علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

رجب یعنی...

1392/2/22 5:56
نویسنده : mahtab
566 بازدید
اشتراک گذاری

امام كاظم عليه السلام فرمود:

رجب نهر فى الجنه اشد بياضا من اللبن و احلى من العسل فمن صام يوما من رجب سقاه الله من ذلك النهر.

رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر، هركس يك روز از ماه رجب را روزه بگيرد خداوند از آن نهر به او مى‏نوشاند.

(من لا يحضره الفقيه، ج 2، ص 56، ح 2 _ وسائل الشيعه، ج 7، ص 350، ح 3)

عیدتان مبارک و التماس دعا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
22 اردیبهشت 92 9:34
سلام
اعياد رجبيه بر شما دوست عزيز مبارك.
التماس دعا

علیک سلام
ممنون و بر شما هم مبارک
التماس دعا

محبوبه
22 اردیبهشت 92 12:20
ماه زيباي رجب مبارك
و التماس دعا…


ممنون و به همچنین عزیزم

الهام مامان علیرضا
22 اردیبهشت 92 20:04
حلول ماه مبارک رجب و تبریک می گم


ممنون عزیزم