علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 5 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

پایان انتظار...

1391/11/23 22:26
نویسنده : mahtab
720 بازدید
اشتراک گذاری

 

"امروز یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی همسرم اتفاق افتاد.امروز از پایان نامه فوق لیسانسش دفاع کرد.

البته در شرایط خاص که خودتون بهتر می دونید.بچه شش ماهه ،شوهر غرغرو و....

اون خودش زیاد نمی دونه چکار کرده ولی من که اون شرایط را طی کردم می دونم نمره عالی گرفتن (17/5 از 18 بدون مقاله) برای پایان نامه "رشته زبان انگلیسی" کار خیلی سختیه.

البته همسرم با به دنیا اوردن بچه و بزرگ گردن اون دکتراش را از دست من گرفته 

همه شماهایی که بچه دارین ودر انتظار بچه هستین در حقیقت در حال طی کردن دوره دکترا می باشید .

و یادتون باشه بقه دیگه بازیه 

صمیمانه ترین تبریکات به همسرم برای این موضوع و به تمام شما مادران خوب که با تربیت درست فرزندانتون نسل هایی پاک وسالم را به جامعه تحویل میدید."

بابای علیرضا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مرمر مامان محیا
24 بهمن 91 0:50
دست راستت رو سر من مهتااااااااااااااااب.چرا مقاله ش رو ننوشتی خب... حیفه

فعلا وقت دادن تا بنویسم بعد نمرش اضافه شه
ایشالا شما هم تمومش میکنی




مامان علیرضا
24 بهمن 91 6:20
من که واقعاالان نمیدونم چی باید بگم، اینجا هم که شکل مناسب قیافمو نداره! ممنونم همسرم
مرضيه (مهدي جان مامان)
24 بهمن 91 9:43
مبارك باشه خانم
انشاالله با ارائه يه مقاله خوب نمره كامل و دلخواهت رو كسب كني

ممنونم

مهدیه
24 بهمن 91 10:14
تبریک گلم
ایشالامدرک دکترای علیرضا جون رو بگیرین! و شیرینیشو هم بدین ها!

ممنون عزیز دلم

جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 10:25
دوست بزرگوار مامان علیرضا
برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید.
از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.


امیدوارم بتونم کمکی کنم

مامانی محمد طاها
24 بهمن 91 10:51
مبارکه مبارکه به خیر و خوشی اینم گل از طرف مامان محمد طاها

ممنونم عزیزم

مرمر مامان محیا
24 بهمن 91 11:32
ایشالا که به بهترین نحو بنویسی...


ممنونم

مرضيه (مهدي جان مامان)
24 بهمن 91 12:30
خاله مهتاب با من قهر كردي ديگه به وبلاگم سر نميزني؟
آخه مگه من چيكار كردم؟

عزیزم این چه حرفیه
من اینجا نوشته بودم که این چند وقت خیلی سرم شلوغه، مامان گلت حتما خونده خاله جون!
بهت سر میزنم عزیزم

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
24 بهمن 91 13:04
ســـلام عزیزم خصوصی ///

ممنون عزیزم

مامان آوا
24 بهمن 91 16:56
تبريك ميگم انشالله دكتراشونو بگيرن



ممنون از لطف شما مامان آوا جان
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
24 بهمن 91 17:38
ممنون عزیزم ...
اااا با عمه خانوم همســـنی ...
ســـلامتــــ باشــــــــین ...

بله دیگه!
ممنون

مامان طه
24 بهمن 91 21:27
مامانی بروزم

ممنونم عزیزم

محبوبه
25 بهمن 91 12:22
عزیزم تبریک میگم.
انشاله که همیشه موفق باشی

ممنونم گلم


رزماری
25 بهمن 91 12:47
خیلی بهتون تبریک می گم . همیشه انسان تو شرایط سخت بهتر نتیجه میگیره .با وجود پسرک گلت کار بزرگی رو به سرانجام رسوندی .خسته نباشی

ممنونم خانومی
البته خودم کمترین کار ممکنو انجام دادم، بقیه بی نهایت کمکم کردند، خداوند هم که نقش اول را داشت!

رها
25 بهمن 91 16:57
به سلامتی خانوم ... وای که چقدر راحت شدی ....
چقدر آقای پدر هم زیبا نوشتند. به همه تون تبریک میگم
گل پسر شش ماهه رو هم ببوس. از دیانا میفهمم کی علیرضا چند وقتشه

ممنون عزیزم
لطف دارین!
ممنونم شما هم روی دخمل نازمونو ببوس از طرف من
6 ماهه شدن دختر شما هم مبارک
من منتظر دیدن عکساش هستم!

الهام مامان علیرضا
2 اسفند 91 9:34
تبریک عزیزم.
شاید هیچ کس به اندازه من نفهمه چی میگی!!!!
نمیدونم تو وبلاگ علیرضا قسمت " از منفی هفت ماهگی تا تولد" رو خوندی یا نه؟
من دانشجوی دکترا بودم که برای دفاع کردن قبل از زایمان، کلی بلا سر بچه تو راهم آوردم....حتما بخون....
ایشالا دفاع دکترای شما...

ممنون عزیزم
چه بد!
حتما میخونم