علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 14 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

خروس ِ خونه ی ما

1393/2/17 8:07
نویسنده : mahtab
456 بازدید
اشتراک گذاری

من نمیدونم باباش مرغ بوده یا مامانش؟!

تا جاییکه می دونم از هیچ کجای  شجره نامه اش هم به مرغ و خروس  نمی رسه ...

این روزها که پاتوقمون شده خونه ی مادربزرگ ِ پسری و بزرگترین سرگرمیش شده مثل یه مرغ (شاید هم خروس، البته کمتر دیدم این عادت رو به آقا خروسه نسبت بدن...)  وول خوردن تو باغچه و زیر و رو نمودن خاک اون و پخش نمودنش در کل حیاط...منم و روزی n بار شستن سر و صورتش و لباس هاش...

و این هم شاهدش

 

پی نوشت: اولا خدا رو شکر که تنش سالمه، بقیش مهم نیست حتی اینکه چند روزیه از بس خم و راست شدم کمر درد گرفتم و دوما اینکه به قول ِ مامانم و بقیه "خب اگه این کارارو نکنه چی کار کنه؟ خوصلشم سر می ره این بچه" امیدوارم در ادامه نرسیم به این  که چون یکی یه دونست حوصلش سر میره و از این حرفها...چشمک

 

 

پسندها (1)

نظرات (13)

