علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 14 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

گاهی خوشی گاهی غم

1392/10/4 13:44
نویسنده : mahtab
355 بازدید
اشتراک گذاری

بیایین قبول کنیم که زنها موجودات عجیبی هستن،

 گاهی از سوراخ سوزن رد می‌شن و گاهی از در دروازه رد نمی‌شن،

من که هنوز خودم نمیدونم احساسات و حالات روحیم برحسب چه مدل و یا مدل های احتمالی ای  کار میکنن؟

دقیقا از چه الگویی پیروی میکنن و چه مکانیسم شیمیایی یا فیزیکی بر اون ها کنترل و احاطه داره؟

خلاصه میخوام بگم من که خودم از خودم زیاد سر در نمیارم، این شوهر بیچاره ام چطور باید حال منو بفهمه، حالا فهمیدن که خوبه، اما چطور باید بتونه من، حالاتم و نیازهام رو پیش بینی کنه؟

 یک روز از یه ذره بد خلقی پسرم و یا به هم ریختن ناچیز خونه زیر و رو میشم و یه روز دیگه از انجام دادن کلی کار با همدیگه، مهمون داری و  البته در کنارش رسیدن به بچه و کلی بازی کردن باهاش نه تنها خسته نمیشم بلکه حس خوبی هم پیدا می کنم!

روز سالگرد عقدمون از اون روزهایی بود که مسابقه دوی مارتن داشتم، ماراتن ِ خانه داری،

همه کارامو بدو بدو کردم، آشپزی، کیک پختن، خرید هدیه، مرتب کردن خونه، بازی کردن با پسری و ...

و در تمام مدتی که سرم خیلی شلوغ بود و فرصت خاروندنش رو هم نداشتم حتی، کلی حالم خوب بود، حالا اگه من فهمیدم چی میشه که این جوریا میشه؟ نگین که علتش اون روز خاص بوده و ...، نه، گاهی  بی هیچ دلیلی "خوشی" و گاهی با داشتن تمام دلایل لازم برای خوش بودن باز هم "ناخوشی".

 

پی نوشت1:  دبیرستانی بودم که  روزی از فردی موثق شنیدم "دی ماهی ها یک روز آفتابیند و یک روز ابری"، نمیدانم شما هم شنیده اید یا نه؟!

