علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

جهان ساغر...

1392/6/8 17:42
نویسنده : mahtab
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

جهان ساغر، فلک ساقی، اجل می

خلایق جرعه نوش مجلس وی

خلاصی نیست "اصلی" هیچکس را

از این ساغر از این ساقی از این می

 

بابا اصلی دماوندی

 

 

پی نوشت: اولین بار این بیت رو تو وبلاگ محبوبه جون خوندم، که به قول خودش پدر خدابیامرزش معمولا این بیت رو زمزمه میکرده، خیلی از این بیت خوشم اومد، گذاشتمش اینجا تا هم خودم همیشه به یاد داشته باشمش هم یه وسیله ای باشه برای رسیدن ثوابی به روح ایشون، اگر دوست داشتین براشون صلواتی بفرستین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوبه
8 شهریور 92 16:42
اول؟
ممنون عزيزم
انشاله خدا همه رفتگان رو توي اين روز جمعه رحمت كنه
منم واقعا دوست دارم اين شعر رو
البته اوني كه بابام زمزمه ميكرد جاي ساغر،جام بود كه معنيشون يكيه.
بووووس


خواهش میکنم گلم
الناز مامان آوا
8 شهریور 92 22:49
خدا رحمتشون كنه من براشون فاتحه هم خوندم


خدا همه رفتگان رو بیامرزه
ممنون
فهیمه
9 شهریور 92 7:33
سلام مهتاب جون
خیلی خوشحالم کردی که به وبم اومدی گلم
کمال افتخاره آشنائی با شما
لینکت میکنم


علیک سلام خانومی
ممنون وو به همچنین
من هم همین کار رو انجام میدم عزیزم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
10 شهریور 92 8:49
خيلي جالب بود
خدا پدر محبوبه جون رو رحمت كنه، براشون فاتحه و صلوات هديه كردم


خدا همه اموات رو بیامرزه، ممنون