علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 17 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

فراخوان 2

1392/10/3 17:08
نویسنده : mahtab
303 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان

نام استان و شهر

شماره

آرام جان

خراسان شمالی(بجنورد)

1

مادرخانومی جان

کرمانشاه

2

مرضیه جان

تهران

3

مامان آرتین جان،الهام جان،  مامان طاها جان

اصفهان

4

شادی جان

کرج

5

ماری جان، مرمر جان(احتمالا به زودیچشمک)

اهواز

6

فهیمه جان

خراسان رضوی(مشهد)

7

رزماری جان، الناز جان مامان آوا

گیلان(بندرانزلی)

8

معصوم جان مامان فاطمه

گیلان (رشت)

9

زهرا جان

مهدیه جان

گیلان(رشت)

10

مادر منتظر عزیز

قم

11

مامان سها جان

سمنان

12

مرمرجان (فعلا) ، شاپرک جان

فارس (شیراز)

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*نام استانها و شهرها و دوستان بر اساس ترتیب کامنتها در جدول نوشته شده است.

**این جدول ور تو ورد ساختم، اونجا درست بود اما نمیدونم چرا اینجا که اومد از شکل خارج شد و ستونهاش جابجا شد؟!

سلام دوستان

اول از همه ببخشید که این پست تکمیلی پست "فراخوان" رو اینقدر دارم میذارم.

دوم اینکه دیگه به کل یادم رفت هدف اصلیم از مطرح نمودن این ایده چی بود، فکر کنم طرحهای بدون نتیجه دولت هم به خاطر زیاد فاصله افتادن بین زمان مطرح شدن تا عملی شدنشونه که بیشتر اوقات بی فایده هستن و ...چشمک، بگذریم.

 

سوم اینکه از خیلی از استانها کامنت نداشتیم و یه جورایی لیستمون زیاد خوب از آب در نیومد، البته ممنونم از شما دوستانی که مثل همیشه با حضورتون منو دل گرم کردینبغل.

چهارم اینکه ...بریم سراغ تصمیمها و ایده ها ای که الان به ذهنم میان:

 

1- به نظرم مهمترین فایده ای که این فراخوان داشت اینه که دوستانی که همشهری هستن به این بهانه بیان و با هم دوست شن و از این به بعد تو فضای مجازی یک نقطه اشتراک به بقیه موارد مشترکشون اضافه کنن، دیگه من نگم خودتون برید و به وبلاگ هم سر بزنین و بعدش بیایین و من رو از دوستیتون خبردار کنین، باشه؟ تا حداقل اگه این فراخوان به هیچ دردی هم نخورد یه فایده برا شما دوستان داشته باشه.

2- به نظرم خوبه که بیاییم و به موضوعات وبلاگمون موضوعی تحت عنوان "ایران ِ ما" یا هرعنوان دیگه ای که به ذهنتون میرسه درست کنیم.

3- هرچند وقت یک بار با توجه به موضوعات روزمره و مکانهایی که ازشون بازدید داشتیم و یا اتفاق های خاصی که در شهرمون افتاده بیاییم و در موردش و تحت همون موضوع مطلب بذاریم( از داستانها و افسانه های مربوط به مکان زندگیمون گرفته تا آداب و رسوم اون منطقه در مراسم و مجالس مختلف).

4-از اون مراسم و مکانها عکس بگیریم و اونها رو برای دوستانموون تو وبمون بذاریم.

5- اگر در مورد اون مطالب نکته ای برامون مبهم بود در موردش تحقیق کنیم و اون رو با سندش برا بقیه عمومی سازی کنیم.

فعلا همین موارد به ذهنم رسید، اگر شما هم نکته ای مد نظرتونه لطفا مطرحش کنین تا بعد از یک بار دیگه جمع و جور کردنش دیگه نسخه این فراخوان" ها رو بپیچیم و بری سراغ کارمون

ممنونم

 

