علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

خرداد، ماه ِ ... (1)

1392/3/1 17:15
نویسنده : mahtab
768 بازدید
اشتراک گذاری

همونطور که تاریخ میلادی به دو دوره ی قبل از میلاد و بعد از میلاد مسیح تقسیم میشه از وقتی که یادمه خرداد ماه ما هم به دو دوره ی قبل از چاردهم پونزدهم و بعدش تقسیم میشده و میشه، تا دبستان بودیم قبل اون دو روز تعطیل میشدیم و با پا گذاشتن در پایه ی راهنمایی انگار یه دفه پامونو از یه مرز فرضی اومور گذاشتیم و مجبور بودیم تا آخرای خرداد مهمون امتحانا باشیم.

خردا، ماه امتحان بوده و هست

خرداد ماه انتطار فرج از نیمه اش کشیدن بوده و هست

خرداد ماه فتح خرمشهره

خرداد ماه استارت  بازیهای سیاسی  راست و چپه

و از پارسال خرداد برام یاد آور یه چیز دیگه هم شده

یادآور شروع قند  بارداری  که خداییش  خیلی تلخ بود

خرداد، ماه ِ ....

                       چیز دیگه ای هم هست؟

 

همیشه از این ماه فراری بوده ام نه اینکه شاگرد تنبلی بوده باشم (بلکه همیشه بین  نفرات  اول تا سوم کلاس بوده ام) نه، اما این ماه یه جورایی برام ناشناختست، نمیدونم چرا اما انگار رنگ و بوش بهاری نیست، تا اردیبهشت تمام میشود انگار برای من بهار هم تموم شده، 

نمیدونم چرا اما هیچوقت دوست نداشتم اعضای خانواده ام متولد خرداد باشند که تاکنون این خواسته محقق شده، نه اینکه بگم خردادی ها را دوست ندارم که اتفاقا دختر دایی و پسر خاله ای خرداد ماهی دارم که خیلی نازنینن بلکه شاید   به خاطر تداعی گر بودن خرداد به  امتحان و استرس امتحاناته که برگزاری جشن تولد و  امثال اینها تو این ماه برام کمی غریبه است.

 حالا بگین ببینم برای شما "خرداد"  یادآور چیست؟

پی نوشت1: یادم باشه و یادمون باشه که دقایق و ساعات و روزها و ماهها و سالها همه آفریده های خداوندند و ماییم که به آنها معنای خوب یابد، بار ِ مثبت یا منفی و خاطرات زیبا یا زشت را اضافه میکنیم.

پی نوشت 2: پیشاپیش باید از دوستانی که  با این خذعولات من  به ماه مورد علاقشون جسارت شده عذر خواهی کنمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آوا
5 خرداد 92 11:51
مهتاب جون من برخلاف شما عاشق خردادم

خرداد براي من تولدي دوبارست

خردادو دوست دارم چون دختر گلم زميني شد




سلام گلم

چه خوب شد که این پستو نوشتم تا شما رو پیدا کنم دوباره خانوم خانوما

کم پیدایی

عزیزم از اظهارات من دلگیر نشده باشین خدای نکرده

خودم میدونم که هر روز و هر ماه و هر سالی که برای یه نفر زیاد خاطرات خوب رو تداعی نمیکنه میتونه برای بقیه جزو بهترین ها باشه
منو ببخشین که به ماه اومدن گلی چون دختر شما توهین نمودم{چشمک}






فائزه مامان مهدیار
5 خرداد 92 12:24
مهتاب جون خرداد ماه منه
بیست و هفتمش تولدمه وبیست و یکمش جشن عقدمون

عزیزم تبریک میگم
میدونم ممکنه از خوندن مطلبم کمی دلگیر شده باشین ازم
منو ببخشین که به ماه اومدن گلی چون شما توهین نمودم{چشمک}

مرمر مامان محیا
5 خرداد 92 14:03
برای من خرداد بیش از هر چیزی ماه انتظار بود!سال 88.(به انتخابات اون سال ارتباطی نداره! یه مسئله کاملا شخصیه)

اما قبل از سال 88 خرداد برای من همون ماه امتحان و این چیزای پر از استرس بود


پس برای شما هم استرس زاست این ماه!

این خرداد من امتحان ندارم اما همسرم امتحان داره و من خیلی سختمه چون باید بچه رو آروم نگهدارم تا اون به درساش برسه و در کنارش کارهای خونه و بچه هم هست

خدا به دادم برسه






مامان زهرا
5 خرداد 92 17:12







محبوبه
5 خرداد 92 19:23
چه جالب!


منم خرداد رو دوست ندارم.چون دايي و پدربزرگم رو از دست دادم.ولي خوب دليل براي بدبودنش نميشه…اون استرسهاي بد امتحان رو هم هستم!


و جالبه ،دوست ندارم بچه ام خرداد ماهي باشه.


