علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین 7 سالگیت مبارک

پسرهای دوست داشتنی ما

چرا وبلاگ؟

1391/11/23 9:37
نویسنده : mahtab
552 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام 

من که سر در نیاوردم از این مسابقه، اما بدم نیومد از جواب دادن به سوالش که به نظرم جالب بود.

 سوال:

چرا برای پسرم وبلاگ ساختم؟

جواب:

چون من آدم خاطره بازی هستم و پسرم هم بهترین خاطرات زندگی من رو از آن خودش خواهد کرد، و هیچ دفتر و تقویمی گنجایش این همه نوشتن را نداره و در ضمن من هم به جای نگهداری از کلی دفتر و تقویم  میتونم در فضای مجازی به راحتی تمام زیباییهای قابل توصیف  از بزرگ شدن فرزندم را  ثبت کنم و خودم و همسرم (و البته امیدوارم پسرم  )در آینده از خوندنشون لذت ببریم

به اشتراک گذاشتن تجربیات بچه داری و استفاده از تجربیات بقیه ی مادران رو هم به دلایل بالا اضافه کنین.

 در آخر ممنونم از مامان امیرمحمد جان بابت دعوتش

ودوستانی که من ازشون دعوت میکنم:

نازنین جان

 زهراجان 

فاطیما جان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 19:31
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي كودك و سلامت خانواده ايران و جهان هر روز در ايميل شما
مرمر مامان محیا
22 بهمن 91 23:47
منم باید از این پستا بذارم...مهدیه دعوتم کرده...جوابش سخته

تنبل خانوم کجاش سخته؟ فکر کن چرا تو وبلاگت برای محیا جون مطلب میذاری و بعد بنویسش!

محبوبه
23 بهمن 91 9:43
بسيار هم خوب
من همه اش دنبال يه نكته جديدم كه ياد بگيرم.
منم اگه بخوام خاطرات جوجو رو در آينده بنويسم حتما توي وبلاگه…
موفق باشي دوست جون

ممنونم
امیدوارم مفید واقع شود
من هم از نوشته هاتون حتما استفاده خواهم کرد
ممنونم

گرل
23 بهمن 91 13:17
سلام گلم اگر دوس داری با عکسای پسر گلت علیرضا قالب اختصاصی مخصوص خودش داشته باشی یه سر بیا وبلاگم کلی نمونه کار دارم که خودم همشو طراحی کردم
تقویم هم درست می کنم خواستی بگو

ممنونم

مامان مهرزاد جان
23 بهمن 91 13:22
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$

ممنونم عزیزم