علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

تاب تاب عباسی

1392/3/26 15:12
نویسنده : mahtab
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

توجه  توجه

پست ِ " 9 تا 10 ماهگی پسرک"  دو تا پست قبله و جدید گذاشتمش، اگه دوست داشتین بخونینش

 

 

تاب تاب عباسی خدا منو نندازی    یا   (تاب تاب تاب بازی     چه کیفی داره بازی)

میخوام پناهم باشی، تا آخر این بازی

 

خدای دلتنگیام، خدای مهربونم

تو حرفامو میشنوی، بدکردم و میدونم

 

میدونم از تو دورم، صدای سوت و  کورم

من گم شدم تو راه ِ خوب و بدِ عبورم

 

منو ببخش که گاهی شک کردم و شکستم

یادم میره توهستی، من که پر ِنیازم

 

تو دستامو میگیری، هنوز دلم روشنه

هنوز نبض ترانم به خاطرت میزنه

 

هنوز هوامو داری، به داد من میرسی

قشنگترین آرامش، جز تو ندارم کسی

 

تاب تاب عباسی خدا منو نندازی

میخوام پناهم باشی، تا آخر این بازی

 

ورژن دوم تاب تاب عباسی

 

 

 

 

پی نوشت 1: اینی که میبینین  هدیه ی 10 ماهگیه پسرکه که دوستش داره اما باز هم نمیشه گذاشتش و رفت دنبال کارها، باید کنارش بشینم و اونم تاب بازی کنه

پی نوشت 2: همیشه از خودم میپرسم که یعنی چی این تاب تاب عباسی؟! هنوز نفهمیدم، اگه شما میدونین خوشحال میشم برام بگین فلسفشو...

پی نوشت 3: عجب چیزیه این تاب! پسر من که خیلی سخت خوابش میبره و آداب خاصی داره خوابیدنش ظرف دو روز تا حالا دو بار تو تاب خوابش برده، اینم سندش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهدیه
26 خرداد 92 15:29
عزیزم این شعر تحریف شده!

درستش اینه: تاب تاب تاب بازی خدا منو نندازی!

اگه دقت کرده باشی بازی و دازی با هم میشن قافیه!

اما اگه بگیم عباسی قافیه درست در نمیاد!

من همیشه به هرکسی که نمی دونه این مسئله رو گوشزد میکنم تا ورژن اصلی شعر فراموش نشه!

راستی رسیدن بخیر


چه خوب که شما میدونستی و گفتی، اولین کامنت هم هست کامنت شما

حالا کاش بفهمیم چرا عباسی؟ یعنی همون تاب بازی برا راحتتر ادا شدن تبدیل شده به اون؟!

درست میگی قافیش هم با اون جور نیست

ممنون






مهدیه
26 خرداد 92 16:30
خواهش میکنم
ماناز
26 خرداد 92 22:40
دوست عزیزم سلام ،بابت پاسخ سوالم در قسمت پرسش وپاسخ ممنونم.


در ضمن گلم بابت پیشنهادتان سپاسگزارم اما من در هر صفحه به این دلیل یک پست گذاشته ام تا حق انتخاب پستها را به خوانندگانم بدهم شاید کسی مایل نباشد انها را پشت هم بخواند خود من هم وقتی به وبلاگی میروم از بین همه پستها خیلی انتخاب میکنم وبه ترتیب نمی خوانم گاهی یکی از اول ویکی از وسط ویکی از اخربسته به عنوان ان دارد. واین که اگر در هر صفحه یک پست باشد وحجم مطلب کم باشد لودشدن ان سریعتر است من گاهی شده که به دلیل دیر لود شدن از خیر خواندن ان مطلب گذشته ام مخصوصا با سرعت های پایین اینتر نت که اکثرا مشکل دارند.باز هم اگر نظری دارید بفرماییدخوشحال میشوم انها را اگر ایرادی دارند اصلاح کنم.ببخشید اگر طولانی شد.

