علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

وقتی همه چی آرومه

1392/1/11 13:30
نویسنده : mahtab
721 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی یادمه همیشه از اینکه همه چیز روبه راه باشه و اوضاع بر وفق مراد میترسیدم و دلهره میگرفتم، میدونم منطقی  نیست اینطور ی فکر کنم اما چه کنم که دست خودم نیست،

حالا این روزها من میترسم، نه که فکر کنین من الان حس و حال یه آدم کاملا خوشبخت رو دارم و اوضاع زندگیم هم در بهترین حالت ممکنشه و به تموم آرزوهام هم رسیدم، نه...

این روزها با دیدن پسرم و کارهایش و لذت بردن از وجودش، میترسم، میترسم از به یاد آوردن اینکه این نعمت دوست داشتنی فقط و فقط یک ودیعه است که خداوند در حال حاضر ما رو لایق نگهداریش دونسته، نه داشتنش...

که فرق است بین نگهداری از یک هدیه و  صاحبِ همیشگیِ اون هدیه بودن....

جرات نمیکنم به زیباییش ببالم، به هوشش، سالم بودنش، خواستنی بودن و شیرین بودنش، که همه و همه از لطف بیکران او نشات میگیرند و ما اینجا هیچکاره ایم...

 و باز میترسم از چشمان بدی که تحمل دیدن خوبیها را برای غیر از خودشان ندراند...

و من در پسِ همه ی این ترسها و اضطرابها دوباره به مامنِ امن و آرامشبخش خالقی باز میگردم که تنها و بهترین  نگهدارنده ی همه ی داشته هایم است

و من یتوکل علی الله فهو حسبه...

سوره طلاق آیه 3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیما
12 فروردین 92 18:19
پوسته لپتاپ چیست؟ پوسته لپ تاپ یک برچسب بسیار زیبا و لطیف، ساخته شده از نوعی مواد آدستور پی وی سی است، که طرح ، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن نقش بسته و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن لپ تاپ در پشت بدنه (درب LCD و یا LED ) لپ تاپ نصب می گردد. مجموعه ای از پوسته های لپتاپ جذاب و شیک به همراه فیلم آموزش نحوه چسباندن پوسته ها و توضیحات اضافی را میتوانید در "فروشگاه پوسته لپتاپ" مشاهده نمائید. فروشگاه پوسته های جذاب و شیک لپتاپ Poosteh.blogfa.com پیشاپیش از توجه شما متشکریم.
رها
13 فروردین 92 0:56
اصلا اصلا به این چیزا فکر نکن خوب؟!!!!!!!

رهای عزیزم افسار افکار همیشه به دست خود انسان نیست، افکار همیشه اهلی ِ ما نیستند، اما تلاشم را میکنم

مامان رقیه
14 فروردین 92 8:39
سلام مهتاب خانم سال نو مبارکت باشه
راست میگی هم آدم با ذره ذره خصوصیاتشون کیف میکنه ذوق میکنه پردرمیاره
وهم یادشه که این امانته
من همیشه هر لحظه میگم: خدایا شکرت که پسرکم سالمه
خدایا خیلی ممنون که اینو به ما دادی
خدایا هیچ زن و شوهری رو تو حسرت بچه نزار لااقل یکی رو به همه بده
خدایا لذت مادر شدن.حامله شدن. وحتی زایمان رو به همه بده
خدایا همیشه باش که نباشی هممون تنهاییم

علیک سلام عزیزم
سال نوی شما هم مبارک
ممنون از دعاهای زیبات
خدا پسر گل و همسر شما رو هم برات حفظ کنه

مامان اریا
14 فروردین 92 10:29
سلام خانمی
من پسرم رو حدودا یک ماه پیش از شیر گرفتم
باید بگم که آریای منم وقتی با شیر میخوابید همه اطرافیانم ازم ایراد می گرفتند و میگفتن کار خوبی نیست
منم یه مدت خیلی ناراحت بودم و به خودم سخت میگرفتم چند بار هم امتحان کردم که بدون شیر بخوابونمش ولی موفق نشدم و هر دوتامون کلی اذیت شدیم مخصوصا وقتی میدیم که بچه های فامیل که همسن پسر من هستند و خیلی راحت میخوابن بیشتر ناراحت میشدم(الان اینقدر پشیمونم که کوچولومو اذیت کردم)
از من به شما نصیحت خیلی به حرفهای دور وبری هات توجه نکن
کاری رو انجام بده که خودت و بچه ات در اسایش باشین
موفق باشید


عزیزم نمیدونی حرفهات چقدر ارومم کرد
فقط میتونم بگم بوس بوس بوس

مرضيه (مامان محمد مهدي)
17 فروردین 92 10:15
توكل به خدا و بر زبان آوردن نام زيبايش در همه لحظات به خصوص موقع شيرين كاري اين هديه هاي دوست داشتني ميتونه باعث آرامش دلامون بشه
پس نگران هيچ چيز نباش و خودت و خانوادت رو به به خودش بسپار

بله همینطوره که میگی، منم مدام در حال شکر کردن خدا هستم و تشکر ازش بابت همه چیز، اما بالاخره یه وقتایی مادربودن کار دست آدم میده