علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 14 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

می شود....... دعا کنید؟

1393/2/15 9:38
نویسنده : mahtab
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

امروز قراره مادر ِ همسرم عمل بشن، (الان بیمارستان بستری هستند برای عمل ِ امروز عصر)

اینکه عملشون چیه و ... رو بعدا براتون خواهم گفت ان شاء الله،

می شود برای او  و باقی مریض ها دعا کنید؟ (آهنگین بخوانید...)

ممنون از لطفتون

 

بعدا نوشت 1: خدا رو شکر عملشون به خوبی انجام شد و امروز قبل از ظهر(سه شنبه 16 اردیبهشت) مرخص میشن، مطمئنم دعاهای شما بهشون رسیده، ازتون بینهایت ممنونمبغل

بعدا نوشت2: نمی دونم کدوم سخت تره تحملش،

دیدن پدر یا مادر، یا فرزند، بر بالین بیماری؟!

نمی دونم کدوم سخت تره شنیدنش، سکوت ِ سنگین ِ عزیز ِ اول یا گریه ی سوزناک ِ دومین عزیز،

 

هرچی که هست براتون تجربه نکردنشون رو آرزو دارم، که هرچیز سختی رو در این دنیا میشه تحمل کرد به جز دیدن بیماری ِ عزیزان، دیروز حسهای بد و تلخی رو تجربه کردم، روزهای سخت ِ نداشته ای رو تصور و بازسازی کردم تو ذهنم، براشون غصه خوردم و گریه کردم، بلکه خدا با همین تجربه های خیالی و ذهنی از خیر ِ  لمس ِ مدل ِ واقعیش  بگذره، و برای صاحبان ِ این تلخیها و سختیها از ته ته دلم دعا کردم، ان شاء الله خود شفا دهنده ی اصلی به دادشون برسه،  که من با چشمان و گوشهای خودم چیزهایی دیدم وشنیدم که باعث شد از جماعت بیمارستانی به خدا پناه ببرم... گذشته  از اونهایی که کم نیستند و پروانه وار در حق بیماران فداکاری میکنند.

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
16 اردیبهشت 93 9:47
خدا رو شكر كه عملشون به خوبي انجام شد الهي براي هيچ كس هيچ مدلش پيش نياد و هر دوش واقعا سخته
mahtab
پاسخ
الهی آمممین
ساناز
16 اردیبهشت 93 10:17
سلام.خدا رو شکر که حالشون خوبه. انشالله هیچ کس با مریضی عزیزانش امتحان نشه.خدا همه مریضها رو از بستر بیماری شفا بده
mahtab
پاسخ
سلام ساناز جونم ممنون و ان شاء الله
مامان امیـــرحسیــــن
16 اردیبهشت 93 23:40
انشاالله عملشون خوب بوده !! خدا مادر شوهرتو برات حفظ کنه که مادر شوهر دوست داشتنی کم پیدا میشه...
mahtab
پاسخ
خدا روشکر بله، دکتر که خیلی راضی بود ممنونم الان شما از کجا میدونی مادرشوهر من دوست داشتنیه؟!
مامان امیـــرحسیــــن
17 اردیبهشت 93 23:29
به نظرت وقتي يكي تو يه پست التماس دعا داره برا مادر شوهرش علتش چي ميتونه باشه؟؟؟؟ يا از مادرشوهرش خيلي ميترسه و حساب ميبره يا خيلي دوست داشتنيه و واقعا براش مهمه!! اينطور نيست؟؟
mahtab
پاسخ
نه که مادرشوهرم خواننده ي پروپاقرص اينجاست، حسابي حساب مي برم ازش من معتقدم هيچ مادري نميتونه از بيماري مادر همسرش آزرده خاطر نشه هر چند باهاش مشکل داشته باشه و ازش زياد برنجه
الناز مامان آوا
19 اردیبهشت 93 19:22
انشالله كه هميشه سلامت باشن و سايشون بالاسر شما و خونوادتون باشهخدا رو شكر همه چي خوب پيش رفت و عملشون موفق آميز بود
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم از دعاهای خوبت