سلام عزیزم
خواهش میکنم
شما باید ببخشید که من جسارت نمودم

شاپرک
27 خرداد 92 0:09
مبارک باشه هدیه ش - والا فلسفه شو نمیدونم فکر کنم نظر مهدیه درست باشه


ممنون گلم
شهره
27 خرداد 92 8:00
مبارکش باشه نگران نباش بزودی بهش عادت میکنه و حسابی باهاش سرگرم میشه. البته شاید هم هنوز یکم براش زود باشه. بنظرم یه نکته دیگه هم اینه که قتی تو تاب هست به اندازه کافی دید داشته باشه و شمارو که مشغول کارهای خودتون هستین ببینه و حس امنیتش تامین بشه.


ممنونم
راستش اتاقها با آشپزخونه موازین و در هیچ حالنی دید مستقیم برا تاب وجود نداره
درست میگین
رزماری
27 خرداد 92 8:35
حالا این ورژن جدید رو کی سروده .مامان علیرضا یا آقای پدر ؟
جالب بود فلسفه ای که مهدیه جون گفتن .
راستی اگه علیرضا بدونه لذت تاب بازی چقد زیاده ولش نمیکنه .کاش من جای اون بودم و یه تاب تو اتاقم داشتم


عزیزم هیچکدومو ما نسروده ایم
از گوگل سرچ شده است و اینجا ثبت گشته است
واقعا که کاش ما جای این بچه ها بودیم، قدر نمیدونن که! به قول مامان اگه جاشون بودیم فقط میخوابیدیم
اما دریغ از بهره برداری! فقط میخوان کنجکاوی کنن و شیطنت
مرمر مامان محیا
27 خرداد 92 9:18
آره مهدیه درست میگه ها.

میگما.ما هم میخوایم برای محیایی تاب بگیریم.خیلی متنوع هستن توی بازار.کدومش بهتره؟یعنی همین جوری اینو خریدین؟یا پرسیدین؟

یه مدل دیگه هست که انحنا داره .اونا چطورن؟


سلام

دستت درد نکنه! ما و خریدِ همینطوری؟! مدتها بررسی و تحقیق نموده ایم
زبق معلومات حاصله ی ما سه مدل وجود داره:
شرتی و پلاستیکی و چوبی
شرتی که برا زید 6-7 ماه خوبه
پلاستیکی که نمونه اش تو پارکها هست خیلی بزرگ بود و به درد ما نمیخورد چون خونمون آنچنان بزرگ نیست
این مدل چوبی هم دو سه مدل از شرکتهای مختلف دراه که تفاوتاشون تو رنگ و یه سری چیزای جزئی بود و ما یان مدلو خریدیم

قیمتش هم مناسب بود، 15 تومان تاب، 17 تومان هم میله بارفیکس

ایشالا شما هم به سلامتی بخرین برا محیایی

اما انگار یه کم برا پسر من زوده


مرضيه (مامان محمدمهدي)
27 خرداد 92 9:23
تاب پسري مبارك
اتفاقا من هم هر وقت اين شعر رو براي محمد مهدي مي خونم به اين فكر مي كنم كه اين عباسي از كجا اومده
ورژن دوم شعر هم جالب بود

ممنونم


ماناز
27 خرداد 92 13:19
سلام گلم،برایتان خصوصی گذاشته ام

علیک سلام

مامان قندعسل
28 خرداد 92 0:30
چه شعر خوبی من همیشه دوست داشتم به جای خدا منو نندازی یه جایگزین پیدا کنم و همیشه خودم یه شعری می سرودم مثل: تاب تاب عباسی آرتین میکنه تاب بازی
تاب گل پسر مبارکش باشه.

البته تو این شعر هم از "خدا منو نندازی" استفاده میشه که اتفاقا منم مثل شما دوست دارم یه جایگزینی براش پیدا بشه
آخه چرا خدا باید آدمو بندازه؟
تعریف عدل طبق احادیث اینه که هر بلا و مصیبتی که بهمون میرسه رو تقصیر خدا نندازیم
شما هم کار خوبی میکنی به جاش مصرع مربوط به آرتین جونو به کار میبری