علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 6 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

17 ماهگی

1392/10/25 14:43
نویسنده : mahtab
707 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

30آذر وقتی با باباجون و خاله رفته بودین تا اونو برسونین  دانشگاه، تو راه بهت یاد دادن بگی ابجی، نمیدونی چقدر ناز میگی این کلمه روبغل، عزیز(مادربزرگ من) رو هم میگی:Adi و خیلی هم دوستش داری، هوهو چی چی رو هم به لطف برنامه نقاشی نقاشی یاد گرفتی.

اسم شوهر ِ خاله رو بلد شدی و چه زود هم پسرخاله شدی باهاشچشمک، بهش میگی: "ami"

خانوم رو هم خیلی خوشگل تلفظ میکنی : "Anum"

مثل همه بچه ها عاشق پوست کندن نارنگی و پرتقالی، البته پرتقال رو که خودت نمیتونی و زحمت پوست کندن و بعد هم خوردنشو به ما محول می کنیخوشمزه.

اولین بار روز 6 دی ماه بود که نمردیم و خجالت کشیدنت رو هم دیدیمنیشخند.

به هر شکلی که شده سعی میکنی منظورتو بهمون بفهمونی، هم به مسواک و هم به میمون می گی "می" اما برای تمایزشون برای ما برای مسواک دندوناتو نشون میدی و برای نشون دادن میمون به میمون آویزون کنار چراغ اتاقت اشاره می کنیمژه.

تولدگرفتنو خیلی دوست داری و از یک هفته قبل از تولد مامان همش میگفتی دست بزنیم و برات شمع هم روشن کنیمماچ.

با چرخیدنت دور اتاق جلب توجه میکنی و  دوست داری  نگات کنیم و تشویقت کنیم.

تو این چند روز یک سری  تغییرات مثبت 180 درجه پیدا کردی که خیلی بابتش خوشحالیم، ماست و دوغ رو که قبلا لب نمیزدی حالا خداروشکر دوست داری.خدا رو شکر به نمازخوندن من و د س ت ش و ی  ی  رفتنم دیگه  حساس نیستی.از تغییرات منفی 180 درجه ات هم میشه به مقاومتت در برابر راه اومدن موقع پیاد روی اشاره کنم بر عکس ِ اوایل که همش دوست داشتی خودت راه بری.

عاشق کشمش و ذرت مکزیکی هستی.

یاد گرفتی وقتی میپرسم "عزیز ِ من کیه؟" یا "گل ِ من کیه؟" در جواب به جای "من" برای بازی بگی "بابا"  و جالب مواقعیه که من این سوالا رو ازت میپرسم و شما میگی "بابا" و بابات همزمان با شما میگه"علیرضا"خنده، یکی از سرگرمیهای شما و بابایی همین شده این روزا.

علاقه زیادی به خاموش کردن تی وی داری، برنامه های ما که هیچی حتی موقع پخش کارتون  هم میری و تی وی رو خاموش میکنی و بعدش اشاره می کین که خاموشش کردممتفکر.

تو این ماه به خوردن شیر پاستوریزه داخل شیشه شیر کمی عادت کردی اما خوشبختانه یا متاسفانه موقع خواب فقط باید شیر مادر بخوری ....

ویکشنبه گذشته برای اولین بار تنها تو ماشین گذاشتمت و رفتم برات از روزنامه فروشی یک کتاب خریدم(خودم میدونم کار خطرناکیه اما داشتم جایی میرفتم که باید سرگرم میشدی و مجبور شدم ) و دوشنبه هم برای دومین بار رفتم از عابربانک پول بگیرم و باز هم چند دقیقه تنها نشستی تو ماشین، هر دوبار قبلش برات توضیح دادم تا منتظر بمونی و نترسی...ممنون عزیز دلم که اینقدر منو درک کردیبغل

 

خدایا مانند همیشه اما بسیار بیشتر از همیشه شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منم لیلی
25 دی 92 14:22
پست بعدی اختصاصیه؟
mahtab
پاسخ
زیاد نه، یه کم
رزماری
25 دی 92 15:32
خدا حفظش کنه
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم
مهدیه
25 دی 92 19:06
آخ این خاموش کردن تی وی رو دیگه نگو! دردسری شده برا خودش! ذرررررررررررت مکزیکی بهش می دی؟!
mahtab
پاسخ
پس شما هم؟! بله ذرت مکزیکی هم میدیم، آخه خیلی دوست داره
مرمر مامان محیا
25 دی 92 20:34
منم امروز یک دقیقه تو ماشین گذاشتمش.اومدم دیدم رادیو روشنه و اینم داره برای خودش تو ماشین میرقصه!111111111
mahtab
پاسخ
شهره
25 دی 92 22:38
چقدر ماشالا بزرگ شده، چ صحنه قشنگیه خجالت کشیدن این فسقلی با همین تنها موندن های کوچولو باعث میشه کم کم استقلال پیدا کنه واقعا زیباترین صحنه های زندگی همین دیدن بزرگ شدن فرزندامون هست خدا حفظشون کنه مهتاب جون اگه اشکال نداره منم رمز می خوام. این چندتا پست خیلی وسوسه کننده شده
mahtab
پاسخ
خدا این صحنه ها رو ادامه دار و همیشگی کنه برای همه پدر و مادرها ان شاء الله
مرضيه (مامان محمدمهدي)
28 دی 92 13:16
بالاخره بعد از يافتن كلي تفاهم، امروز يك تفاوت هم كشف كردم ذرت مكزيكي هر چقدر كه من عاشق ذرت مكزيكي هستم (تنها خوراكي كه به محض اينكه ببينم و يا بوي خوشش به مشامم برسه هوس ميكنم)، پسرم هيچ علاقه اي به خوردنش نداره البته بگم كه ذرت رو دوست داره ولي انگار با سس كه مخلوط ميشه بدش مياد، كلا خوشبختانه با سس ميونه خوبي نداره عزيز من كيه؟ خوشگل من كيه؟ هم بازي رايج تو خونه ماست و جواب محمد مهدي هم مثل عليرضاست
mahtab
پاسخ
من خودمم تعجبم میکنم چطور علیرضا که از بیشتر خوردنیها فراریه این یکیو دوست داره راستی تو این تفاوت هم یک تفاهم خوابیده، من عاشق ذرت مکزیکی هستم و مثل شما از بوی اون هم خیلی خوشم میاد، هرجا بوش بیاد دست و پاهای منم شل میشه(کنایه از هوس کردن)