علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

این الاصفهانیون؟

1392/5/16 12:00
نویسنده : mahtab
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

امروز به امید خدا داریم میریم اصفهان،دوستای اصفهانی منتظر باشین که دارم میام پیشتونچشمک

قراره اگه بشه اونجا یه تولد کوچولو البته با یک هفته تقدم برای پسرکمون بگیریم، دنبال شیرینی فروشی خوب میگردم تو اصفهان، میخوام رو دست مادر همسرم و زندایی هاش بلند شم  تو شناختن بهترین شیرینی فروشی ِ شهرشونچشمک

ممنون میشم از دوستای اصفهانی عزیزم اگه برام کامنت بذارن که تو کدوم شیرینی فروشی میتونم کیکهای تازه و خوشمزه با طرحهای متنوع پیدا کنم، چون تعدادمون خیلی نیست احتمالا کیک آماده میگیریم و نیاز ی به سفارش دادن نیست، فقط میخوام کیکی پیدا کنم که مدل روش جذاب و جالب باشه،

 

راستی پیشاپیش عیدتون  هم مبارک، عباداتتون هم قبول


 

 این روزها همش این بیت تو ذهنم میاد :

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

 

بعدا نوشت: یکشنبه ساعت 10/30 صبح رسیدیم تهران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان شايان و پرنيا
16 مرداد 92 9:58
سفر به خوشي ايشالله


عزيزم دخترم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده لطفا بيا به وبلاگمون و عكسش رو ببين .اگه خوشت اومد از عكسش بهش راي بده لطفا

مــــــــــــرسي

ممنونم
لحظه های من و تو
16 مرداد 92 23:54
عیدت و تولد کوچولو مبارک .خوش بگذره


ممنون عزیزم
رزماری
17 مرداد 92 11:06
سفر به سلامت .
عید شما هم مبارک باشه عزیز دلم


ممنون و به همچنین بر شما مبارک
مرمر مامان محیا
17 مرداد 92 18:37
انا لا اصفهانی
عیدتون مبروک
تولدت پسرتون هم ایضا


really?

شکرا

چخ ممنون

کیف کردی سه زبانهه بودن منو؟
امی
17 مرداد 92 21:59
ایشالا سفر بهت خوش بگذره مهتاب جان امیدوارم یک کیک خوشگل هم برای پسری اونجا پیدا کنی تولدش مبارک.


ممنون عزیزم
خوشگل که زیاد بچگونه نبود کیکش اما خوبیش این بود که کاکائوئی بود که من عاشق کیک کاکائوئی هستم، بزرگ بود و به اندازه و تازه اسمش رو هم روش برامون نوشتن تو خود شیرینی فروشی البته با کلی اصرار چون سرشون خیلی شلوغ بود
تولد دختر ناز شما هم پیشاپیش مبارک
ممنون که بهمون سر زدی عزیزم
مامان قندعسل
18 مرداد 92 3:34
سلام عزیزم.پانته آ و نیوشا و روژین.ولی پانته آ کیکهای سفارشیش خوشمزه اس. به نظر من از کاکائو،خیابان آذر(ابوذر) بگیرین از همشون خوشمزه تره به اندازه بقیه معروف نیست ولی بهتره. اگه دوست داشتی با هم میریم



علیک سلام عزیزم


پس کجا بودی تا حالا؟


من امروز تازه تونستم بیام وب، آخه شارژ اینترنت وایمکسمون تموم بود و تو اصفهان دسترسی نداشتم به اینجا


اما چهار شنبه تا عصر منتظر پاسخ بودم


به هر حال ممنون


از پانته آ خریدیم، به پیشنهاد زندایی همسرم خوشمزه بود و خوبیش این بود که اندازش هم مناسب بود، فقط همین یکی بود که بالای دو کیلو بود وزنش، دو طبقه بود، و در کل راضی بودیم










مامان قندعسل
21 مرداد 92 4:06
خدا رو شکر که راضی بودید. خانمی دفعه بعدی اومدید اصفهان زودتر خبر بده


اتفاقا تو خیابون همش دنبالتون بودم، شما رو که نمیشناختم به چهره اما آرتین جونو که میشناختم
ممنونم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
21 مرداد 92 11:14
هميشه به سفر عزيزم
تولد عليرضا جون مبارك


ممنون مرضیه جان
مامان آناهید
21 مرداد 92 15:13
عزیزم تولد مبارک کوچولوی دوست داشتنی


ممنون
الهام(مامان اميرحسين)
23 مرداد 92 14:29
من كه دير رسيدم بهتون آدرس بدم!!
ولي كيكتون خوشگله!!كجا خريدين؟



ممنونم
پانته آ
چقدر هم شلوغ بود و چقدر هم کیکش خوشمزه بود
دلت بسوزه
الهام(مامان اميرحسين)
23 مرداد 92 22:38
سوخت!!