پی نوشت: یادتونه گفتم بر اثر مرتب کردن یک سری از پستهام چه دسته گلی به آب دادم، امروز فهمیدم که ادامه مطلب پست "فراخوان"  که اتفاقا اصلِاون پست هم همون ادامه مطلبش بود طی همون عملیات ها نابود شده و من متوجه نشده بودم و تازه امروز فهمیدم چی به چیه؟!کلافه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا
3 دی 92 14:35
چرا من نبیدم؟!
mahtab
پاسخ
عزیزم از خودت باید پرسید! خب نظر نگذاشته بودی دیگه!
مرمر مامان محیا
3 دی 92 14:39
ها ها ها...من یه دوست خوب پیدا کردم البته با اجازه مهتاب ماری ... آدرس وبلاگش چیه؟میخوام برم دوستش بشم[بغل مهتاب جلوی اسم من اهواز رو هم بنویس.بالاخره اینجوری ک بوش میاد قسمتمون اونجاست.]
mahtab
پاسخ
مرمر جون تازگیها یک جمله پیدا کردم که هر وقت نمیدونم چی باید بگم و از طرفی میخوام یه چی گفته باشم و در عین حال بقیه رو هم شاد کرده باشم استفاده میکنم ازش، با ابروهای بالا انداخته میگم ما که بخیل نیستیم (و البته باید با لحنی اوا خواهری بیانش کرد ) عزیزم من از دوستی دوستانم با هم خوشحال میشم
مرمر مامان محیا
3 دی 92 14:40
در ضمن با طرحتم موافقم...ولی خب همه شیرازو میشناسننننننننن...ولی من یه جاهایی پیدا کردم (مخصوصا برای خرید) ک هیشکی بلدشون نیست و خب یه جاهایی هم هست ک گشتنی و خوش گذروننی هست که بازم هر کسی بلدشون نیست خوشم اومد از این ایده.برای وقتی ک میخوام بریم مسافرت خوبه.بیایم اطلاعاتمونو تکمیل کنیم
mahtab
پاسخ
ممنون گلم یه چیزی گفتی که کردی کبایم من هنوز شیراز رو ندیده ام خیلی خوبه، حتما این کارو بکن و از هر چی میتونی بنویس قبل از اینکه دیگه ساکن این شهر زیبا نباشی، دلت سوخت؟ به جاش ساکن شهر خودت میشی دیگه، درسته؟
ساناز
3 دی 92 15:36
سلام.چطورین.من تهرانم .موضوع این جدول چیه؟
mahtab
پاسخ
علیک سلام عزیزم سانزا خودمن هستی؟ خوبی ؟نی نی خوبه؟ عزیزم این جدولی از نام دوستان همراه محل زندگیشونه، میخواهیم هر کدوم از دوستان در وبشون یه بخشی داشته باشن تا در اون از شهرشون و...بنویسن و بقیه رو از اون شهر و آداب و ...مطلع کنن
مهدیه مادردختری
3 دی 92 16:59
شانس که نیست! حالا ما پس فردا خواستیم بیایم شیراز زودی میرین اهواز!!!!!! 0خطاب به مرمر جان) مهتابم گلم حرف سیاسی؟؟؟ عزیزم خودت به وبلاگت دلبستگی نداری ما که داریم... دیگه اینکه شهرای دیگه رو نمی دونم ولی شمال و گیلان خیلی جاذبه های گردشگریش زیاده مسافتش کمه ولی چون شهرها به هم نزدیکن یه عالمه شهر و روستا و جاهای دیدنی و تفریحی داره. حالا حالا ها می نویسیم و کم نمیاد!
mahtab
پاسخ
تازه ما هم میخواستیم بریم شیراز، میبینی مهدیه جان، مرمر حدس زده ما قصد رفتن به شهرشون رو داشتیم تصمیم گرفته کلا شهرشو عوض کنه من که عاشق خطه سبز شمام، منتظرم مشتاقانه همون نکته ای که برای الناز جون گفتم رو بطفا رعایت کن مهدیه جون عنوان موضوع رو راستی نگفتین چی بذاریم؟
مادر منتظر
3 دی 92 17:58
سلام مامانی گل و مهربون علیرضا کوچولو عزیز دلم ممنون که اومدی پیشمون و به ما سر زدی عزیزم. ببخش که دیر به دیر میام پیشت گلم , باور کن که این روزها خیلی حال خوبی ندارم و هم فکرم درگیره و هم از لحاظ جسمی خیلی نمیتونم بشینم پای سیستم گلم , باور کن که به خاطر زیادی کامنتها یا این چیزها نیست که کمتر میتونم بیام , تو خیلی برای من عزیزی و دوست خوب و گلمی. انشاالله بهتر که بشم جبران میکنم عزیزم . چدولت با اینکه تعدادش کمه ولی ه نظر من چالبه و میتونه باب تازه ای برای دوستیهای جدید باشه . من آماده ام برای دوستیهای خوب و تازه. راستی ایده هات خیلی خوبه , الان چیزی توی ذهنم نیست ولی به محض رسیدن چیزی به ذهنم میام و کامنت میزارم. منتظرتم که باز هم توی وبلاگم ببینمت .
mahtab
پاسخ
