علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

خرداد، ماه ِ ... (2)

1392/3/29 12:38
نویسنده : mahtab
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز

من همینجا از همین تریبون اعلام میکنم که نظرم درباره ی ماه ِ خرداد نسبت به قبل و اون چیزی که بر اساسش این پست رو نوشتم کلی تغییر کرده.

اول از همه شاید به این خاطر باشه که امسال حضور پسرمون در کنارمون به همه ی ابعاد زندگیمون رنگ و بویی متفاوت بخشیده به خصوص که این اواخر داره به شیرینیهاش روز به روز افزوده میشه و به علاوه در شرف ایستادن و راه رفتن هم هستبغل

اما خرداد ِ 92 به طور خاص سه تا ویژگی برای ما داشت، که دو تاش رو با همه ی شما هموطنانم شریکم و یکیش مخصوص من و خونوادمه:

بیست و چهار  خردداد ماه که روز انتخابات بود و حماسه آفرینی ِ ایرانیان(با ابن که زیاد سیاسی نیستم اما انتخاباتی  مثال زدنی بود)

 

   بیست و هشت خرداد روز راهیابی ِ  تیم ملی به جام جهانی (گرچه من زیاد هم فوتبالی نیستم)

و سومیش که در اصل کلید اولیه اش در اردیبهشت خورده ولی تمام روزهای  خرداد در به اوج رسیدنش نقش داشتن بله گفتن قریب الوقوع خواهرم به خواستگارشهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

محبوبه
31 خرداد 92 17:23
ايشاله هميشه به شادي
دقيقا منم داشتم به همين فكر ميكردم كه خرداد امسال واقعا به ياد ماندني بود
اين كه به كي راي داديم مهم نيست
مهم شادي مردمه كه واقعا خيلي وقت بود خبري ازش نبود.
به سلامتي
خوشبخت بشن.پس شوهرت داره باجناق دار ميشه.
تبرييييييك 

ممنون
ایشالا همه ی ماهها براتون به یاد ماندنی یاشه که با اومدن نی ین حتما همینطور خواهد بود
ممنونم

الهام
31 خرداد 92 20:22
سلام خاله
از اينكه اومدي و تو جشن تولد وبلاگي من شركت كردي ازت بي نهايت ممنونم
ايشالا تو شادي هاتون براتون جبران كنيم
تقديم به شما
ناقابله

با يه بوووس بزرگ

از طرف اميرحسين



شادی
31 خرداد 92 23:32
الهی عزیزم


ممنونم
مهدیه
1 تیر 92 9:31
عروس شدن خواهرت رو تبریک میگم
آدم وقتی میدونه یه عروسی در پیش داره خیلی ذوق زده است!


ممنون عزیزم
راستش تا یه جایی ذوق داره و از یه جایی به بعد استرس، کار سختیه شوهر دادن دختر
پدر و مادرم هم کلی نگرانن و ما هم بالتبع همینطور
ایشالا به خیر بگذره و تموم شه
گرچه میدونم بعدا دلمون برا این روزها ی هرچند پر استرس و شلوغ تنگ میشه
رزماری
1 تیر 92 9:42
بادا بادا مبارک بادا.......
ایشالا مبارک بادا .......
خواهر عروس خوش به حالتون داره میشه .بله ؟


ممنون گلم
بله دارم مثل خودت خواهر زن میشم
بهم باید یاد بدی چه جوری میشه خواهر زن خوبی بود
مرضيه (مامان محمدمهدي)
1 تیر 92 11:25
خدا را شكر كه نظرت راجع به خرداد تغيير كرد
مباركه، پس خدا را شكر عروسي در پيش داريد


بله دیگه بالاخره منم به جرگه ی دوستداران خرداد پیوسنم
ممنون
ان شاء الله در آینده ی نزدیک اما نامعلوم
علامه كوچولو
1 تیر 92 12:20
مباااااااااااااااااااااااركه
انشاءالله به خوشي و ميمنت
خوشبخت شن


ممنون عزیزم
ان شاءالله همه ی جوانها خوشبخت و عاقبت به خیر بشن
مينا
1 تیر 92 12:20
هر سه تاش مبارك!
بخصوص آخريش
آخ جون عروسي!!


دو تای اولیش مبارک شما هم باشه
ممنون
الهام مامان علیرضا
1 تیر 92 12:52
تبریک می گم مهتاب جون



قربون لطفت عزیزم
مرمر مامان محیا
1 تیر 92 13:42
گیلی لی لی لی لی


آخریش از همه خوشایند تر بود.
پس عروسی در پیشهههههههههههههههههههههههه


ممنون از گیلی لی لی لی گفتن و دست زدنت عزیزم
حالا اول راهیم، بله برون و عقد و بعدش به امید خدا عروسی
لحظه های من و تو
1 تیر 92 14:31
چه عالی .مبارکه. از صمیم قلب براش آرزوی خوشبختی دارم


ممنون عزیزم
مریم
1 تیر 92 20:02
به مبارکی انشاا... ما که دلمون لک زده واسه عروسی...


ممنونم
تشریف بیارین ایشالا
ماناز
2 تیر 92 9:51
سلام گلم ،راستش بابت ان موردی که قبلا مزاحمتان شدم ممنونم ...................................................... .







خواهش میکنم عزیزم
ایشالا خیر باشه
ماناز
2 تیر 92 9:57
ببخشید گلم فکر کردم که تایید نمیشود وگرنه خصوصی اش می کردم
مرمر مامان محیا
2 تیر 92 14:14
دلمون عروسی خواستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت



فعلا که از عروسی خبری نیست
اما تشربف بیارین به صرف ِ شیرینی در خدمتتون باشیم
رزماری
2 تیر 92 14:21
گلم اون مطلب قبلی خصوصی بود . در مورد محل زندگی ام

ایشالا هر جا که هستین وزندگی میکنین خوب و خوش سرحال باشین