ديشب يه كم دل درد داشتم،همه اش با خودم فكر ميكردم دردام داره شروع ميشه،غصه ميخوردم كه بچه ام خرداد ماهي شد


اما تا دلت بخواد عاشق تير هستم.چون سالگرد عقد و عروسيمون توي تيرماهه


و اگه خدا بخواد تولد ني ني گوليم هم همينطور


با اينكه نتيجه آزمايش قند دومم خوب بود و حتي نزديك بود بره زير نرمال،هنوز از اينكه قند داشته باشم ميترسم



سلام گلم


راستش دلم نمیاد واضح بگم از روز یا ماهی بدم میاد که به قول مادرم همشون روزهای خدا هستن اما تو این موضوع با هم کاملا تفاهم داریم


عزیزم باز هم تسلیت میگم خدا مادرو همسر و برادراتو برات حفظ کنه


استرس چرا؟ دیگه از زمان قند گرفتنت گذشته خیالت راحت اوج ابتلا به قند از شش ماهگیه


ایشالا هر وقت میاد خیر باشه


یکی از دوستامون مثل من و شما دوست نداشت بچش خردادی بشه اما وقتی تو خرداد ماه یه کمی مشکل پیدا کرد و دکتر ازش سونوی تشخیصی گرفت کلی پشیمون شد که این چه حرفیه زدم ، خدا جون هروقت بیاد فرقی نداره فقط سالم باشه


ایشالا زایمان شما هم به سلامتی باشه













علامه كوچولو
6 خرداد 92 8:30
سلاااااااااااااام
به چه حقي ماه تولد من توهين كردين؟جلااااااااااااااد كجايي؟

شوخوووووووووو كردم...واقعا خردا استرسهاي خاص خودش رو داشت يادش بخير
اما من كلا خرداد رو خيلي دوست دارم نه به خاطر تولد و اولين خواستگاري و...از بچگي علاقه ويژه اي به اين ماه داشتم و دارم
اول خردا يكي از دوستان دوره دبيرستان بهم پيامك داده بود و نوشته بود پيشاپيش تولدت مبارك!تعجب كردم پرسيدم تو از كجا ميدوني؟گفت ازونجا كه هميشه عاشق خرداد بودي

تو رو خدا این بارو بگذرین دیگه تکرار نمیشه
عزیزم فرارسیدن ماه مورد علاقتون و سالروز تولدت رو صمیمانه تبریک میگم

مرضيه (مامان محمدمهدي)
6 خرداد 92 8:55
من هم هميشه وقتي اين ماه شروع ميشد استرس مي گرفتم با اينكه به قول شما جزو نفرات اول كلاس بودم ولي الان خرداد رو دوست دارم: چون اولا ديگه از امتحان خبري نيست و ثانيا تولد همسري تو اين ماهه
مامان آریا
6 خرداد 92 11:24
سلام دوست خوب
عروسک انگشتی ها رو میتونی از فروشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخری. تنوع زیاد داره. هم پارچه ای داره هم اینکه یه مدل داره که جنسش پلاستیک مرغوبه و خیلی عالیه. یه پست دارم میتونی عکساشو ببینی (اون مدل پلاستیکیه)
http://golbarg.niniweblog.com/post98.php

بی نهایت ممنون از محبتت دوست خوبم

مهدیه
6 خرداد 92 13:00
خب خرداد برای من ماه امتحانات و این چیزاس
ولی یه چیزی هم هست، نمی تونیم که نادیده بگیریم. آدمو یاد انتخابات هم میندازه.


پس اینطور!
انتخاباتو خوب اومدی
خدا رحممون کنه
مامان قندعسل
6 خرداد 92 14:38
منم تا دو سال پیش حسم تقریبا شبیه شما بود.ولی حالا که پسرم متولد خرداده عاشق این ماه شدم.

خدا براتون نگهش داره
خرداد ماهتان رنگارنگ باد از شادی سالروز تولد فرزند دلبندتان

رزماری
6 خرداد 92 16:40
مهم ترینش یادآور شروع تعطیلات تابستون .یادآور خداحافظی با پتو .
باز کردن پنجره موقع خواب .
تولد مامان و خواهرم

به یادآوردن خداحافظی با پتو و باز کردن پنجره موقع خواب حس خوبی بهم داد البته بگم من سرما رو به گرما ترجیح میدم اگه اشتباه نکرده باشم درست برعکس ِشما
ضمنا تولد خواهر و مادر عزیزت هم مبارک

مهدیه
6 خرداد 92 20:37
آره خدا رحم کنه!




گل بانو
7 خرداد 92 6:54
سلام. راستش براي من خرداد ماه شروع گرما و افتادن تو تابستون خيلي گرم شهرمونه!! والبته تولد خواهر كوچكترم

البته تابستون با وجود گرماش صفای خاص خودشو داره، شربت و بستنی های یخ و خوش مزه خوردن ها، استخر رفتن ها و و گردش رفتن ها در دامان طبیعت و ...
تولد خواهرتون هم مبارک

رها
8 خرداد 92 22:33
تولدم عزیزم فقط یاداور تولدمه و امتحان ها البته ... توی دانشگاه هم همیشه فرجه امتحان هامون بود چون امتحانهای ما از اواسط تیر کم کم شروع میشد


پس تولدتون مبارک
صد سال به این سالها