علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

ختم قرآن

1393/2/31 17:10
نویسنده : mahtab
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

 

 

اگه خدا بخوادمیخوام یک ختم قرآن راه بندازم،

اول از همه به نیت تعجیل در فرج آقامون و بعدش حاجت روا شدن همه و آخر از همه خودم،

پیشاپیش ممنون از حضور گرمتون

 

نام دوستان

 شماره جزء

    نام دوستان

   شماره جزء

 مامانم

16

       ساناز جون

1

 الهام دوستم

17

       ساناز جون

2

 خانم شهابي دوستم

18

 ليلا دوستم

3

 مرضيه جان

19

 خودم

4

 زن داداشم

20

 مهديس

5

 اعظم دوستم

21

 مهديس

6

الهام دوست زن داداشم

22

 مريم دوستم

7

الهام دوست زن داداشم

23

 الهه دوستم

8

 خودم

24

 رويا دوستم

9

 رزماري جانم

25

 مامان ني ني

10

 زن داداشم

26

 مامان ني ني

11

                آرام جانم

27

 سارادوستم

12

 خودم

28

 فاطمه عمه

13

 خواهرم

29

 فاطمه حميدي دوستم

14

           شاپرک جان

30

 مامانم

15

پی نوشت: باز هم از همه ی شما دوستان خوبم ممنونم،

یادمون باشه که هدف اولمون از این ختم قرآن تعجیل در ظهور آقامونه، ان شاء الله تا قبل از اذان صبح فردا بتونیم یک دور ختم کرده باشیم، التماس دعا

پسندها (4)

نظرات (10)

ساناز
30 اردیبهشت 93 17:22
سلام عزیزم.کار خیلی خوبی رو شروع کردی.به من وحمید نفری 1جز بده.فقط تایم خوندنش رو هم بهمون یادآوری کن.انشالله همه حاجت روا بشن
mahtab
پاسخ
سلام ساناز جونم ممنونم ازتون چون نفر اول بودي 1 و 2 ميشه براي شما باز هم ازتون ممنونم ايشالا اگه تاقبل ازجمعه صبح ختم بشه خيلي خوب ميشه
شاپرک
30 اردیبهشت 93 18:38
سلام مهتاب جون من جز 30 میخونم تا فردا شب انشاا..
mahtab
پاسخ
سلام عزيييزم کجايي شما؟! ,خوبين ايشالا؟ ممنونم گلم
ارام
30 اردیبهشت 93 19:38
سلام به من هم جزء 27 رو بدین.....
mahtab
پاسخ
سلام ممنون عزیزم به رو ی چشم
مامان نی نی
30 اردیبهشت 93 20:19
سلام خانومی اتفاقی گذرم افتاد اینجا ... برای منم 10 و 11 رو بنویسید خوشحال میشم منم شرکت کنم
mahtab
پاسخ
سلام ممنونم
مامان مهربون (چراغ خواب شلمن)
30 اردیبهشت 93 22:25
سلام عزیزم.خوبی؟ چقدر وبلاگ باحال و زیبایی داری.واقعا خوشم اومد . . . وبلاگ منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم اینجوری باهم میتونیم بازدید زیادی داشته باشیم عزیزدلم. عنوان وبلاگم : "نمایندگی چراغ خواب موزیکال شلمن" لینک وبلاگم هست http://shellman.niniweblog.com
mahtab
پاسخ
سلام ممنون
ملکه
30 اردیبهشت 93 23:51
سلام خانم. خوبی؟ راستش نه شما کاری کردید نه من ناراحتم. باور کنید من هیچ کامنتی از شما دریافت نکردم که بخوام تایید نکنم!!
mahtab
پاسخ
سلام ممنون درمورد اين موضوع که يک سو تفاهم بيش نبوده در وبتون کامنتي مفصل گذاشتم، البته اگر بلاگفا.دوباره گيج بازي درنيارره و کامنتهامو نخوره
مامان محمد مهدي (مرضيه)
31 اردیبهشت 93 10:37
سلام مهتاب جون به انتخاب خودت يك جزء هم براي من بذار انشاالله مشكلت حل بشه
mahtab
پاسخ
سلام عزیزم ممنون، جزء 19 با شما
زندگی از آ...تا...ی
31 اردیبهشت 93 11:10
سلام مامان خوب و نازنین دوست دارید انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردید؟ دوست دارید برای کوچولوتون قصه های قشنگ قشنگ تعریف کنید؟ از دیدن تصاویر جالب و کاریکاتور لذت می برید؟ دنبال نسخه های گیاهی درمانی می گردید؟ کاری نداره وب سایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید و از مطالب مفید و جالبش لذت ببرید.
mahtab
پاسخ
سلام ممنونم
سحر
31 اردیبهشت 93 19:25
سلام. خدا خیرتون بده. انگار من دیر رسیدم، چه زود پر شد ماشاا... !
مامان قندعسل
1 خرداد 93 23:41
سلام قبول باشه.من دیر رسیدم
mahtab
پاسخ
سلام ممنونم