علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

نی نی کیه؟

1392/9/20 12:54
نویسنده : mahtab
249 بازدید
اشتراک گذاری

از مدتها قبل (شاید از دو سه ماه پیش) هر بار که تو خیابون یا هر جای دیگه که هستیم نی نی میبینه با انگشت اشاره بهشون اشاره میکنه و میگه "نی نی " (اوائل میگفت "نِنی")،

عجیب اینه که این  نوع رفتار رو از بچه های هم سن وسالش نمیبینینم،

نمیدونم بچه ی ما زیاد اجتماعیه یا اونها زیاد اجتماع زده هستن؟!

تازگیها دارم  نگران میشم که  نکنه بچمون در آینده نزدیک خدای نکرده عقده ای بشه؟ آخه معمولا در جوابش هیچ عکس العملی نشون نمیدن این بچه های بی معرفت!

گاهی هم پیش میاد که بچه ها  تازه ناراحت هم میشن که چرا بهشون لفظ نی نی اتلاق میشه!چشمک

 

یک بار که واقعا داشته دعوا میشده دیگه! من رفته بودم داخل مغازه ای و همسری و پسری بیرون بودند، همسرم میگه پسرمون به یه بچه ی 5-4 ساله اشاره کرده و با ذوق و شوق گفته "نی نی  نی نی"، اون بچه هه اخم کرده و با حالت عصبانی  به مامانش گفته "به من میگه نی نی!"، شانس آوردیم مامانش جلوشو گرفته اگر نه معلوم نبود چه بلایی سر ِ  بچمون می آورد؟!نیشخند

 

 پی نوشت 1: این پست رو چند روز پیش نوشته ام،یکشنبه گذشته به همراه  پدر و مادر همسرم  برای شام منزل پدرم دعوت بودیم، برادرم و نامزد خواهرم هم بودند، براتون گفته بودم که علیرضا با دختر کوچیکه ی برادرم خیلی جوره؟ اون شب پسریمون دست فاطمه رو گرفته، رفته کنار پدرشوهرم ایستاده و گفته: "نی نی"،  به اصطلاح خواسته معرفیش کنه، بعدش پدرشوهرم برامون تعریف کرد و همراهش کلی هم  ذوق کرد و گفت" این بچه، ماشاالله خیلی باهوشه".

پی نوشت2: عروسکش این روزها خوب سرگرمش میکنه، موقع غذا خوردن، بازی کردن، خوابیدن و... کلا همراهشه، نی نی ِ خونه ی ما هم فعلا عروسکشه نه خودشخنده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

