علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

تولد خاله جون

1391/12/29 7:45
نویسنده : mahtab
764 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم میخوام امروز برات بنویسم درمورد یه نفر که میدونم خیلی دوستت داره و میدونم از اونجا که دل به دل راه داره تو هم خیلی دوستش داری ( به علاوه یه نشونش خندیدنهاته براش وقتی میبینیش ) و دوستش خواهی داشت

امروز روز تولدشه و میخوام از زبون تو بهش تبریک بگم

 

                خاله جون تولدت مبارک

 

                                                 از طرف علیرضا


از طرف خودم هم که حرف خیلی زیاده، تو این مدت خاله جونت واقعا کمک بزرگی برام بوده، بی دغدغه و بی تعارف همه جوره درگیر کارهامون کردیمش و خودشم همیشه با عشق و علاقه دستمونو به گرمی میفشرد، 

آخه واقعا آدم روش نمیشه یه سری از کارها رو به خونواده ی همسرش بگه و ازشون کمک بخواد، حالا هر چی هم خوب باشن!

خدا همه ی پدر و مادر ها و خواهر برادرها رو حفظ کنه و بهشون سلامتی و دل خوش بده،

میگن عمه یه احترام و جایگاه خاصی داره برا آدم که خاله نداره، به جاش هر چی زحمت هست پای خالست و خونواده ی مادری، اما من یه چیز رو خوب میدونم و بهش کامل اعتقاد دارم و اون اینه که

محبت مثل آب که ازبین باریکترین درزها مسیر جاری شدنشو پیدا میکنه و جاری میشه، رسوخ میکنه و نفوذ میکنه و جاودانه میشه، تحت هر شرایطی، هر میزان مسافت و فاصله ای و با هر میزانی از ابرازش.

پسندها (1)

نظرات (4)

فائزه مامان مهدیار
29 اسفند 91 8:27
خاله ی مهربون تولدت مبارک
وای که چقدر خاله ها توی خوبی مثل همند من هم دوتا خواهر دارم خاله گی رو. در حق مهدیار تموم کردن دست راست من هستن
انشالله همه خاله های خوب دنیا خوشبخت بشن
خانم خانواده ی همسر هرچقدر هم که خوب باشن کجا بیان خانواده ی ما خانم ها شن؟پسر من عمه نداره پس نظری ندارم
سال نو مبارک تعطیلات خوش بگذره

ممنون عزیزم
خدا خونواده ی عزیزتو برات حفظ کنه
ایشالا به شما هم خوش بگذره


محبوبه
30 اسفند 91 13:09
تولد خاله مبارك
ني ني من خاله دار نميشه...
واقعا خاله يه چيز ديگه است

ممنون عزیزم
اشکال نداره عزیزم حتما به جاش داییهای خوبی داره، خدا مامانتو برات حفظ کنه




مرضيه (مامان محمد مهدي)
5 فروردین 92 9:28
خاله جوني تولدت مبارك
پسر ما كه خاله نداره
ولي به جاش داييهاش براش غش و ضعف مي كنند


ممنون عزیزم
خداحفظشون کنه
رزماری
8 فروردین 92 8:34
خدا خاله جون رو برای علیرضا و برای شما حفظ کنه . ایشالا

ممنونم رزماری عزیزم