لیلی
16 اردیبهشت 93 23:38
منتظر این حرف هم باش بزودی )
mahtab
پاسخ
راستش کم نشنیدم...البته از خاندان شوهر
مامان امیـــرحسیــــن
16 اردیبهشت 93 23:41
سخت نگیر... نمیخواد اینقدر دستاشو بشوری... سیستم ایمنیش قوی میشه...
mahtab
پاسخ
خودمم دوست ندارم سخت بگیرم اما چه کنم که تازه آنتی بیوتیکش تموم شده و خیلی خسته شدم از مریض داری... یاد این بیت افتادم: گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع سخت می گیرد جهان با مردمان سخت کوش
مامان کیمیا
17 اردیبهشت 93 0:59
بذار بازی کنه بچه.بعد یه مدت براش تکراری میشه دیگه خودش نمیره دنبالش.منم قبلا کیمیا رو که میبردم پارک خیلی شن بازی میکرد ومشت مشت برمیداشت ومیریخت روهوا.سر وکله ولباس و...پر خاک میشد منم که حسسسسسسساس.اما الان دیگه اصلادست نمیزنه.معمولاهرچیزی زود براشون تکراری میشه.
mahtab
پاسخ
اما براي پسر ما از شش هفت ماهگي تا الان تکراري که نشده هر.روز بيشتر از ديروز عاشق خاک و آب بازي شده
مرضيه (مامان محمد مهدي)
17 اردیبهشت 93 8:41
اي جون، نگاش كن چه خاك بازي مي كنه من كه عمرا اجازه بدم محمد مهدي از اين كارا بكنه
mahtab
پاسخ
منم عين خودت اهل اجازه دادن نبودم اما دستور از بالا بود و حق تمرد نداشتم و از سمتي واقعا هم منع کردنش بي انصافيه وقتي انقدر عاشق کثيف کردن خودشه درخت حياط رو تازه حرص کردن و آفتاب هم اذيتش ميکرد، به زور تاعصر تو اتاق نگهش داشتم
رزماری
17 اردیبهشت 93 8:59
دور از جونش . طفلی تقصیر نداره ، همه ما کوچیکی بودیم خونه حیاط دار داشتیم و باغچه و گل دیدیم .بچه های الآن سالی 1 یا 2 بار میخوان باغچه ببینن دیگه .باید به اندازه گل سال بازی کنن . مادرشوهرت چطورن مهتاب جان .پستت رو خوندم اما فرصت نشد که برات کامنت بگذارم .انشاء الله که بلا زشون دور باشه و تنشون همیشه سلامت باشه
mahtab
پاسخ
بله خب حق هم دارن اين طفلي ها، اما منم خسته ميشم از متعلقات اين خاک بازي ممنون گلم، بهترن
ریتا
17 اردیبهشت 93 15:28
خاک بازی برای بچه ها خیلی خوبه! ولی ما موقعیتش رو نداریم. آپارتمانه و از این خبرا نیست!
mahtab
پاسخ
چيزي که تو تهران زياده خاک...ميتوني براش بياري تو خونه...البته اگه از وسايلت سير شدي
ساناز
17 اردیبهشت 93 16:11
سلام.عزیزم شما فکر دومی باش. اما به کسی نگو من کار اقا پسرتو تایید میکنم چون من خودمم عاشق خاک بازی ام
mahtab
پاسخ
سلام ساني جونم هستم تا خدا چي بخواد خب همين شماهايين که شيرش ميکنين
مامان طاها
18 اردیبهشت 93 10:24
خونه ماما بزرگهاست و همین بازیهاش
mahtab
پاسخ
باه دیگه خدا حفظشون کنه ان شاء الله
رزماری
18 اردیبهشت 93 11:43
من یه پست به اسم افعال معکوس از شما دیدم تو اولد ریدر .اما تو وبت نیست . باز چی شده عایا ؟؟؟؟
mahtab
پاسخ
عزیزم اگه یادت باشه قبل ترها هم یک بار همچین چیزی پیش اومده بود اسم پستهایی که قراره بعدا کاملشون کنم رو به صورت چرکنویس گذاشته ام در وبم به همین خاطر شما جزء پستها در گوگ ریدرت میبینیشون اما هنوز ثبت نهایی نشدن
الناز مامان آوا
19 اردیبهشت 93 19:21
وااااااااااي دلت مياد اينجوري بگي؟ دلت مياد عليرضا جون تك و تنها بمونه نه تو رو خدا دلت مياد؟ تنبلي نكن ديگه
mahtab
پاسخ
الناز جون خوبی؟ کم پیدا بودی آوا جون خوبه ایشالا؟ اتفاقا من اصلا اهل تک فرزندی نیستم اما به این زودی ها هم برای دومی تصمیمی نداریم
مامان آرتین
20 اردیبهشت 93 1:40
عزیزم چرا نظرات پست ارمغان بهار بسته است؟؟ پزشک آرتین یکی از بهترینها تو اصفهانه که الکی دارو نمیده و میگه گلوی بچه زیر سه سال اصلا عفونت نمیکنند و نیازی به آنتی بیوتیک نیست. حالا نمیدونم تا چه حد حرفش درسته ولی خداروشکر هیچ دارویی جز استامینوفن و سرماخوردگی و دیفن هیدرامین در مواقع ضروری نمیده
mahtab
پاسخ
بازش کردم حالا که مشتریهاش زیاد شدن واقعا؟ مگه میشه؟ پس چرا به پسرم انقدر انتی بیوتیک دادن تا حالا؟ خدایا...حالا من چیکار کنم؟
لیلی
22 اردیبهشت 93 16:24
ما بچه بودیم گوشه خونه بابا برامون شن ریخته بود و ما بازی می کردیم.شن صحرا نه خاک.کاش بچه های امروزی هم این امکانات رو داشتن
mahtab
پاسخ
چه ايده ي خوبي...ميشه اين امکان رو براشون مهيا نمود.......اما حالا من از کجا بايد شن بيارم؟!
افسانه
30 اردیبهشت 93 12:16
خدا برات حفظش كنه... واقعا بچه ها حوصله اشون سر ميره اگه اين كارها رو نكنن... شيطون بلا باز كه پسوردتو عوض كردي من نتونستم بيست و يك ماهگي رو ببينم!!
mahtab
پاسخ
ممنون و به همچنین گل پسر شما رو بله دیگه اگر این کارارو نکنن چی کار کنن؟ حالا دیگه میتونی ببینی عزیزم