علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

هدایای تولد یک سالگی

1392/5/27 18:58
نویسنده : mahtab
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم چه هدیه ای می تواند شایسته ات باشد

وقتی تو خود برای ما  بهترین و با ارزش ترین هدیه هستی؟!

و با کدام دارایی خواهیم توانست هدیه بارانت کنیم وقتی

داشتن ِ تو  بزرگترین  دارایی ِ ماست؟!

1-  پدر و مادر همسرم زحمت کشیدن و  50 تومان پول به پسر ی هدیه دادن به علاوه ی این بلز

 

 

2- عمه بزرگه ی پسرم زحمت کشید و بهش  50 تومان پول داد.

 

3- هدیه ی عمه کوچیکه هم ای دو دست لباس  بودن که همسرشون تو سفر اخیرشون به  ایران  به دستمون رسوندن.

 

 

4- تک عموی پسری هم 40 تومان پول داد بهش به علاوه ی این فرغون ِ بازی.

 

 

 5- این  هم هدیه ی دایی بزرگه ی همسریه.

 

 

6-دایی کوچیکه ی همسری هم 40 تومان پول دادن به پسریمون.

 

7- این قاب عکس رو  هم که بزرگترین سورپرایز  تولد اصفهان بود  پسر و عروس عمه ی پسریمون بهش هدیه دادن  (از عکسهایی که قبلا خودشون ازش گرفته بودن و تو دوربینشون داشتن  و ما ندیده بودیم اینها رو انتخاب و  قاب گرفته بودن)

 

 

 

8- این هم هدیه ی دختر و داماد  ِ دایی بزرگه ی همسری به پسری مون که نمیدونم چرا دخترونست؟!

 

 

9- این لباسها و کفش هدیه ی مامان و بابامن به پسری.

 

 

10-هدیه ی برادرم و خانومش هم  بزرگترین سورپرایز تولد تهرانمون بود، به پیشنهاد خودشون زحمت تدارک کل تزیینات و سفارش کیک و هزینش و خرید لباس باب اسفنجی و بقیه جینگولک بازیهاییکه قبلا براتون تعریف کرده بودم با اونها بود به عنوان هدیه تولد.

 

 11- این هم هدیه ی خاله خانومه به پسری .

 

 12- و این هم هدیه ی شوهر ِ  خاله خانوم (یا همون عمو)

 

 

 13- و این یکی هم هدیه ی مادربزرگ ِ خودمه به پسری

 

 

 14- این هم هدیه ی همسایمونه که بعد از اینکه اون شب  براشون کیک و شام بردیم فرداش برا پسری اورد.

 

 

و این هم که هدیه ناقابل من و پدرشه، دوست داشتیم براش دوچرخه و یا بهتر بگم سه چرخه اما به نتیجه رسیدیم که انگار براش زوده و قرار شد  ایشالا بذاریم برای سال بعد . به علاوه ی یک شبه لبتاب که عمو فردوس روش ضبط شده.

 

دست همگیشون درد نکنه

پسر ِ عزیزم مبارکت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
7 مهر 92 11:56
مباركش باشه
همشون قشنگ بود
اون ساعت هم خيلي دخترونه نيست
انشاالله تولد صد و بيست سالگيش

ممنونم
جدی؟

لحظه های من و تو
7 مهر 92 13:11
سلام جونم. رمز رو خصوصی گذاشتم


علیک سلام
ممنونم
محبوبه
8 مهر 92 6:53
مباركش باشه عزيزم
انشاله از همه شون به دل خوش و تن سالم استفاده كنه.دست همگي هم درد نكنه.
بنظر من ساعته دخترونه نيست.چون رنگش قرمزه.اگه صورتي بود اونوقت يه چيزي.
من عاشق فرغونش شدم و اون ماشين كه خودتون خريده بودين و قبلا عكسش رو گذاشته بودين.كلا من پسر بايد دنيا ميومدم فكر كنم


ممنون عزیزم
قابل شما رو نداره
جدی بفرستم برات؟
الهام (مامان امير حسين)
8 مهر 92 15:34
مبارك كادوهات باشه عزيزم

خيلي قشنگن!

ميگم مهتاب جون هنوز انگار اصفهانيا رو نشناختي!!؟
نميدوني چرا دخترونه است:
چون برا دخترشون كادو آورده بودن ديدن ساعت دارن،نگهش داشتن تا سر فرصت مناسب به يه ني ني ديگه كادوش بدن؟؟!؟!؟!!؟

ممنون خاله الهام جونی
چرا، خودم هم اون فکر شما به ذهنم میرسه بر حسب نیاز
اما این خانم و اقا هنوز بچه ندارن



شهره
8 مهر 92 16:07
سلام عزیزم مبارک باشه تولد گل پسر
ایشالاعمری طولانی و زیر سایه شما باشه
ببوسش از طرف خاله شهره


علیک سلام خانوم خانوما
مامان خانوما
تبریک مجدد منو بپذیر عزیزم
ممنونم
ماری
9 مهر 92 2:12
ای جان چه کادوهایی ..به به دست همه شون درد نکنه ...خدا هزار سال بهت عمر و عزت بده پسرک نازنین و عزیز..
خیییلی از اشنایی باهاتون خوشحالم

فقط دوست دارم بیشتر روی ماهت رو ببینم ..هرچی گشتم عکسی از شما ندیدم به جز عکس قاب شده ات
میبوسمتون


ممنون عزیزم
منم همینطور
رمز رو براتون گذاشتم خانومی
شاپرک
9 مهر 92 16:34
مبارکش باشه انشاا.. هدایای تولد 100 سالگیش

ممنونم
و حیف که اون موقع دیگه من پیشش نیستم


فهیمه
10 مهر 92 10:17
به به مبارکا باشه
دستشون درد نکنه

اون قاب عکس معرکه بود


ممنونم عزیزم
رزماری
11 مهر 92 17:44
دست همگی درد نکنه و
خدا همیشه بهتون سلامتی بده تا همیشه در کنار هم اینطور شاد باشین .
مهتاب جون فکر کنم تا مدتی از لباس خریدن راحت شدی ولی نه فصل سرد داره شروع میشه و شاید زیاد به درد نخوره .ولی خیلی مبارک باشه


ممنون از این همه دعا و ارزوی خوب
بله لباسها تابستونی بودن
ممنون
مهدیه ( مادر دختری)
11 مهر 92 17:50
همه شون خیلی شیک بودن
من که از دیدن لباس بچه سیر نمی شم!


ممنونم عزیزم
من هم همینطورم،مثل خودت دوست دارم دیدن و خریدن لباس بچه رو
معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 مهر 92 0:02
سلام مهتاب جون
هنوز دوست نشده يه اعتراضخانومي چرا عكس گل پسر رو دم دست نميزاري كه ما اين همه بگرديم
دخمل ما تقريبا 3 ماه با پسمل شما تفاوت سني دارن،پس خيلي خيلي خوشحال ميشم از تجربيات يه مامان خوب استفاده كنم
حالا با اجازه لينكتون ميكنم
با تاخير تولد عليرضا جون مبارك
راستي ساعتش هم دخترونه نيستا


علیک سلام خانومی
خوش اومدین
من هم از تجربیات شما استفاده خواهم کرد
جواب سوالتون رو تو وبتون پاسخ دادم
عکسها هم رمزین عزیزم