علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 18 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

یک فصل با نی نی

1391/9/9 7:45
نویسنده : mahtab
458 بازدید
اشتراک گذاری

پسرمان امروز سه ماهه شد

یک فصل از عمر پسرکمان گذشت، اما چه فصل پربرکتی!

این فصل بر ما با چهار ماه گذشت نه سه ماه!

مرداد، شهریور، مهر و آبان

چهار ماهی که با خود هم تابستان داشتند و هم پاییز

در تابستانش طعم میوه عشقمان را چشیدیم و در پاییزش  برگریزان دلتنگیهایمان را دیدیم

 من اهل زمستانم اما وامدار تابستان

عاشق بودن هدیه شهریور است به من و عاشق ماندن هدیه مرداد

و حالا در آستانه اتمام سه ماهگی پسرک، سال قمری نیز به پایان میرسد

سالی که گذشت برای ما سال آمدن یک مسافر بهشتی به زندگیمان بود که با آمدنش رنگ و بوی

تازه ای به محفلمان بخشید

و سال و سالهای در پیش رو، با وجود او، نگاهش، خنده اش، شادی اش، وقد کشیدن و بزرگ شدنش

برایمان  زیباتر و پرمعناتر از قبل خواهد بود (ان شا الله).

واما محرم

این ماه برای ما یک سرآغاز است،

نه فقط سر آغازی برسال جدید و یا آغاز ایام عزاداری سالار شهیدان،

بلکه سر آغازی بر تحول بزرگ زندگیمان، فرزند دار شدنمان

چرا که روزهای اندیشیدن ما به او،

روزهای بودنِ او،

و روز اثباتِ بودن او

همه و همه از آنِ محرمند.

  علیرضای ما اهل محرم است،

      کاش اهل حرم و حریم نیز بماند.

 

          کربلا نشان داد که با شکیبایی در عطشی کوتاه؛


                  می توان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد ...

                                  

                                   السلام علیک یا أباعبدالله الحسین «علیه السلام»

                              

                                                                                                    التماس دعا

عکس حذف شد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

پدر
25 آبان 91 20:01
سلام مطلبت خیلی قشنگ بود شما مادرا بیشترین زحمات را برا این وروجک ها می کشین انشالله هرچی زحمت می کشین خدا اجرش را دو چندان بهتون بدهد


علیک سلام
ممنون از لطفتون
ان شاالله
سارا
26 آبان 91 15:57
ایشالا زیر سایه امام حسین ع صدوبیست ساله بشه
مامان نینی
27 آبان 91 12:27
سلام گلم.خدا پسر نازتو حفظ کنه.ایشالا دامادش کنی
در ضمن ممنونم از اینکه به وبلاگم سر می زنی


سلام عزیزم.ممنونم
خواهش میکنم
مامان فندق جون
28 آبان 91 12:20
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز
سایه
28 آبان 91 21:52
سلاااام.قلمت حرف نداره.
چقداین بسر نفسه....

سلام سایه جان
من شما رو میشناسم؟

مرمر مامان محیا
28 آبان 91 22:46
چرا کامنتمون نیست؟؟؟
تو وبلاگ مهدیه دیدم نوشتی با وجود پسری نمیتونی بری واسه مراسما...یه پیشنهاد.قبل مراسم شیرشو بده پوشکشو عوض کن و یه شیشه شیر هم براش ببر... من همینکارو کردم .خداروشکر دو شب هم رفتم.به خاطر صدای مداحی که ریتم هم داره محیا همش لالا بود.از مسجد اومدیم بیرون بیدار شد

سلام عزیزم. من کامنتی رو بدون تایید نذاشتنم، نمیدونم کجاست؟
راستش خودمم تو فکرم هست برم اما یه کم سرما خورده هم هست همسرمم میگه جای شلوغ به خاطر اینکه ممکنه هر کسی یه مریضی داشته باشه برای نوزاد زیر 6 ماه ممکنه خطر داشته باشه، اما با این حال تصمیم دارم روزهای آخررو برم. التماس دعا

مهدیه
29 آبان 91 10:27
سلام
این شبها با روضه ی حضرت علی اصغر، حتما جور دیگه ای گریه می کنید!
دلهای شکسته تون بهانه ی خوبیه برای دعا...
فراموشمون نکنید...

