علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

آخرین روز شهریور

1392/6/31 20:57
نویسنده : mahtab
1,641 بازدید
اشتراک گذاری

جوان تر که بودم عاشق پاییز بودم و زمستان

به فصل تاهل که رسیدم تعلق خاطرم به تابستان بیشتر شد و

یک سالیست که باگرفتن بهترین و زیباترین هدیه ی زندگیم از مرداد عجیب دلبسته ی تابستان شده ام.

امروز آخرین روز و امشب آخرین شب از تابستان 92 را نیز بدرقه کردیم، باشد که روزهای پاییزی و زمستانی خوب و پربرکتی در انتظارمان باشد.

روزهای پاییزیتان رنگین کمانی  و پر از عشق باد.

 

 

پی نوشت: اینکه میگم مدتیه شدیدا دلبسته ی تابستان شده ام جهت تعارف و کلیشه نیست، قبل از اینکه تقارن تولد پسری و تابستان رو به یاد بیارم  از عصر احساسی نه چندان تلخ اما متفاوت از همیشه و از  جنس هوای پاییزی  بر دلم مستولی گشته بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرمر مامان محیا
31 شهریور 92 21:16
امسال اولین سالیه که امشب هیچ استرسی واسه فردا ندارم.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
اما دلم میخواست ک داشته باشم

یک سال که هزار سال نمیشه
ایشالا سال بعد...
بهار
31 شهریور 92 22:56
وبلاگتون رو با قالبی از عکسای علیرضا جون زیباتر کنید. www.ghalebe-weblog.blogfa.com
شاپرک
31 شهریور 92 23:07
من هم دلم به شدت میخواد فردا برم سر کلاس درس - یادش بخیر
یعنی باز هم اول مهر برامون تکرار میشه؟؟؟
اما من عاشق پاییزم - خدا را شکر رها هم توی پاییز دنیا اومد
البته خوم هم متولد پاییزم


یادش بخیر
ایشالا که باز هم براتون تکرار بشه
پس مادر و دختر پاییزی پیشاپیش تولدتون مبارک
رها
31 شهریور 92 23:47
آره انگار تعلق خاطر آدم رو هم این کوچولوها عوض میکنند
زنده باشه الهی


بله همینطوره
ممنون و به همچنین گل دختر شما
رزماری
2 مهر 92 9:30
منم عاشق تابستون هستم .
توی پاییز دلم میگیره .انشاء الله امسال پاییز برای همه پر برکت باشه


بله دیگه رزماری خانوم شما که زن و شوهر اهل تابستونین، اون هم ماه اولش، دیگه باید هم عاشقش باشین
روزهای پاییزیتون چون بهار شاداب و پر طراوت باد