علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 19 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

سال 92 سلام

1392/1/2 7:48
نویسنده : mahtab
378 بازدید
اشتراک گذاری

یا مقلب القلوب و الابصار Oh reformer of hearts and minds       

یا مدبر الیل و النهار  Director of day and night

یا محول الحول و الاحوال   and transformer of conditions

حول حالنا الی احسن الحال   Change ours to the best in accordance with your will

امسال نو مبارك  Happy New Year



سلام دوستان

سال جدید مبارک

لحظاتتون قرینِ با شادی و سلامتی و ایام به کامتون

روزهای پایانی سال 91 وقتی حرف  از آرزوهای  پای سفره هفت سین میشد و هرکسی از خواسته هاش میگفت و آرزوهاش، ناخودآگاه دلم برای یه نفر که خیلی تنهاست میسوخت، اون که با اومدنش همه ی آرزوها، که نه، نهایت خوبیها برامون محقق میشه اما همیشه یادمون میره گره ی همه ی مشکلات به دستِ مبارکشون باز میشه،

باز هم دلم سوخت، برای حل مشکلات میخوام بیاد، خدایا نمیدونم چی باید بگم اما میدونم باید بیاد...

دوست ندارم شعار بدم و کلیشه ای حرف بزنم اما دوست داشتم و از خدا خواستم که حرف آخر 91 و حرف اول 92  فقط و فقط مربوط به ایشون باشه.

اللهم عجل لولیک الفرج

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهیار
2 فروردین 92 12:26
مرکبات تا قبل از یکسالگی آلرژی میاره

ممنونم از شما دوست گلم


مرضيه (مامان محمد مهدي)
5 فروردین 92 9:35
اللهم عجل لوليك الفرج


اااااامین
زهرا
7 فروردین 92 0:09
مامان علیرضا... من تازه یادم افتاد که قرار بود یه سری جمله فارسی رو برای شما انگلیسی ترجمه کنم. واقعا چی می تونه عمق شرمندگی منو برسونه و اینکه از این بدقولی و فراموشکاریم به حدی شرمسارم که چیز دیگه ای نمی تونم بنویسم ... وقتتون تموم شده یا هنوزم کاری از دستم بر میاد؟؟


سلام
اشکال نداره عزیزم 23بهمن 91 دفاعم بود و برای اون روز میخواستم
خودم پیدا کردم ممنون
مینا
7 فروردین 92 10:45
سلام..منم دقیقا عین شما! بعد از تحو.یل سال یادش افتادم..خدا منو ببخشه!
خواستم توی وبلاگم هم درموردش بنویسم، احساس کردم ریا میشه و یا همونطور که فتی کلیشه ایه...
سال نو بر او هم مبارک!!


علیک سلام
خیلی خوشحالم که دغدغه من و دویتان وبلاگیم یکیه، منم دوست نداشتم ریا بشه انا فکر کردم اینکا اینجا گفته بشه یک قدم مثبته پس بهتره برداشته بشه،گرچه خدا خودش
خدا دش از دل همه و ارزوهاشون باخبره
رزماری
8 فروردین 92 8:39
دعای منم 3 ، 4 سالی میشه که لحظه تحویل همین جمله است .چون فکر میکنم پوشاننده همه دعاهاست و به هر چیز دیگه ای ارجعیت داره . اما واقعاً نمی دونم لیاقت داریم که این دعا رو می خونیم یا فقط ورد زبونم شده

من هم مثل خودت امیدوارم این دعا عادت زبانم نشده باشد ، میترسم از خواستن آمدنش از روی تقلید و عادت، چرا که انعکاس خواستن واقعی و قلبی او باید در رفتارمان نمایان باشد که فکر میکنم متاسفانه انطور که باید و شاید و ایشان بپسندند در من انعکاسی از انتظار واقغی اش وجود ندارد
خدایا خودت ما را از منتظران واقعی اش قرار بده