علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

مناجات سحرگاهی

1392/5/15 5:29
نویسنده : mahtab
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان داره تموم میشه

داره تموم میشه در حالیکه من از همیشه با خودم غریبه ترم

دعای ابوحمزه و افتتاح خوندن بماند، من این روزها حتی نمیفهمم کی و چطور نمازم رو میخونم؟!

بیداری بین الطلوعین و مناجاتش بماند، من نمیدونم کی خوابم میبره و چطور  از خواب بیدار میشم؟!

روزه گرفتن و تهذیب نفس بماند، من نمیتونم حتی چند ساعتی رو ناشتا بگذرونم از بس که این بچه به من و این مایه ی حیاتش روز به روز وابسته تر میشه.

خلاصه من امسال ماه رمضون رو کلا خواب موندم، نه یک شب، نه دو شب که همش رو خواب موندم و روزه هام هم قضا شد، البته امیدوارم که فقط قضا شده باشه و وسط این تصمیم گناه دیگه ای گردنمو نگرفته  باشه،

گرچه رمضان امسال برام سختتر از همیشه گذشت، اما با این حال برام شیرین هم بود، چون با  هربار دیدن روی پسرکم یاد روزهای نبودنش میفتادم و شکرگویان ِ بودنش، همیشه بودنش، سالم بودنش  و مهمتر از همه صالح بودنش رو تو تک تک لحظه های ناب و مبارک این ماه از خدا طلب می کردم.

امسال بیشتر  از من برای همسرم ماه رمضان به سختی گذشت، نه از روزه و تشنگی و گرسنگی که از کم کاری من، کم کاری من در پذیرایی از تک روزه دار ِ خونمون، اون هم نه به خاطر کم محبتی من به همسرم بلکه به خاطر مراقبت از مهمون تازه واردی که امسال برای اولین بار تو این روزها و شبهای عزیز مهمونمون بود، شاید هنوز به مهمونی خدا عادت نداشته! شاید هنوز نفهمیده که تو چه ماهی به دنیا اومده! شاید هنوز خیلی کوچیکه! شاید  ....

تو این سحر، تو این سحر از آخرین سحرها دلم خیلی گرفته

از خودم

از ...

خودم، خودم ، و باز هم خودم

که چرا اونی نبودم و نیستم که باید باشم،

که باید باشم تا  بیاد

و اینکه چرا نیستیم اونهایی که باید باشن تا بیاد

خدایا به حق عظمت این روزها و شبها که اندازه ی ارزششون رو نمیدونیم و نخواهیم دونست آقای خوبیها رو برای مایی که نه لایق خوبی هستیم و نه منتظرش، بفرست.

آااامین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
15 مرداد 92 9:13
آره عزيزم ، ماه رمضان داره تمام ميشه و فقط حسرتش به دل ما مونده
اللهم عجل لوليك الفرج


آاامین!
مهدیه
15 مرداد 92 14:49
آمین مهتاب جون منم امسال کمتر از سال های قبل به اعمال ماه مبارک مشغول بودم. دلیلشم که قطعا مشخصه! قران رو هم فقط 14 جزء خوندم! ولی مطمئنم این ماه شیرین ترین ماه رمضان زندگیم بوده!
الهام(مامان اميرحسين)
15 مرداد 92 15:36
اين از پاكيته كه اينقدر دلت گرفته! من مواجه شدم با خيلي از اين نميدونم ها!! ولي كاش به اندازه ي تو پاك بودم ... التماس دعا عزيزم
مرمر مامان محیا
15 مرداد 92 16:08
ثوابی که شمما بردی از همه بیشتره چون مراقب و مواظب فرزندت بودی عزیزم.
شاپرک
16 مرداد 92 12:40
دقیقا من هم امروز به همین موضوع فکر میکردم - اینکه ماه رمضون تموم شد و من همش خواب بودم
اما به خدا امیدوارم
عیدت مبارک و سفر خوش بگذره


چه خوب که خدا خودش گفته و ازمون خواسته هیچوقت ازش نا امید نشیم
اگر نه چه میشد!؟
ممنون عزیزیم
دل آرام
16 مرداد 92 18:09
سلام توليد كننده انواع عروسك و اسباب بازي هستم در صورت امكان از سايت ما ديدن كنيد موفق و سربلند باشيد
رزماری
17 مرداد 92 11:05
الهی آمین .
یه جورایی حرف دل منو هم شما گفتی