علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

وبلاگ از این به بعد

1395/2/2 10:52
نویسنده : mahtab
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به دوستانی که می شناسمشون و تا همین اواخر بهمون محبت داشتن و همینطور به دوستانی که نمی شناسمشون ...

از این به بعد همه ی پستها رو رمزی خواهم کرد و رمز رو از طریق تلگرام به دوستانی که مایل باشن خواهم داد...و درضمن دست دوستي دوستان همراهمون رو که مايلن از اين به بعد ازطريق تلگرام با هم بيشتر درارتباط باشيم به گرمي مي فشاريم...

عمر اون روزهای پر رونق وبلاگ نویسی خیلی وقته تموم شده و ادامه ی این مسیر هم صرفا جهت  ثبت خاطرات بابقیمونده ی روزهای کودکی پسرکم (به طور خلاصه و کلی و نه به پرباری گذشته) و شریک کردن دوستان همیشگیمون در خوندن و دیدنشون خواهد بود...

ممنون از حضورتون و ممنون از لطفتون...

پسندها (5)

نظرات (8)

صبا
4 اردیبهشت 95 8:04
من به شخصه منتظر خوندن مطالبت هستم
mahtab
پاسخ
ممنون از لطفت صبا جونم
زهرا - گل بهشتی من
5 اردیبهشت 95 9:13
آخ جون منم تا همين اواخر بودم. پست نوشتي بگو بياما!
mahtab
پاسخ
شما که سرورید
مامانی
5 اردیبهشت 95 9:39
چرا مهتاب جون؟ کسی ناراحتت کرده منم خیلی وقته میبینم وبلاگ ها دیگه اون رونق قبلی رو نداره، ولی مهم ثبت خاطراته حالا چرا رمزی
mahtab
پاسخ
نه عزیزم فقط یک تصمیم شخصی و جدیده همین
مامان محمدمهدی
8 اردیبهشت 95 9:17
امان از این گوشی ها که وبلااگ نویسی رو از رمق انداختن
mahtab
پاسخ
امان امان
مامان محمدمهدی
14 اردیبهشت 95 22:54
چرا رمزو عوض کردین؟
فاطمه
24 اردیبهشت 95 16:02
سلام کلمه عبور رو از کجا بدونم چیه که وارد .کنم؟
مامان آرزو
27 اردیبهشت 95 9:46
سلام من تا حالا مطالبتون رو نخوندم اما برام نظرتون جالبه.خوشحالذمیشم بهم سر بزنید.
مامان فهیمه
4 خرداد 95 17:00
سلام مهتاب جون خوبی عزیزم خیلی وقته نیومدم وبلاگ اومدم دیدم اپ هستی ولی رمز و عوض کردی گویا؟؟؟؟راستی از مریم جون مامان آیدین خبر نداری؟؟؟؟
mahtab
پاسخ
سلام عزیزم بله رمز رو عوض کردم براتون میذارم مریم جون خوبه حالش، تو تلگرام با هم در ارتباطیم