علیک سلام عزیزم بله خودم میدونم تو این روزها چه حالی داری امیدوارم این ایام باقیمانده هم به سلامتی طی بشه شنا لطف داری
الناز مامان آوا
3 دی 92 19:13
سلام مهتاب ممنون از ايده خوبت من كه عاشق بلوارمون هستيم خيلي زيباست جمعه رفتيم و يه چند تا عكس انداختيم. انشالله پست بعدي عكسا رو ميذارم فقط به خاطر تو دوست خوبم
mahtab
پاسخ
علیک سلام عزیزم ممنونم پس منتظریم فقط یادت نره که اون پست باید اختصاص به معرفی داشته باشه و موضوعش منحصر به همون بخش ایران شناسی باشه ممنونم
مژگان امینی
3 دی 92 21:38
من هم که تهران زندگی می کنم.
mahtab
پاسخ
به یاد کودکی هامان: پس شما هم بازی؟ و به قول امروزمان: اسم شما رو هم به جدول اضافه کنم؟
مرضيه (مامان محمدمهدي)
4 دی 92 8:59
خيلي فكر خوبيه بعضي وقتا آدم تو شهر خودش هم كلي جاهاي ديدني وجود داره كه نرفته شايد باعث تلنگري بشه براي من كه زيادي تنبل تشريف دارم
mahtab
پاسخ
مرضیه جان ما از شما تنبلتریم یعنی یه جیزی میگم یه جیزی میشنوی ، خیلی از جاهای تهران رو نمیشناسم و نرفتم هنوز
مرمر مامان محیا
4 دی 92 14:51
کی ؟ کو ؟ کجا؟ اوووووووووووووووووووه حالا کو تا بریم! بشه آیا نشه آیا!!!!!!!!!! کی میاین حالا خونه رو آب و جارو کنیم؟ تو رو خدا بیاین ببرمتون سپیدان برف بازی کینمممممممم
mahtab
پاسخ
خب همون اینده ی که خودت گفتی رو گفتم دیگه شما دعا کن بیاییم برف بازی پیشکشمون اونی که گفتم شاید بیاییم در حد آرزو بود اونم از اون مدل ِ جوانانش
شاپرک
4 دی 92 18:37
قابل توجه مهتاب خانم و مهدیه خانم حالا مرمر خانم نباشه شیراز شما پیش ما نمیاید ---------------------------------------------------------------------------- به نظرم ایده خیلی خوبیه !!! انشاا.. که وقت بشه و این وروجکها بذارن یه همچین پست بذاریم شاید این وروجکها وقتی بزرگ شدن از شهر و دیارشون کوچ کردن و رفتن این پست میشه براشون یه خاطره که چه شهر و دیاری داشتن
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم، بذار ما بیاییم حالا مزاحمتون میشیم ان شاء الله به دردشون بخوره
مادرخانومي
5 دی 92 8:09
چرا من همشهري ندارم؟ چرا هم استاني ندارم؟ اصن از اون خطه غرب كشور هيچكس نيست من باهايش دوست بشم؟ حالا كه اينجوري است من از اين پستها نميگذارم چرا همه ميخوان برن شيراز؟بابا طرفاي ما هم كلي خوبه ها… كلا من ميرم جايي كم عكس ميگيرم.ولي بذاااااار،عكساي گوشي داداشم رو ميذارم دلتون آب شه اصن
mahtab
پاسخ
عزیزم گریه نکن قول میدم به زودی برات یک دوست همشهری پیدا کنیم، باشه؟ تازه تو بخش پسش و پاسخ میتونی تو قسمت شهرها دنبال یک دوست بگردی، حالا راضی شدی؟ پست میذرای؟ منتظر عکسهای زیباتون و معرفی شهر و استانتون هستیم راستی همسرم گفت بگم که کرمانشاه رو دیده و خیلی پسندیده و میخواد ما رو هم ببره، خوشحال باش دیگه
رزماری
5 دی 92 12:18
ممنونم عزیز دل .یادم باشه برم به مامان آوا سر بزنم .خودشون اموده بود سراغم .اولین دوست وبلاگی همشهری ام میشه . کار شما بسی عالی و قابل تقدیر است
mahtab
پاسخ
خوش باشین و از دوستی با همشهری لذت ببرین(خطاب به رزماری جون و الناز جون) نظر لطفته گلم
عمو روحانی
6 دی 92 12:43
سلام. پاسخ سوال شما http://porsemanekoodak.niniweblog.com/post37.php موفق باشید
mahtab
پاسخ
با سلام و عرض تشکر فراوان
مامان آیلا
6 دی 92 20:32
خوش بحالت ...البته هزار ماشالا یعنی اینقدر وقت داری که از این کارهم بکنی من کلی زور می زنم بتونم کمی واسه آیلا بنویسم اما شما ماشالا کلی کامنتای متفاوت می ذاری موفق باشی
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم من وقت زیاد ندارم اما با برنامه ریزی به این کارم در کنار بقیه کارهام میرسم، البته شاغل نیستم فعلا، شاید شما شاغل هستی؟!