علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 15 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

مخصوص همسرم

1391/12/10 20:30
نویسنده : mahtab
661 بازدید
اشتراک گذاری

گرچه میگن برای ابراز محبت و علاقه اولا نباید دنبال بهانه بود و ثانیا هیچ بهانه ای بزرگتر از خود ِ همون علاقه داشتن به محبوب و معشوق وجود نداره، تمام  ِ دیروز و امروز دنبال بهانه و یا مناسبتی بودم برای گذاشتن اولین پست مخصوص همسرم تو این وبلاگ و خداروشکر امروز یه بهانه ی خوب پیداکردم 

خود همسرم با نشون دادن متن این اسمس که امروز دریافت کرده بود، کمکم کرد:

"سالروز آغاز به کار شما در ........را گرامی میداریم "

همسر عزیزم

مدتها بود میخواستم از تمام محبتها و حمایتهایی که در تمام این سالهای زندگیمان بالاخص از ابتدای  ایام بارداری تا الان در حقم داشته ای تشکر کنم و بگویم من قدردان ذره ذره ی توجهات و همراهیهایت در مسیر با هم بودنمان هستم و همواره خداوند را برای داشتنت سپاسگزارم

به علاوه 5 ساله شدن عمر کارمندی ات را نیز از صمیم قلب تبریک گفته و بهترینها را برایت آرزومندم

 

پی نوشت:

1-در حال حاضر همسرم کارمند یک ارگان دولتیه و البته قبل از این کارش، دوسال کار در یک محیط شغلی دیگه رو هم تجربه کرده، البته دوسال سربازی رو هم که در معیت بنده گذرونده به اینایی که گفتم  اضافه کنینچشمک

2- تا امروز نمیدونستم تاریخ شروع به کارش دقیقا همچین روزی بوده، با گذاشتن این پست خواستم با یک تیر دونشون زده باشم و این تاریخ رو هم ثبت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرمر مامان محیا
10 اسفند 91 15:16
تبریکات فراوان ما را هم پذیرا باشید
بابای علیرضا
10 اسفند 91 18:32
ممنون از این متن زیبا
وممنون از شما بخاطر زحماتی که می کشی

خواهش میکنم همسرِعزیزم





مامان سها
11 اسفند 91 0:08
وای چه لاوهایی اینجا ترکونده شده
من هم تبریک میگم مبارکه

ما که کلی مراعات حال فضای عمومی رو کردیم، باز هم تابلو بود؟
لطف داری گلم







مرضيه (مامان محمد مهدي)
12 اسفند 91 9:35
انشاالله خداي مهربان شما رو براي هم حفظ كنه و هميشه شاد و سلامت زندگي كنيد

قربونت عزیزم

رزماری
12 اسفند 91 13:21
تبریک و شادباش .
بخاطر همه خوشبختی هایی که داری لمسشون میکنی .که اینم خودش نوعی خوشبختیه
همیشه برقرار و شاد باشین

ممنونم عزیزم
به همچنین شما

الهام مامان علیرضا
12 اسفند 91 17:58
ایشااله که همیشه خوش و سلامت باشید

ممنونم و به همچنین شما