علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

باقی مانده های سال 85

1392/6/16 14:24
نویسنده : mahtab
351 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود میگذره، باورم نمیشه یک سال از این پست گذشت، باورم نمیشه هفت سال گذشته، انگار نه انگار که هفت ساله  روزها و شبهامون رو زیر یک سقف مشترک گذروندیم، باورم نمیشه که اینقدر زود سن با هم بودنمون داره بالا میره، اما مهم نیست که من باور کنم یا نه، مهم اینه که زندگی در جریانه و زمان در شتاب و بهترین کار اینه که از با هم بودنمون بهترین استفاده رو ببریم، چی بهتر از اینکه از امسال، روز با هم یکی شدنمون رو با حضور میوه ی درخت عشقمون جشن میگیریم؟!

 

راستی نمیدونم این باقیمانده ها ی هفت سال قبل فرسوده تر شدن یا من و شما؟

دیروز آخرین باقیمانده از جهیزیه ام رو باز کردم، چه خوبه که آدم یکی از وسایلش رو بعد از گذشتن این همه سال هنوز باز نکرده باشه، کلی ذوق کردم، هرچند بیشتر گول زدن خودم بود اما حس کردم هنوز خیلی هم نگذشته، حس اون سالهای اول رو داشتم که با هربار باز کردن یکی از وسایل کلی ذوق می کردم.

 این رو هم بعد از 7 سال بالاخره دیروز انداختم دورچشمک

اگه گفتین این دو تا عکس با تفاوتشون چی میخوان بگن؟

 

 25 مرداد92، تولد پسر 1 سالمون

 

16 شهریور 92، 7 امین سالگرد ازدواجمون با تزئینات باقیمونده از تولد 1 سالگی پسرک

 

پی نوشت: باب اسفنجی تو سالگرد ازدواجمون علاوه بر عدد 1 که تو دست چپشه عدد 7 رو هم به دستور من و به نشونه ی هفتمین سالگرد ازدواجمون دستش گرفتهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فهیمه
16 شهریور 92 8:29

ای جاااااااااااانم
عزیزم تبریک میگم
امیداورم سالیان سال زیر یه سقف باشین
مهم نیست سن با هم بودنتون بالا بره
مهم اینه که زندگی عاشقانه و پر از محبت و مهری داشته باشید و ثمره ی عشقتون هم سالم و سلامت و همونطور که میخاید رشد کنه


ممنون عزیزم
به همچنین برای شما
ان شاءالله
محبوبه
16 شهریور 92 9:43
يك ساله شدن عليرضا،هفت ساله شدن عشقتون؟
ايشاله كه هميشه عشقتون و صدالبته ثمره عشقتون پايدار باشه
خيلي حس قشنگيه.مخصوصا وقتي از بودن در كنار همسفرت رضايت كامل داشته باشي.من كه اينجوريم.با شادي هركس،ياد شاديهاي خودم ميفتم!
تبريييييييك!


ممنون خانومی
رضایت کامل که فکر نکنم برای هیچکس وجود داشته باشه چون گل بی عیب خداست اما رضایت نسبی هم میتونه به تداوم زندگی همراه عشق کمک کنه
شادیهای شما هم مستدام
محبوبه
16 شهریور 92 13:39
يه جمله قشنگ يادم افتاد،حيفم اومد ننويسمش برات:
هر سال كه ميگذرد،من نميدانم يك سال به عمرم اضافه ميشود يا يك سال از عمرم كم ميشود؟
راستي شما براي پست عكس كامنت گذاشتين؟آخه انگار هركي كامنت ميذاره ثبت نميشه.نميدونم چه بلايي سرش اومده بلاگفا!

جمله ی زیبایی بود،ممنونم
یله گذاشته بودم، دوباره میذارم عزیزم

مرمر مامان محیا
16 شهریور 92 15:11
سالگرد ازدواجتون حسابی مبارک
وای چه لباس عروس باحالی

در تصویر دوم باب اسفنجی بدو بدو امده تا بادکنکای عیلیرضا رو بترکونه


ممنون عزیزم

مهدیه ( مادر دختری)
16 شهریور 92 15:39
ما هم همین روزا 5 ساله میشیم
خیلی زود میگذره
به سرعت باد. به سرعت برق!
داریم پیر می شیم خواهر
ایشالا دلمون جوون بمونه!


