علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 4 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

حال ِ من دست خودم نیست

1393/2/6 16:24
نویسنده : mahtab
254 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا نگذار خستگی و بی حوصلگی و ناراحتی و درگیری فکری  و یا هر حالت ِ نفسانی و شیطانی دیگر باعث ِ بدرفتاری ام با دیگران بشه،

 

دیگرانی که گاهی بدون  داشتن ِ کوچکترین دخالت و تاثیری در وضع و حال ِ بد ِ من،  پنهانی و مظلومانه قربانی بدخلقی ام می شوند.

همینطور اونهایی که شاید نشناسمشون و به چشم ندیده باشمشون اما حال و احوال ِ من در کم ضررترین وضعیت ممکن میتونه حال خوبشونو عوض کنه.

و حتی دیگرانی که شاید خیلی اوقات خودشون بودن که  بذر  ِ اون حال رو در من کاشته اند،

 

پی نوشت: یا محول الاحوال دستم رو رها مکن که  حال من دست خودم نیست.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رها
6 اردیبهشت 93 19:48
میفهممت منم امیدوارم همیشه بتونی اوضاع رو کنترل کنی و به خودت مسلط باشی چون نمیشه که همیشه همه چی بر وفق مراد باشه
mahtab
پاسخ
ممنون و منم امیدوارم اگر هم که همیشه نمیشه بیشتر ِ مواقع رو بتونیم
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 20:59
از صمیم قلب عشق بورز , ممکن است کمی لطمه ببینی ، اما تنها راه استفاده بهینه از حیات همین است.
mahtab
پاسخ
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 21:02
دوست گلم سلام دلم برات تنگ شده بود. خوبی ؟ پسرت خوبه؟
mahtab
پاسخ
سلام عزیزم ممنون و به همچنین شما چطورین؟ دخمل نازن چطوره؟
مامان کیمیا
7 اردیبهشت 93 1:10
عزیزم اگه من دوست همیشگی حساب میشم رمزتو به منم بده
mahtab
پاسخ
عزیزم خودتون چی فکر میکنی؟ دوست خوبم که هستی اما همیشگی چی؟
مامان محمد مهدي (مرضيه)
7 اردیبهشت 93 10:24
زياد نگران نباش، حال منم زياد دست خودم نيست
mahtab
پاسخ
عجب!
رزماری
8 اردیبهشت 93 10:38
آخ گفتی مهتاب این دعای منم هست .حرف دل زدی خانم
mahtab
پاسخ
ساناز
8 اردیبهشت 93 11:12
سلام.مهتاب جان حال هیچ کس دست خودش نیست.
mahtab
پاسخ
سلام بله درسته فقط امامان معصومند که حالشون دست خودشونه ما که ممکن الخطاییم باید خودمون و حالمونو بسپریم دست ِخود ِ خودِ خدا