمیرم، حالا چیکار کنم، اجازه میدی برات پست کنم؟ منم تو بارداری ویار نداشتم ممنونم، و به همچنین شما
مرضيه (مامان محمدمهدي)
30 آذر 92 9:55
سلام مهتاب جون مبارك باشه چه لباساي خوشگلي چه رولت خوشمزه اي
mahtab
پاسخ
علیک سلام عزیرم ممنونم جای شما خالی
مرضيه (مامان محمدمهدي)
30 آذر 92 10:28
يه كامنت فرستادم نمي دونم رسيد يا نه
mahtab
پاسخ
ببخش عزیزم خونه نبودیم، تازه رسیدم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
1 دی 92 9:11
نه عزيزم اصلا نمي دونستم كليد ارسال رو زدم يا نه
mahtab
پاسخ
رها
3 دی 92 23:28
مبارکه عزیزم ووووووووو لبخند همیشه مهمون لبهاتون و شادی مهمون همیشه دلهاتون
mahtab
پاسخ
ممنون گلم به همجنین
شاپرک
4 دی 92 18:40
من خیلی خیلی دیر رسیدم اما سالگرد عقدتون مبارک امیدوارم سالیان سال شاد و خوشبخت در کنار هم زندگی کنید خیلی دلم رولت خواست هدیه هاتون مبارک
mahtab
پاسخ
ممنونم خدا منو ببخشه، حالا چیکار کنم؟
مامانی محمد طاها
5 دی 92 9:03
منم دلم رولت خواست ولی نه بخورم بیشتر از این چاق میشم مامان جونی ان شا الله که هر سه نفرتون همیشه شاد شاد باشید
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم