علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین 7 سالگیت مبارک

پسرهای دوست داشتنی ما

آخرین دلنوشته قبل از تولد نی نی

1391/5/23 15:24
نویسنده : mahtab
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

 23مرداد91

 سلام دوستای خوبم

امیدوارم نماز روزه هاتون قبول باشه و با استجابت دعاهاتون در شبهای قدر، سرنوشت نیک و پرباری رو برای خودتون رقم زده باشید.

این روزهای آخر انتظار اومدن  نی نی، انگار دارن خیلی دیر تر از تمام دوران بارداری سپری میشن

شاید حکمتش این باشه که با گذشت هر روز،  من یک سال از  مادر نبودن دور و یک سال به مادر شدن نزدیک  بشم

گاهی اوقات استرس و نگرانی از تغییری که قراره رنگ و بوی  زندگیمونو کاملا عوض کنه اذیتم میکنه ولی به لطف حرفای آرامش بخش همسرم و یاد اوری اون به داشتن  توکل به آفریدگار این فرشته کوچک ، حالم بهتر میشه

یکی از دعاهام تو این شبای عزیز این بود که ای کاش خدا همونطوری  که تا حالا دستمو گرفته از اینجا به بعد  هم که خیلی سختتره، یاریم کنه

در ضمن من و همسرم  نباید یادمون بره که خدا رو به خاطر دادن این هدیه تا آخر عمر شاکر باشیم 

 از خدای بزرگ میخوام که دل همه دوستایی  رو که در آرزوی داشتن فرزند هستند در این روزهای پربرکت  و شبهای آسمونی شاد کنه

التماس دعای فراوان

پی نوشت

راستی یادم رفت بگم،چون قراره بعد از تولد نی نی حد اقل ده روز برم خونه مامانم، (اونجا باید پای رایانه بشینم و احتمالا برام سخت خواهد بود) ممکنه نتونم مطالب رو آپ کنم و از خودم بهتون خبری بدم. اما در اولین فرصت براتون پست خواهم گذاشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرهام
4 بهمن 91 15:49





نرگس مامان طاها و تارا
11 مرداد 93 13:52
سلام،از وقتي كه ردي از خودت توي وبلاگمون گذاشتي،بهت سر زدم و اينجا اومده بودم،و كم و بيش پستاتو مي خوندم و خداييشم كه خيلي دوست داشتم و به به دلم مي شينه،نمي دونم چرا هيچ وقت همت نكردم برات نظر بزارم و ترجيح دادم خاموش باشم. امروز اومدم ديدم نوشتي سفرنامه اصفهان و ظاهرا هم زياد مياي اصفهان،اين شد كه بيشتر تحريك شدم و تقريبا خيلي زياد از اول خوندمت و بيشتر باهات آشنا شدم و كلي به خودم بدو بيراه گفتم كه چرا زودتر اين كارو نكردم،در هرحال لزاينكه ديدگاهمون نسبت به بچه داري به هم شبيه،از اينكه مثل ما توي خونوادتون خيلي چيزا هنوز مهمه...و به خاطر همه ويژگي هاي مشترك ديگه كه با هم داريم خيلي خيلي خوشحالم. خواستم بدوني من هستم حتي خاموش.
mahtab
پاسخ
قدم برچشمانمان نهادي نرگس عزيزم ممنونم از لطفت خوشحالم که روشن شدي برما