علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 8 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

باور کودکانه

1392/10/30 22:21
نویسنده : mahtab
405 بازدید
اشتراک گذاری

آیا ماحصل باور کودکانه کودکان از مهربانی بی اندازه ی خدا جز این است که باور دارند با دارا شدن اینها به زودی برف نیز باریدن خواهد گرفت؟!

کودکان همگی اینگونه میپندارند خدایشان را، آنگونه که...

پسرک همراه خانواده اش عازم ِ خواندن نماز باران بود، درمیان اعضای خانواده او تنها کسی بود که قبل از هرکاری چترش را نیز برداشت، چون یقین داشت که در راه بازگشت "باران" باریدن خواهد گرفت.

 

 

پی نوشت1: به برکت آخرین دور از برنامه های خرید جهیزیه این دستکش نیز نصیب پسرک ما شده است.

 پی نوشت2: در اینجا " باور کودکانه" به هیچ وجه معنای منفی ندارد، بلکه منظور باور عمیق و به دور از شک و دودلی کودکان است.

پی نوشت3:خدایا من نیز مانند کودکان باور دارم مهربانی بی اندازه ات را، خدایا به حرمت پاکی قلب این فرشته ها باران وبرفی بر سر ما ازجمله من روسیاه عنایت فرما...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ننه علي
30 دی 92 22:48
سلام به به چه دست كشاي قشنگي الهي كه هرچه زودتر باهاشون يه برف بازي حسابي كنه
mahtab
پاسخ
سلام ممنونم، ان شاء الله
مرمر مامان محیا
30 دی 92 23:48
بابا ماشالا شما که هر هفته برف و بارون دارید...
mahtab
پاسخ
نه بابا، برف و بارون کجا بود؟ آخرین برف که نزدیکای ما اصلا رو زمین هم نشست برای بیشتر از یک هفته قبله
مامان آرتین
1 بهمن 92 1:20
مبارکت باشه گلم. سلام مهتاب جون ببخشید یه مدته تنبل شدم ولی باور کن همیشه میخونمت.میبینی که حوصله نوشتن وبلاگ آرتینو هم ندارم.با اینکه این روزها بی نهایت شیرین شده. خواهر من جمعه رفت سر خونه زندگیش و پروژه جهیزیه خریدن مامان تموم شد.
mahtab
پاسخ
مبارکا باشه ایشالا خوشبخت بشن من منتظرم بیایی و یه خونه تکونی اساسی تو وبلاگت بکنی و نو نوارش کنی با نوشتنت
مرضيه (مامان محمدمهدي)
2 بهمن 92 8:35
كاش باور آدم بزرگا هم مثل اين فرشته هاي معصوم...
mahtab
پاسخ
کاش....
مهدیه
2 بهمن 92 11:09
بقول آیت الله بهجت: کاش من نیز اینگونه به خدایم ایمان داشتم! دستکش نو مبارک
mahtab
پاسخ
کاش... ممنونم
مژگان امینی
2 بهمن 92 12:20
ان شا ا.. می بارد. مبارک باشد
mahtab
پاسخ
ان شاء الله ممنونم
مامان فاطمه جـونی
2 بهمن 92 16:21
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت! ببخش مرا مادر...
mahtab
پاسخ
درست نگرفتم منظور این جمله رو؟!
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 18:44
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
رزماری
3 بهمن 92 11:21
چقد عالی . کاش ما آدم بزرگ ها هم این باوری که تو ذهنمون هست ولی فراموش می کنیم رو هیچ وقت از یاد نبریم . متاسفانه فراموشکاری ما بیشتر اوقات باعث کم اعتمادیمون میشه
mahtab
پاسخ
بله ای کاش همینطور بود که شما میگین انسانه و فراموشکاریش
محبوبه
3 بهمن 92 16:54
مبارك باشه هم جهيزيه خواهري هم دستكش پسري من كه امسال نشد پسري رو ببرم برف بازي
mahtab
پاسخ
ممنونم ان شاء الله سال بعد، چون امسال براش زوده و فکر نکنم خیلی براش جذابیت داشته باشه
میم مثه محیا
4 بهمن 92 14:37
مهتاب جون چرا عکسای علیرضای گلمو کم میذاری؟خووو ما دلمون واسش تنگ میشه خوو
mahtab
پاسخ
اگه دعا کنی این چند روز هم به خیر و خوشی بگذره قول میدم بعدش با یک عالمه عکس خدمت برسم
mahtab
26 دی 93 22:03
امروز 26دي ماه سال 92هستش داشتم خاطره ي اين پست رو ميخوندم که ديدم جالبه تشابه اين روزهات رو به روزهاي حدود يک سال پيش ثبت کنن اين مدت بارون و برف نباريده و خيلي اوضاع بديه يه بار گفتم پسرم دعت کن برف بياد، بارون بياد گفتي خودت دعا کن و منم دعا کردم گفتم خدايا برامون برف و بارون بفرست و شما گفتي الان مياد مامان و من دوباره محو باور زيباي باورانه ات شدم عزيزکم کاش انقدر خوب بوديم و مستجاب الدعوه