علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 8 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

ساده اما سرگرم کننده

1392/11/2 22:48
نویسنده : mahtab
306 بازدید
اشتراک گذاری

هیچوقت فکرش رو هم نمی کردم که  بتونه اینقدر بهم کمک کنه...

اصلا بهش نمیاد،

خیلی سادست و بی تکلف،

هم ارزونه و هم پیش پا افتاده،

اما بی نهایت مفرح و سرگرم کننده،

هم برای بچه ها و هم برای آدم بزرگا*،

به نظرم شما هم امتحانش کنین...

اینم  عکسش

 

پی نوشت:در تایید سرگرم کننده بودنش برای بچه ها از جمله پسر ما اینو بگم که همسرم بعد از اینکه به کمک این وسیله و ترکوندنش توسط پسری برای مدتی از شر  مزاحمتهاش برای درس خوندنش خلاص شده بود بهم گفت که "چه چیز خوبی بهش دادی!" و در تایید مفرح بودنش  برای آدم بزرگها هم همین بس که خواهرم تو این روزهای اسباب چینی (بر وزن اسباب کشینیشخند) کلی از دست این تولیدکننده های محصولات خانگی و برقی  گله مند شده بود که چرا بعضی از این کیسه های محافظ درست ساخته نشدن؟! آخه چرا نباید قابل ترکوندن ساخته شده باشن؟! شما بگین ما باید به کی بگیم این مشکلمونو؟!خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین
3 بهمن 92 0:55
عکس لود نشد ولی با توجه به پی نوشت متوجه شی مورد نظر شدم.اتفاقا شوهر خواهر منم در اسباب چینون خواهرن عین حرف خواهرتونو گفت
mahtab
پاسخ
مهدیه
3 بهمن 92 9:57
هر کدوم از این نیشخندا واسه یکی از صفلتیه که به این وسیله ی مفرح نسبت دادی! شکایتش رو هم پیش خدا ببر... آخه کدوم سازنده ای میاد تقبل کنه که یه همچین وسیله ای رو میسازه؟؟
mahtab
پاسخ
رزماری
3 بهمن 92 11:05
mahtab
پاسخ
محبوبه
3 بهمن 92 16:51
منم هنوز گاهي با اين سرگرم ميشم
mahtab
پاسخ
و من هم ...
مژگان امینی
3 بهمن 92 22:26
خوب من گاهی کلا یک تکه را با هم می چلانم یک دفعه چند تا با هم می ترکند
mahtab
پاسخ
الهام(مامان امیرحسین)
3 بهمن 92 22:56
بچه که هیچی منم عاشقش هستم!! هنوزم که هنوزه برام جذابه!
mahtab
پاسخ
میم مثه محیا
4 بهمن 92 14:35
واااای منم عاشق ترکوندن اینام خیلی حال میده
mahtab
پاسخ
مرمر مامان محیا
4 بهمن 92 14:53
ها ها ها....این بازی ما هم بوده وقتی کوچیک بودیم...اینجوری مامان و بابامونن به درسشون میرسیدن... واااااااااای الانم عاشقشونم
mahtab
پاسخ
الناز مامان آوا
5 بهمن 92 15:42
كلي كنجكاو شدم ببينم چيه تا شايد به درد دختر ما هم خورد تا اين عكسشو ديدم
mahtab
پاسخ
مرضيه (مامان محمدمهدي)
5 بهمن 92 15:42
من و مامانم و ... بهتره بگم جميع اعضاي خانواده عاشق اين كاريم (البته من و مامانم بيشتر)
mahtab
پاسخ