پی نوشت2: عنوان پست اسم فیلمیه هندی که داریمش اما هنوز ندیدیمش، اگر احیانا رفتین دیدین و نپسندیدین خرده نگیرین لطفالبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الناز مامان آوا
4 دی 92 14:26
منم دقيقا اينجوريم مخصوصا اين روزا .اما آذري هستم نه ديماهي
mahtab
پاسخ
واقعا؟ پس آذر ماهی بودی و صداشو در نیاوردی؟ مبارکا باشه نبینم غم دار باشیا؟ منو که میبینی اشکال نداره، آخه از شما بزرگترم
مرمر مامان محیا
4 دی 92 14:49
تولدت مبارک دی ماهی دم دمی ... واقعا چرا این طور میشه؟ اون موقع ها ک شادیم خب مسلما بی دلیل نیست! اون موقع ها ک ناراحتیم هم باید بگردیم دنبال یه چیزی ک بشه عت شادیمون.من ک این کارو میکنم. اما همیشه هم جواب نمیده. فیلم هندی هم ندیدیمش
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم اولین نفر بودیا راستش من خیلی هم دم دمی نیستم، انقدر هم از آدمهای دم دمی و یا به قول خارجی ها مودی بدم میاد که نگو، در ارتباط با بقیه نشون نمیدم تغییر حالتمو، در مورد حال درونی و رابطه خصوصی و خونوادگیمه اونایی که گفتم در ارتباط با دوستان و اقوام سعی میکنم مراعات ادب و نزاکت رو بکنم اما در قبال همسر بیچاره...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
4 دی 92 14:56
موافقم اون هم به طور كامللللللللل
mahtab
پاسخ
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 دی 92 16:06
خاله ماهبوبَه ما هم پيشاپيش تبريك واي اين فيلم عاليه عزيزم البته اگه بدون سانسور ببيني . . . اخه فيلم هندي با سانسور واقعا بي سر و ته ميشه الان كه گشت ارشاد بياد راستي من هم اسفندي هستم ولي همين طورم كه تو گفتي
mahtab
پاسخ
ممنون گلم واقعا؟ قشنگه پس؟ پس معلومه زیاد هم به ماه تولد ربط نداره این موضوع؟!
مرمر مامان محیا
4 دی 92 16:24
لینک دانلود فیلمتم بذار... آره خب مسلمه...بیچاره شوهراااااااااا...غصه شو نخور.همیشه ک زن نباید شاد باشههههههه
mahtab
پاسخ
عزیزم من سیدیشو دارم... بله، اصلا کی گفته که زنها باید همیشه شاد باشن؟ نه کی گفته من برم بزنم نابودش کنم؟ یاد لطیفه ای افتادم که دیشب دوست همسرم براش فرستاده بود: مردها زندگیشونو مدیون همسرانشون هستن(داشتم تو دلم کلی کیف میکردم که چه دوست خوبی!)، چون اگر اونها نبودند مردها از خوشی مرده بودند(عجب دوستانی داره این همسر من)
مادرخانومي
5 دی 92 8:01
اي واي من همه اش ميخوام از اول دي بيام و اين ماه رو به شما و مهديه تبريك بگم كه نميشه.مرمر زودتر تبريك گفت. اصن بهمن ماهي ها خيلي زرنگ هستن.نمونه اش خود مننگاه كن چه زود زود آپ ميكنم؟ دقيقا با نظر مرمر موافقم.شاد بودنه كه صد درصد دليل داره ولي اين ناراحتيا نميدونم چرا با روح و روان ما از اين بازيها ميكنن. تقصير هورمونهاي بدجنسه فكر كنم يه بار كه اينو به شوهر گفتم يه قيافه مظلومي به خودش گرفت و گفت : اي خدا! اين هورموناي شما كه ماهي يه بار قاطي ميشن…گناه ما مردا چيه كه كل ماه بايد منتظر اخلاقاي عجيب غريب باشيم و تا چيزي هم ميگيم ربطش ميدين به اونا؟ بار از مادر،يه بار از خواهر و يه بار هم از همسر؟
mahtab
پاسخ
بله هورمونها هم مقصرن، اصلا همه مقصرن جز خود ما خانمها خدا به مردها صبری جمیل عطا کنه ان شاءالله
رزماری
5 دی 92 12:12
ای وای من .شما هم بله مهتاب خانم ؟ امان ازین گاهی ها . همسر من که کاملاً به این نتیجه رسیده که من تعادل همیشگی ندارم و همیشه در لحظه باید با من مواجه بشه . پش شما هم این مدلیا هستی ؟
mahtab
پاسخ
چه عرض کنم،گویا این مشکل بیشتر خانم هاست، یا بهتره بگم آقایون در لحظه مواجه شدنو خوب اومدی، موافقم کاملا، خدا کمکشون کنه
زهرا
5 دی 92 14:11
تولدت پیشاپیش مبارک!میگن 14 تا 17 دی ماهی ها و بخصوص 16 دی ماهی ها این چنین اخلاقی دارن شما کاملا طبیعی رفتار می کنیدبه این سایت سری بزنhttp://www.njavan.com/forum/showthread.php?53204-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%AF%D9%85%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%B2%D8%A7%D8%AC%DB%8C
mahtab
پاسخ
اون وقت شما احیانا میدونی من چه روزی از دی به دنیا اومدم؟ 16ام
زهرا
5 دی 92 20:44
اونوقت احیاناً درست گفتم؟16ام؟میگم مهم شدی خودتو باور نکردی
mahtab
پاسخ
کلک حتما رفتی آرشیو پارسالو خوندی، درسته؟ نه عزیزم مهم کجا بود؟
زهرا
6 دی 92 20:21
تاریخ تولدت داره کش پیدا می کنهگلم مگه تو آرشیو پارسال هم به تاریخ تولدت اشاره کردی؟!نه از اونجا متوجه نشدم.گلاب به روت ریاضی ام خوبه یه جمع و تفریق می خواست فقط
mahtab
پاسخ
خب من که نمیدونستم چطور فهمیدی، گفتم شاید پارسال از مطالب متوجه شدی یادم نیست امسال کجا اشاره کردم و البته نمیدونستم که یک ریاضیدان داریم اینجا
مامان آیلا
6 دی 92 20:27
سلام خیلی قشنگ می نویسی ....آفرین دختر ولی به دی ماه بودنت ربطی نداره....(قضیه سوزن و دروازه و اینا) آخه من یه سال بعده ازدواجم اینطوری شدم...از تولد آیلا به بعد که همیشه از دروازه رد نمیشم راسی یه وب هس مطالبش خوبه وقت کردی یه سر بزنhttp://www.rasoolz.blogfa.com
mahtab
پاسخ
علیک سلام ممنون، لطف دارین