علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

صرفا جهت اطلاع

1391/8/30 10:01
نویسنده : mahtab
445 بازدید
اشتراک گذاری

اگر میبینید که تاریخ همه پستهام تا اینجا یکسانه و یا هیچ نظری براشون موجود نیست  تعجب نکنید،

 

 به دلایلی وبلاگ قبلی رو تعطیل کردم و همه مطالبشو کپی پیست کردم اینجا، حالا از این به بعد اینجا

 

مینویسم تا ثبت بشه، امیدوارمدوستانی که منو دراون وب همراهی میکردن اینجا هم باهام  باشنلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیه
24 مهر 91 13:53
سلام
ممنون لینکم کردید
منم انجام وظیفه میکنم


خواهش میکنم عزیزم
مرمر مامان محیا
24 مهر 91 23:01
سلام مامان علیرضا.ماشالا به پسر نازتون.خدا حفظش کنه...وای یعنی تصمیم برای بچه دوم هم داری؟؟؟ به نظرم بزرگ کردن یه بچه به اندازه کافی سخت هست.اینطور نیست؟؟ منم عاشق اسم محیا م.وقتی فهمیدم حامله م فقط اسم پسرونه انتخاب میکردم.اصلا اسم دخترونه تو ذهنم نمیومد.تا اینکه تو قرآن اسم محیا رو دیدیم.آیه های آخر سوره انعام...برامون دعا کن


سلام.مگه چیه عزیزم. انقدر بده بچه و بچه داری؟ اپه دختر داشتم شاید ارزوی پسر نداشتم اما با اینکه خیلی دوستش دارم دلم دختر هم میخواد ولی تا 5 سال دیگه ایشالا اگه خئا بخواد.نظر من اینه همسرو مطمین نیستم