علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

ماه ِ مبارک ِ رمضان و پسرک و افطاری + 26 رمضان

1392/5/13 11:05
نویسنده : mahtab
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پرونده ی افطاری دادن های امسال ما هم بالاخره دیشب بسته شد.

 مهمونی افطاری جمعه 4 مرداد به خونواده ی همسرم البته به جز مادر و پدرشون که اصفهانن و خواهرشون که خارج از ایران، فتح بابی بود بر میزبانی ِ امسال ِ ما  از میهمانان خدا.

پنجشنبه 10 مرداد میزبان خونواده ی خودم بودیم که البته  امسال  یک عضو جدید هم بهشون اضافه شده بود ( به جز پسر ِ ما)، و یه جورایی گذاشتیم به جای مهمونی ِ  پاگشا چشمک

و نهایتا دیشب هم یکی از دوستان همسرم به همراه خانمش مهمونمون بودن.

 

 

برای دو میهمانی اول پسرکمون هربار به مدت ِ یه صبح تا عصر جهت خلاصی من  از شیطونیهاش و اذیتهاش خونه ی مامانم بود تا بلکه من به کارهام برسم، دفعه ی اول همراه  باباش صبح ساعت 10 رفت اونجا و ساعت 4 برگشت، جالبه که بگم برای اولین بار بود که  کنار راننده نشسته بود، دفعه ی دوم دوباره با باباش رفت اونجا اما با بابام اینا برای افطار مشرف شد خونمونچشمک

و دیروز هم پدرم خودش اومد و پسرکو بردش خونشون و عصر برش گردوند.

 

خدا رو شکر با این رفت و آمدها هم به تنها نشستن تو ماشین کمی عادت کرد و هم به خوابیدن بدون شیر، البته کم اذیت نکرده مامان و خواهرم رو برای خوابیدنش اما هر سه روز حداقل یک ساعتی رو اونجا خوابیده.

در طول مهمونیها هم  در کل بچه ی بدی نبود  اما بالاخره بچه ها بدون اذیت هم که نمیشنچشمک

 

حالا بگم از مهمانی هایی که تو  ماه مبارک برای اولین بار با پسرمون رفتیم:

به جز خونه ی پدرم که مهمونشون به حساب نمیاییم و  هروقت خواستیم رفتیم و می ریم  لیست میهمانیهایی که تو این ماه رفتیم بدین شرح میباشد:

منزل مادربزرگم، دختر خاله ام، منزل پدر ِ دامادمون، و دو بار هم خونه ی برادرم مهمان بودیم (ویلای رودهن و خونه ی تهران)، محل کار همسرم و همچنین خونه ی خواهرشون.

 

حالا که از مهمونیها گفتم خوبه از سحر ها و افطارهای خونه خودمون هم تعریف کنم،

موقع افطار که معمولا پسرک بیداره اما مثل آدمهای روزه لب به چیزی نمیزنه، خیلی بی اشتها شده این روزها، البته در کل بچه ی خیلی خوش خوراکی هم  نیستناراحت

سحری رو معمولا یا از صبح درست میکردم یا بعد از افطار، البته بنده خدا همسرم، نتونستم آنچنان بهش رسیدگی کنم، چند تا از روزه هاش رو بی سحری گرفت، چند تاش رو هم به خاطر معده درد خورد، بقیش رو هم با سحری های چپر چلاقی که  براش درست میکردم گرفت. ولی با این وجود باز هم  قدردانه  و میگه "میدونی صواب  روزه ای که مرد میگیره به همسرش هم میرسه؟"

یکی دو شب اول پسرمون سحرها بیدار میشد اما سحرهای بعدی نه.

خیلی از سحرها به خاطر همزمانی ساعت شیر خوردن پسرک با وقت غذاخوردن همسرم، مجبور بودم کنار پسرک باشم و طفلکی همسری تنها غذا میخورد، برا همین بود که همش شبها بهم میگفت کاش میشد یه کم بیشتر بیدار بمونیم و با هم سحری بخوریم، من هم میگفتم نه، بیدار موندن تو سحر خیلی ارزش داره، جالب این که از اینجا مونده از اونجا رونده میشدیم، سحر نه اون  اشتهای خوردن داشت و نه من توان بیدار موندن.

خلاصه با هر سختی و مشقتی که بود ماه مبارک رمضان امسال هم داره یواش یواش از پیشمون میره، من که خیلی غصه خوردم از اینکه نتونستم روزه بگیرم، این پسر مگه دست از سر این شیر برمیداره؟چشمک

به قول مامانم ماه رمضون تموم میشه، روسیاهیش برا اونایی میمونه که بی دلیل از  زیر روزه گرفتن سر میخورن.