رها
20 آذر 92 15:43
دیانا هم همین کارو میکنه . دایره نی نی بودن هم گسترده است تا 13 سال هم گاها میرسه البته اگه بیشتر لباسهای رنگی پوشیده باشن و ... دختر ما هم بیرون برای کوچیک و بزرگ ذوق میکنه اما خوب همه عکس العمل نشون نمیدن. شاید هم بهتر ... هر کی سرش به کار خودشه مهتاب جون. خود من اما همیشه توجه به بچه ها نشون میدادم و کماکان میدم... ماشالا زنده باشه الهی یه بار هم تو مطب دکتر مدام داشت با انگشتاش عکس ها و یا بچه هایی رو که بودند نشون میداد که بابای یکی از بچه ها گفت اینها همه نی نی خود تو چی هستی؟
mahtab
پاسخ
قربون دیانا جونم بشم من ماهم همینو میگیم، میگیم اگه اونها نی نی هستن خودت چی هستی پس؟
مژگان امینی
20 آذر 92 18:23
حتماً خود شما اجتماعی هستید که پسر گلتون هم اجتماعی شده .بچه ها آیینه ی ما هستند.
mahtab
پاسخ
خانم امینی جان به نظرم اجتماعی بودن ابعاد گسترده ای داره، اگر منظور فقط بعد اهمیت دادن به بقیه و توجه به اطراف و آدمها باشه بله من هم عین پسری هستم، یعنی در اصل اون عین منه
لحظه های من و تو
20 آذر 92 19:24
خصوصی داری
mahtab
پاسخ
عزیزم منتظرم
مهدیه ( مادر دختری)
21 آذر 92 10:14
دختر ما هم به بچه ها حتی به خانومای خوش آب و رنگ خیابون میگه نی نی! ولی شکرخدا تابحال چنون مشکلی پیش نیومده!
mahtab
پاسخ
از الان به بعد هم مراقب باشین که پیش نیاد
محبوبه
21 آذر 92 19:37
قربون عليرضا جان ني ني خوشگلي ماشاله پسري .منم ديدم ني ني هايي رو كه به خيلي از خودشون بزرگتر هم ميگن ني ني
mahtab
پاسخ
خدا نکنه گلم بله منم قبلا دیذم اما نمیدونم چرا از وقتی بچه دار شدم دیگه نمیبینم
میم مثه محیا
22 آذر 92 13:13
آفرین ب گل پسرمون ک اینقده باهوش و زرنگه عزیزدلم معلومه خیلی بامحبت و مهربونه خداحفظش کنه
mahtab
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
مامان نی نی
23 آذر 92 18:15
سلام عزیزم اگه موافق باشی من دوس دارم شمارو لینک کنم بهم خبر بده گلم
mahtab
پاسخ
علیک سلام خوشحال میشم، ممنون
بابای علیرضا
23 آذر 92 21:48
کاش به گذشته باز میگشتم و درآنجا تو را به جای آنکه برای خود می آوردم با خود می آوردم کاش زلال نوشته هایت صورت مرانیز نوازش می داد اما نمی شود نمی شود بدون مزد کاری کرد و مزد تو محبت است.
mahtab
پاسخ
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم (گرچه نبوده خدمت جز پاسخ محبت، هر کار کرده ام من)
رزماری
24 آذر 92 8:44
ای بابا ، زمان ما تا 10 سالگی هم بهمون می گفتن نی نی ،‌ دم بر نمی زدیم و سکوت میکردیم .بچه های الآن که منتظرن بهشون بر بخوره .خوب علیرضا راست میگه ،‌ بچه یعنی نی نی دیگه .حالا یه کم کوچیک تر یه کم بزرگتر . اون معارفه نی نی به پدربزرگش منو کشته .قربون مرامت آقا پسر
mahtab
پاسخ
خوب گفتیا، بچه های این دوره زمونه چقدر متفاوتن
مرضيه (مامان محمدمهدي)
24 آذر 92 15:39
پسرك من بر عكس عليرضا از دسته اجتماع زده است البته بگم پسركم چون با بزرگترها بوده ، با بزرگترها بهتر ارتباط برقرار مي كنه و وقتي جايي ميريم بيشتر حواسش به بزرگترهاست تا بچه ها يه دليلش هم به خاطر برادرزادمه كه 9 ماه از پسرم بزرگتره و اكثر اوقات باهاش درگير مي شد و نوازشي به طفلي پسرم ميداد، چشمش از بچه ها ترسيده
mahtab
پاسخ
عزیــــــــــزم،محمد مهدی که ماهه، یه پارچه آقاست، این هایی که من اینجا مینویسم شاید گاهی دوره ای باشه و گذرا، یه وقت فکر نکنی حالا پسر من اعجوبه است، الان مدتیه که بدو ورود به خونه مامانم اینا باهاشون غریبی میکنه(شاید هم خودشو لوس میکنه تا بیان سراغش)، خلاصه هر بچه ای یه جوره اصطلاحی که من اینجا به کار بردم با بار طنز همراهه، اگر نه برای بچه های ما هنوز زوده که در مورد اجتماعی بودن یا نبودنشون قضاوتی بشه پسر شما به این ترتیب زود مرد خواهد شد