پس شما هم؟! شهریوری هستین؟
پیشاپیش مبارک باشه
چه میشه کرد خواهر؟
مادر منتظر
16 شهریور 92 20:19
سلام مامانی مهربون
خوبید؟ پسر کوچولوت خوبه؟ کم پیدایین یا به ما سر نمیزنین خانومی؟
ولادت حضرت معصومه رو بهتون تبریک میگم.
عمر میگذره و ما گاهی غافلیم . وقتی نگاه میکنیم میبینیم چند ساله که با شریک زندگیمون زندگی میکنیم ولی انگار همین دیروز ازدواج کردیم.
امیدوارم همه زوجها همیشه خوشبخت باشن و همیشه سالیان سال کنار هم خوشبخت زندگی کنن.
جهیزیه هم عالمی داره ها


علیک سلام عزیزم
ممنونم، راستش سرم شلوغه به این بچه اما حتما بهتون سر خواهم زد
بر شما هم مبارک
ان شاءالله


الناز مامان آوا
16 شهریور 92 22:54
سالگرد ازدواجتون مباركه انشالله كه ساليان سال كنار هم و با عليرضاي كوچولو شادو خوشبخت زندگي كنيد.



ممنون الناز جونم
ان شاءالله برای شما هم همیبنطور باشه
الناز مامان آوا
16 شهریور 92 22:56
سالگرد ازدواجتون مبارك
انشالله که هميشه سلامت و خوشبخت باشيد

ممنون خانومی
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا(عمه جوني )
17 شهریور 92 1:16
سالگرد ازدواج تون مبارك مهتاب جان . نمي دونم اين لباس عروس چه سري داره كه من هنوز با ديدنش دلم قيلي ويلي مي ره ؟؟؟ راستي سالگرد عقد ما هم سيزده شهريوره ، ما هم يه جورايي شهريوري هستيم .




ممنون عزیزم

منم مثل خودت با دیدن هر چیزی که مربوط به شب عروسی باشه از لباس گرفته تا ماشین و دسته گل دلم هوای شب عروسیمونو میکنه

پس سالگرد عقدتون پساپس (بر وزن پیشاپیش) مبارک باشه


ناهید مامان هما
17 شهریور 92 3:44
عزیزم مبارک باشه ایشالله. ایشالله گل پسرتو دادماد کنی... راساتی عزیزم من رمز تنها این پست رو نمی خواستم. فکر کردم مطالب رمزدارت، یک رمز همیشگی داره. گفتم حالا که از وب قشنگت خوشم اومده و می خوام بخونمش پس رمز داشته باشم. البته هرجور که مایلی عزیزم. ما در هر صورت به شما و وب قشنگ و خانواده قشنگتون سر می زنیم.


ممنون خانومی
براتون گذاشتم
خوشحال میشم، ممنون
مرضيه (مامان محمدمهدي)
17 شهریور 92 8:59
بله عزيزم. عمرمون به سرعت برق و باد ميگذره

سالگرد ازدواجتون مبارك
لباس عروسيت بامزه بود
چه جالب كه تا حالا يك تكه از جهيزيت را باز نكرده بودي، من كه همون اول همه را باز كردم
و سوالت حسابي فلسفي!


ممنونم
بامزه بود؟!
جوابشو میگم به زودی
رزماری
17 شهریور 92 12:41
آخی چقدر پست ناز و قشنگی بود .بخصوص که با خاطره ها هم قاطی اش کرده بودی .

چه جالب روز تولدتون یکیه ؟

خیلی قشنگه .بهت تبریک میگم گلم .

ایشالا سالهای آینده عاشق تر از امروز کنار هم جشن بگیرین و خوش باشین




ممنونم نظر لطفته عزیزم

نه عزیزم روز تولدمون یکی نیست
همسرم متولد شهریور و من متولد دی هستم


شاپرک
17 شهریور 92 12:53
سالگرد ازدواجتون مبارک
انشاا.. سالیان سال در کنار هم شاد و خوشبخت باشید


ممنون عزیزم
به همچنین