علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 20 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

دل تنگی برای ِ...

1392/10/12 21:46
نویسنده : mahtab
285 بازدید
اشتراک گذاری

امسال داره تموم میشه،

امسال داره تموم میشه و ما هنوز به پابوس آقا نرفته ایم،

یادش به خیر، آذر سال قبل که برای اولین بار سه نفری  به پابوسشون رفیتم،

کاش امسال تموم نشه بی زیارت رفتنمون،

امید ندارم که تو این روزهای باقیمونده که خیلی هم زیاد نیستن و سرمون هم اصلا خلوت نیست توفیق زیارت پیدا کنیم،

اما من چه کاره ام این وسط؟

اگر بخوان مطمینا ممکن میشه،

پس برای خواستنشون شما دعا کنین لطفا، بالاخص اونهایی که تو این روزهای عزیز چشمهاشون سعادت روشن شدن به گنبد طلاییشونو دارن،

دلم بدجور هواییه مشهدتونه آقا، خودتون یه کاری کنین یا ضامن آهو

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مادر منتظر
12 دی 92 23:59
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
mahtab
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت امیدوارم به سلامتی بری و با دختر گل در آغوش برگردی و روزهای خوبی رو در کنار هم داشته باشین من که جز خوبی از شما چیزی ندیدم و نخوندم عزیزم حلول این ماه زیبا بر شما نیز مبارک التماس دعا
مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 دی 92 12:36
تو مشهد گفتي و كردي كبابم مهتاب جون اميدوارم قسمتتون بشه و همچنين قسمت ما منم دلم بدجور هوايي شده، ولي فكر نكنم به اين زوديها...
mahtab
پاسخ
ان شاءالله دسته جمعی و تو همین سال92 قسمتمون بشه
معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 دی 92 14:54
سلام عزيزم هيچ وقت هيچ وقت نگو كه قسمتم نميشه ،فكر نكنم ، اما و اگر به من ثابت شده امام رضا ميطلبه و ميبره تو بخواي و اون نخواد نميشه ولي اگه تو نخواي خودش بخواد شك نكن اونجايي ديدم كسي رو كه رفته بالا سر مشهد و پاش به زمينش نرسيد و برگشت . . . الهي قسمتت ميشه به زودي زود
mahtab
پاسخ
منم همینو گفتم دیگه... اگر بخوان نشد نداره، بی برو برگرد رفتنی میشیم اما کاش وقتی میریم خودشون زیارت با معرفت هم نصیبمون کنن ممنون عزیزم
رزماری
14 دی 92 15:33
آخ منم دلم خیلی خیلی مشهد میخواد .انشاء الله زیارت نصیب همه مشتاقان بشه
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم ان شاء الله
ریتا
15 دی 92 9:35
ما هنوز حسین رو نبردیم مشهد! اما امیدوارم که ان شاء ا... بهمن ماه بریم! یعنی برنامه ریزی کردیم اگر مشکل خاصی پیش نیاد ان شاء ا... میریم مشهد!
mahtab
پاسخ
عزیزم ان شاءالله طبق برنامه ای که ریختین به زیارت میرید و برای ما هم دعا میکنین
شاپرک
15 دی 92 13:38
من هم تا زمانی که مجرد بودم هر سال میرفتیم زیارت اما از بعد از ازدواج - 5 ساله - دیگه نتونستم برم در واقع بهتره بگم امام رضا مارو نطلبید انشاا.. قسمت بشه تا آخر سال برید پابوس امام رضا - ما را هم دعا کنید
mahtab
پاسخ
انگاربه قول دوستم با ازدواج و بعدش هم بچه دار شدن آدم یک پله یک پله از عبادات وسفرهای زیارتی و ...دور میشه... ان شاء الله به زودی نصیبتون میشه
شهره
19 دی 92 13:53
مهتاب جون منم دقیقا همینطورم و هرچی امسال به پایانش نزدیک میشه دلم از همین میگیره که هنوز قسمت نشده بریم. الان مدتهاست که هرسال آقا میطلبیدمون. خدا قسمت همه آرزودارها بکنه
mahtab
پاسخ
ان شاء الله قسمت همه دوستداران بشه