علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 19 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

پسر کو ندارد نشان از پدر؟

1392/11/14 13:20
نویسنده : mahtab
311 بازدید
اشتراک گذاری

لباس پوشیده و  از حمام اومده باشی بیرون،

درحال خشک نمودن موهای سرت باشی،

هنوز چند لحظه نگذشته ببینی  پسرکوچولوت رفته سر کشوی لباسهات و داره کشو رو باز می کنه،

کشو رو اشتباهی باز کرده و دوباره می بندش و کشوی بالاییشو باز می کنه،

از داخلش اینو میاره بیرون و بهت میده،

واقعا چه حالی باید داشت اون موقع؟!بغل

وقتی این رفتار پسری رو دیدم به همسرم گفتم:

"بیا تحویل بگیر، پسرت بهتر از خودت جای وسایل منو میدونهنیشخند"

 

 

پی نوشت1:جالب اینه که این رفتار از پسر ِ مردی سر میزنه که برای آوردن لباس و یا وسیله ای برای همسرش با وجود راهنماییهای دقیقی که خانمش بهش میکنه باز هم هر بار باید یه  مقداری  دنبال آدرس بگردهچشمک

پی نوشت2: عنوان پست طعنه ای بیش نیستخنده.

پی نوشت3: این ماجرا مربوط به صبح روز عروسی خواهریه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 بهمن 92 12:21
فداي عليرضا كه به فكر مامانشه اين كار خصلت آقايون كه كاملا عاديه من هم هر وقت از همسرم چزي مي خوام كه بياره انگار اولين باره كه تو خونمون اومده و جاي هيچ چيز رو نمي دونه راستي وقتش نشده كه بيايي و به ما هم سر بزني؟ كلي پست گذاشتم تو مدت غيبت كبري شما!
mahtab
پاسخ
خدا نکنه بله به عنوان خصلتشون برای اونها عادیه، اما هیچوقت برای ما خانمها عادی نمیشه چه بامزه گفتی "انگار اولین باره تو خونمون اومده" ،دقیقا باهات موافقم عزیزم شرمنده، حتما میام امروز، درسته که کامنتهام قضا شده اما حتما قضای اونها رو هم به جا خواهم آورد
مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 بهمن 92 14:23
عزيزم خصوصي در ضمن دشمنت شرمنده، عذر شما كه موجه بوده نمي دونم چي شده اين چند وقته كلا مهموناي خونه مجازيمون كم پيدان كامنتهاي قضاي شما هم دوست داشتنيه
mahtab
پاسخ
ممنون که منو درک کردی عزیزم چی بگم والا؟
ریتا
14 بهمن 92 15:25
ای جان... ماشاد ا... چقدر باهوشه... عزیزم... خیلی هم خوب کمک میکنه. حالا رمز قبلی رو بده برم اونا رم ببینم. این ووروجک چه کرده تو عروسی
mahtab
پاسخ
ممنونم چون چند بار دیده بوده یاد گرفته چشم
مرمر مام
14 بهمن 92 23:56
واییی خدا چ ذوقی کردی مهتاببببب
mahtab
پاسخ
خیلیییییی
گل بانو
15 بهمن 92 9:38
من بودم پسری رو خورده بودم معلومه از اون پسرای با احساسه
mahtab
پاسخ
امیــــدوارم
بی نشان
15 بهمن 92 11:48
سلام اولین باره می یام اینجا خوشحالم باهاتون آشنا شدم ..... پسرتون ما شا الله خیلی با هوشن
mahtab
پاسخ
علیک سلام خوش اومدین همچین آش دهن سوزی هم نیست،ممنون، نظر لطفتونه
رزماری
15 بهمن 92 18:20
ای خدا , دلم با این شیرین کاریهاش آب شد . خدا برات حفظش کنه
mahtab
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مژگان امینی
15 بهمن 92 20:58
شاید به دایی اش کشیده باشد راستش آدم باید خودش را به خنگی بزند تا مردها هم فرصت فکر کردن به جای وسایل را پیدا کنند.
mahtab
پاسخ
نه اتفاقا بیشتر به خودم رفته تو این مورد، واقعا هم، اگر به خنگی نزنیم خودمونو دیوانه میشویم
منم لیلی
17 بهمن 92 1:31
وای نه! اینجا هم ثبت نشده کامنتم؟ چرا اینجوری می شه؟ تو خیلی از وبلاگا ثبت نمی شه
mahtab
پاسخ
وای نه عزیزم ثبت شده، الان تایید کردمشون کامنتها رو
میم مثه محیا
18 بهمن 92 8:36
آفرین به این پسر باهوش و شیرین
mahtab
پاسخ