علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

روز عرفه

1392/7/23 10:56
نویسنده : mahtab
374 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم از امروز و تعریف کردن فضیلت بالای اون به گفتن همین اکتفا میکنم که امروز روز شناخته، روز شناخت خودت، خدا ی خودت و امام زمانت، امروز روز عرفه است.

 

از آرزوی بودن در این روزها در سرزمین حجاز و بودن میون زائران خونه ی خدا و اقامت در صحرای عرفات که بگذریم باید بگم آرزو دارم  روزی برسه که هم خودمون هم شما به درجه ای بالا در زمینه شناخت امام عصرمون برسیم که به نظر من بالاترین هدف معنوی این دهه ی عزیز بعد از پاکسازی دل و جان از غبار آلودگیهای این دنیا  رسیدن به قرب  صاحب الزمانمونه و کسب رضایت ایشون از اعمال و رفتارمون.

اللهم عجل لولیک الفرج

 

ان شاءالله که این اهداف هم برای شما دوستان خوبم و هم برای خونواده ی ما حاصل بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شاپرک
23 مهر 92 11:03
التماس دعا


مجتاجیم به دعا عزیزم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
23 مهر 92 11:47
مهتاب خانمي التماس دعا


محتاجیم به دعا اون هم از نوع شدیدش
فروغ
23 مهر 92 14:35
آمیین


ناهید مامان هما
25 مهر 92 0:17
سلام. عیدتون مبارک. خوبی مهتاب خانم؟ گل پسرت خوبه؟ عزیزم از اینکه رمز دادی بسیار ممنونم، گل پسرتو دیدم... خدا ببخشه و حفظش کنه. واقعا آقاست. من شرمنده ام که فرصت نشد برای عرضت شکر زودتر خدمت برسم. یکسری از پستها رو خوندم و مثل همیشه عالی بود...و همچنین پست های تولدش. اونم عالی بود. و در همون میان ها یک پستی دیدنم به اسم "اینم از من" ولی هیچ کدوم ار رمزها جواب نداد. ایشالله بعدا که وبلاگ هما ویرایشش تموم شد به تمام وبلاگت سر میزنم.

علیک سلام
خواهش میکنم عزیزم
نظر لطفتونه
ان شاءالله
مرمر مامان محیا
25 مهر 92 18:21
منم دعا کردی؟


ما که روسیاهیم اما به یادتون بودم...