 

تولد نوشت: راستی امروز دقیقا یک سال قمری از به دنیا اومدن پسرمون میگذره، امروز روز تولد پسرمونه البته به ماه قمری. عزیز دلم امیدوارم 120 ساله بشی، همیشه سالم باشی و بزرگ که شدی بشی یکی از بندگان صالح خدا، آااامین

 

دعا نوشت: در این روزهای باقیمانده مارا از دعای خیرتان فراموش نسازید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهام(مامان اميرحسين)
13 مرداد 92 15:45
ما رو دعوت نميكنين!!
حالا كه مشغولين!!


چرا که نه؟ تا ماه مبارک تموم نشده یه روزو مشخص کنین در خدمت باشیم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
13 مرداد 92 18:24
سلام محمد پارسا توی مسابقه نینی شکمو شرکت کرده تشریف بیارید وبلاگش اگر خوشتون اومد فقط کافیه عدد 578 و به 20008080200 بفرستید راستی خودتون هم در قرعه کشی شرکت داده میشید فقط تا عید فطر وقت داریم با تشکر
لحظه های من و تو
13 مرداد 92 18:41
سلام قبول باشه. هیچی بهتر از افطاری دادن نیست. تولد گل پسرهم مبارک باشه ،انشالله 120 سالگیش
شماهم دعا یادتون نره


علیک سلام عزیزم
ممنونم
محتاجیم
مرمر مامان محیا
13 مرداد 92 19:23
خدا قوتت بده.
یک سالگی مرد کوچک هم مبارک



ممنون
رها
13 مرداد 92 22:29
الهی که زنده و سلامت باشه
شما هم همیشه به سلامتی مهمونی بدید و مهمونی برید و ...


ممنونم
ان شاء الله
مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 مرداد 92 9:28
من هم امسال چندتايي روزه گرفتم ولي يه روزش به موت نزديك بودم، تو گرماي هوا كه در راه اداره تا منزل و سپس در اختيار پسرك، محمد مهدي هم تا شب از خجالتم در اومد از بس طلب شير كرد
ديگه از فرداش نگرفتم
امسال فقط يك افطار مهمان خالم بوديم (قبل از عمل مامانم)ولي تا دلت بخواد افطاري دادم، مامانم به خاطر عمل پاش و پله هاي خونشون مهمون ما بود و ما هر شب افطار در اختيار خانواده بوديم

پس شما هم مثل خودم
خدا قبول کنه
رزماری
14 مرداد 92 12:20
عضو جدید منظورت داماد جدیدتون بود ؟
الهی که خواهرت خوشبخت بشه .
تولد قمری آقا پسرت هم مبارک باشه


بله عزیزم منظورم شادوماد بود
ممنونم
مهدیه
14 مرداد 92 16:09
مبارک مبارک
تولد علیرضا مبارک
بوس


ممنون مهدیه جان
محبوبه
15 مرداد 92 10:38
سلام
خدا قوت.پس حسابي درگير مهمون و مهموني بودين.
ما كه امسال فقط خونه مامانم رفتيم كه از بيست و چهارساعت نصفش رو اونجاييم.افطاري هم دو سه بار مامانم اينا اومدن.وديگر هيچ.
راستي يه سوال،بچه ها هرچي سنشون بيشتر ميشه،زودترشير ميخورن يا ديرتر؟منظورم تا قبل شش ماهه.الان كه تقريبا همون دوساعت يه باره.
تولدش مبارك باشه ناز پسر


علیک سلام محبوبه جان
ممنونم
خب خوبه دیگه، از این بهتر نمیشه که آدم تو ساختمونی زندگی کنه که مامانش همسایش باشه، خوش به حالت!
بچه ها با بزرگ شدنشون چون حجم معدشون بیشتر میشه و در ضمن تو هربار خوردن قدرت مکیدنشون بیشتر میشه و میزان بیشتری رو میخورن فواصل خوردنشون طولانی تر میشه گلم
لطف داری عزیزم، ممنون
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
15 مرداد 92 17:53
سلام گلم قبلا اینطور نبود خیلی زیاد اگر بازدید کننده داشتم 800 یا 700 تا شایدم کمتر ولی همسری توی گوگل و نمیدونم جاهای دیگه کارایی کرد و به اصطلاح خودش ثبتمون کرد رتبمون بالا بره که من سر در نمیارم بازدیدامون بالا رفت البته الان فکر کنم بخاطر مسابقه هم باشه
مامی امیرحسین
16 مرداد 92 22:00
بابا آفرین به همتت!! من که هرچی فکر کردم دیدم نمیتونم با وروجکم افطاری بدم! حتی 1روزم تعیین کردیم ولی بعدش انصراف دادیم!
اما در عوض کلا" 2روز بیشتر خونمون افطار نبودیم همش یا دعوت بودیم یا خونه مادربزرگای امیرحسین! راحت و آسوده


عجب!
خب مهم دور هم بودنه که برای شما هم حاصل شده