علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین 7 سالگیت مبارک

پسرهای دوست داشتنی ما

تعریف ممنوع!

1393/1/6 13:32
نویسنده : mahtab
410 بازدید
اشتراک گذاری

هرجوری که ممکنه در موردم فکر کنین مهم نیست،

میخواهین فکر کنین خرافاتیم،

قدیمی فکر می کنم،

یا اینکه مدرن نیستم و از این جور حرفها،

اما به هرحال من تصمیم خودم را گرفته ام،

از این به بعد دهانم را بر تعریف کردن از پسری و شیرین کاریها و شیرین زبانیهایش خواهم بست،

البته نه برای  همسر و پدرمادرهامون،

 

 

پی نوشت1: خدا خیلی بهمون رحم کرد، دیشب مهمون داشتیم، به صرف شام، از صبحش که این وروجک بیچاره ام کرد، وسط میهمانی هم  با کامیونش اومده بود پشت پاهای من ایستاده بود، ندیدمش و افتادم روش، هم خودم خجالت کشیدم کلی، و هم اون له شد خیلی، آخرش هم که یکی از کاسه های آجیل خوری توسط خودش افتاد زمین و پودر شد، و همسرم و میهمانها به مدت نیم ساعت مشغول جارو کشیدن شدند. به قول خواهر ِ همسرم اگر خونه تکونی هم نکرده بودم بد نبود، چون دیشب تمام فرش پذیرایی و زیر همه مبلها دوباره تمیز شدندچشمک.

پی نوشت2: به تجربه دستم اومده که هربار ازش تعریف میکنم اگر اتفاق بدی هم نیفته مطمینا یه کاری می کنه که پشیمون بشیم، مثلا اگر آروم یه گوشه نشسته باشه به قول همسرم نباید به روی خودمون بیاریم، باید بی خیال باشیم و انگار نه انگار، چون تا بگیم "چه خوب نشسته و ساکته!" فوری از اون کانال می زنه کانال دیگهنیشخند.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرضيه (مامان محمد مهدي)
6 فروردین 93 10:28
سلام مهتاب جون خدا رحم كرد، براش صدقه بده و اسپند دود كن، هر چند كه من تو اسپند دود كردن خيلي تنبلم بميرم، خودت هم خيلي خجالت كشيدي كاملا باهات موافقم، و اصلا اينهايي كه گفتي خرافات نيست منم بارها به اين نتيجه رسيده ام ولي نمي دونم چي ميشه كه دوباره... پدرم هميشه ميگن تو جمع بچه هاتونو به زبون نگيرين تا خيلي به چشم نيان
mahtab
پاسخ
سلام عزیزم بله خرافات نیست حدیث هم داریم از امام صادق علیه السلام که خودتون رو در معرض چشم قرار ندهید منم در اسپند دود کردن تنبلم
ساناز
6 فروردین 93 10:36
سلام.خدا در پناه خودش حفظتون کنه.گاهی از محبت هم کودک چشم میخوره
mahtab
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم به همچنین
ریتا
6 فروردین 93 11:33
سلام... سال نو مبارک. حالا چرا قهر میکنی؟ میخوای ما رو محروم کنی از خوندن شیرین کاری های پسرت؟ کلا با بچه مهمونی دادن خیلی سخته!
mahtab
پاسخ
سلام عزیزم سال نوی شما هم مبارک قهر که نه اما ... برای شما ها که تعریف خواهم کرد حتما... خاطراتش باید بمونه یا نه؟! بچه ها وقتی میفهن مهمان داری کلا قاطی می کنن با اینکه مهمان دوست داره اما کم توجهی مامانش رو اصلا دوست نداره
فهیمه
6 فروردین 93 13:34
الهی وای چه کشیدی مهتاب جون منم اعتقاد دارم به اینکه هر وقت تعریف میکنم از چیری بد میبینم میدونم خیلی خجالت کشیدی اما خب اتفاقه دیگه خداروشکر که بدتر ازین نشد الهی بگردم صدقه زیاد بده
mahtab
پاسخ
خدارو شکر بله باید زیاد صدقه داد
مرمر مامان محیا
6 فروردین 93 16:22
شگردشونه مخصوصا از وقتی فهمیده تر شدن. دیشب مثه جت از پله های سرسره میرفت بالا.ازش تعریف کردم پیش باباش...یهو الکی پاشو سر داد افتاد پایین و بعد زد زیر خنده و گفت محی اوتاد (محیا افتاد)
mahtab
پاسخ
ناااازی محیای بازیگوش
مامانی
7 فروردین 93 13:08
نه خرافات نیست منم به این نتیجه رسیدم برا همین دیگه از امسال تو وبلاگ رمز گذاری میکنم مینویسم مثل دفتر خاطرات تا بعدا پسری خودش بخونه
mahtab
پاسخ
بله درسته، خرافات نیست و در قرآن هم گفته شده من برای اغراق نمودن مسئله از لغت "خرافات " استفاده کردم البته من هنوز شک دارم که آیا در فضای مجازی هم چشم خوردن وجود داره یا نه؟!
رزماری
10 فروردین 93 9:21
آخی .چه بد صحنه ای شد که افتادی و چقدر خدا رحم کردم . منم حرفت رو قبول دارم .نه خرافاتی هستی نه قدیمی . خدا رو اون آجیل خوری ات شکست .فدای سرتون .همیشه میگن به مال بخوره به جان نخوره صدقه سرتون
mahtab
پاسخ
خیلی بد بود، هنوز که یادم میاد خجالت میکشم، انقدر بد بوده که دورادور از مادر همسرم شنیدم خود ِ مهمونها هم خیلی برام ناراحت شدن بله همین بهتر که چشم زهر به وسایل بخوره، شکستنی آخرش باید بشکنه دیگه
الناز مامان آوا
16 فروردین 93 13:49
آخي ناااااااااازي. مامانش هميشه براش اسپند دود كن خدا رو شكر كه اتفاق بدي نيفتاد
mahtab
پاسخ
ممنونم