علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 16 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

پستِ گم شده...

1392/3/19 9:59
نویسنده : mahtab
377 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون میشم ادامه مطلبو بخونینلبخند

سلام دوستان

تا جاییکه یادمه من قبلا یه پست نوشتم در مورد سفر مشهد سال نودمون، زمانیکه باردار بودم

تا جاییکه یادمه اسمشم آخرین سفر دونفره بود

الان هر چی میگردم پیداش نمیکنم

شما دوستانی که تقریبا بیشتر پستهامو خوندین یادتون هست همچین پستی رو؟ انگار پاک شده!

پی نوشت:

با خوندن نظراتتون مطمئن شدم که همچین پستی قبلا اینجا بوده و الان نیست، حالا به هر دلیلی پاک شده

برای ثبت خاطره اینجا مینویسم که

1 اسفند 90 در حالیکه هنوز از اثرات ویار بارداری رنج میبردم به اتفاق همسرم و خونواده ی خودم رفتیم مشهد و 3 اسفند برگشتیم، با اینکه اونطور که باید نتونستم استفاده کنم و بهم خوش نگذشت اما به هرحال یه تنوعی بود و در نهایت این سفر شد" آخرین سفر دو نفره ی ما"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهدیه
16 خرداد 92 10:43
آخرین سفر دو نفره رو یادمه!


اما حالا نیستش
مرمر مامان محیا
17 خرداد 92 1:11
بله من یاد میاد

خب پس شما هم خوندیش؟
اما حالا نیست

لحظه های من و تو
17 خرداد 92 19:13
لطفا خصوصی بخونید


لحظه های من و تو
17 خرداد 92 20:28
عزیزم ممنون از حضورت . واقعا عالی بود . من معجزه خنده رو توی زندگی خودم تجربه کردم


خواهش میکنم عزیزم

شاپرک
18 خرداد 92 9:04
آره من هم یادم میاد - امان از این بلاگفای شعبده باز

البته نی نی وبلاگ دیگه!

مامان آوا
18 خرداد 92 17:27
شايد عكسي چيزي گذاشته بودي كه مجبور شدي پاك كني و الان يادت نيست.

may be

نازنین
18 خرداد 92 21:43
قهههههههههرم
اولن که به ما دیگه سر نمیزنی
دوما که من چررررررررررا رمزززززززززززززززز ندارررررررررررررررررررررررررم

اول سلام
دوم اینکه نازنین جان، مامان طاها جون هستی؟
سوم اینکه چرا قهر؟ خوبه خودت خیلی وقته نمیایی اینجا؟ من که اومدم اما نیومدی بازدید؟
رمز هم میدم بهت اما وقتی تو قسمت نظرات آدرستو برام نذاشتی چه جوری بیام پیشت؟
منتظرم بیایی و ادرس بذاری
می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 11:23
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.com
رزماری
20 خرداد 92 15:17
مهتاب جون منم یادم میاد این پست رو


بله خودمم مطمئن شدم که بوده اما پاک شده
ممنونم