سلام عزیزم
واقعا سخته گوش دادن به روضه حضرت علی اصغر
حتی بعضی وقتا با نگاه کردن به چهره معصوم پسرم به یاد ایشون گریه ام میگیره
التماس دعا

مرمر مامان محیا
29 آبان 91 11:36
خوب بپوشونش...نذار ثواب این روزا رو از دست بدی


بله حتما.ممنونم
مامان سها
30 آبان 91 7:59
سلام
ان شالا همه فصلای زندگیش رنگی و پر برکت و پربار باشه
ایشالا هر فصلی که میاد زندگی تازه ای رو شروع کنید بهتر از فصل قبل
... فرشته کوچک علیرضا جان در دنیای کوچکت آنجا که دلها همیشه پاکند به یاد ما هم باش


سلام مامان مهربون.ممنون از این همه لطف
اتماس دعای متقابل
بابای علیرضا
30 آبان 91 20:09
عشق یعنی مادر
عشق یعنی مامان علیرضا
به نظر من عشق برای مادر است ودوست داشتن برای بچه
بچه هیچ وقت جای مادر را نمی گیره






ممنونم
لطف عالی زیاد
(نازنین) مامان آقا طاها
1 آذر 91 0:04
عزیزم سلام تولد 3 ماهگی گل پسرت مبارک

علیک سلام خانومی
چرا کم پیدایی حتی تو وب خودت؟

مامان سها
1 آذر 91 14:50
زینب جان!
شرمنده ایم که بهای حسینی شدنِ ما «بی حسین شدنِ تو بود» و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی اما ما حسینی نشدیم...
التماس دعا

ملتماس دعای متقابل هستم

مرمر مامان محیا
2 آذر 91 14:19
اوا...خو چیکار کنم فعالیتش کمتر بشه... بخدا دیگه دیشب هیچی شیر نداشتم. اینم انقد جیغ زد آخرش همسری با آبجوش نبات آرومش کرد تا خوابید...!!! خوابش خوبه.دیگه شبا میخوابه البته اگه این مدل شیر خوردنو فاکتور بگیرم.خدا رو شکر دلدرد همون یه بار بود که با رعایت کردنای خودم خوب شد شما واسه شیر زیاد خوردناش چه میکنی؟ من دیگه دارم شیر کم میارم.اصن دیشب سی/نه م متورم شده بود انقد درد میکرد
مرمر مامان محیا
2 آذر 91 17:40
رمز نداریمممممممممم
مامان آوا
2 آذر 91 21:46
تولدت 3ماهگيت مبارك ماشالله چه خوب روپاهاش واستاده

منم نذر دارم انشالله فردا صبح ميريم مراسم شيرخوارگان حسيني پارسال همين موقع حامله بودم نذر كردم سال ديگه با بچم برم و شير پخش كنم .
واسه سلامتي همه بچه ها دعا ميكنم

ممنونم
خوش به سعادتتون
برا ماهم دعا کنین

مهدیار
2 آذر 91 21:59
سلام مامانی

وب خیلی زیبایی داری

خیلی دوست دارم گل پسرمونو ببینم


میشه به منم رمز بدید


سلام
لطف دارید
زینب مامان امیر عباس
2 آذر 91 23:46
سلام دوست خوبم...
مرسی از اینکه به یادم هستی , وبه وبلاگم سر زدی...
من یه وبلاگ دیگه هم دارم ...
وقتی 21 روز از فرشته شدن ایر عباسم گذشت درست کردم ...
اسمش هم روزنه های امید هست ...
تو اون هم مطلب میذارم ...
اما این وبلاگ برای امیرعباسم هست ..
هیچ وقت نمی تونم فراموشش کنم ...
مگه یه مادر می تونه نگاه فرزندش و از یاد ببره تو که مادری چرا میگی ...
آدرس وبلاگ هم اینه ...
www.rozaneomid.niniweblog.com





ممنونم
بهت سر میزنم