علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

اولین سفر نی نی

1391/8/4 21:58
نویسنده : mahtab
442 بازدید
اشتراک گذاری

 25شهریور91

از اونجا که از ابتدای بارداری تا الان مسافرتی نرفته بودیم و چهارشنبه هم تعطیل بود باوجود اینکه

میدونستیم بردن نی نی زیر شش ماه به مسافرت کار خیلی درستی نیست دل رو به دریا زدیم که کاش

نمیزدیم و (22شهریور) عازم اصفهان شدیم (مامان و بابای همسر انجا زندگی میکنند) بلکه روحیه ای تازه کنیم غافل

از اینکه بااینکار  دردسری بر دیگر دردسرهای  بچه داری افزودیم، پسرمون آب به آب که نه ( آخه هنوز که

آبخور نشده ) اما هوا به هواشد ه و بدنش از خستگی راه درد میکنه

تو این دو روز بچم انقدر گریه کرد که نصف شد طفلکی، امروز وقتی به دکتر گفتم مسافرت بودیم و خیلی

گریه میکنه گفت زیر سه ماه مسافرت رفتن همینه دیگه خانوم

خلاصه از سفر که هیچی نفهمیدیم بماند، حالا باید تا چند روز نق زدنها و گریه هاش رو که به خاطر

خستگی سفره ( به گفته دکتر) تحمل کنیم

تازه مامان ها و مامان های آینده به نظرم تا شش ماه از خونه بیرون نرید، من میخواستم این کارو بکنم اما

اغفال شدم،  شماها حواستون باشه . من با اینکه اینا رو میدونستم و تصمیم داشتم رعایت کنم اما

تابستون و هوس سفرکردن نذاشتافسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)