علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 14 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

اینجا چه خبره؟

1392/10/4 15:44
نویسنده : mahtab
444 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اینجا چه خبره آیا؟

اینجا خبریه خودم نمیدونم؟!

بالا رفتن نجومی تعداد بازدید کنندگان محترم اما مثل همیشه خاموش رو میگم...

خوش اومدین دوستان، صفا آوردین.

 

پی نوشت: تو رو خدا یکی بگه چی شده که اینجا اینقدر بازدید داره امروز؟ از 600 نفر گذشت! هر کی بگه پیش من یه مزدگانی داره ها...چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرمر مامان محیا
4 دی 92 14:53
مچ شونو بگیر.آی پی هاشونو بذار...
mahtab
پاسخ
راست میگیا، حتما هیمن کارو میکنم، اصلا چه معنا داره بدون اجازه خودشون بیان و برن؟!
مرضيه (مامان محمدمهدي)
4 دی 92 14:56
شايد خبريه وخودت خبر نداري
mahtab
پاسخ
چون خودم خبر ندارم پرسیدم دیگه شما خبر نداری چه خبره؟ چه خبر در خبری راه انداختم
مادرخانومي
4 دی 92 15:48
دست دست دست باريك
mahtab
پاسخ
متظورت اینه که عروسیه؟
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 دی 92 16:02
نگران نباش رتبه سنج گوگل شايد خرابه ايا
mahtab
پاسخ
نگران که نه اما اینجوریم
رزماری
5 دی 92 12:09
حتماً تعریفت رو شنیدن اومدن ببین چه خبره .نکنه اسم سایتت سر زبونهاست و خودت خبر نداری ؟
mahtab
پاسخ
تعریفی نیستیم که! سر زبونها؟ فکر نکنم!
مهدیه ( مادر دختری)
5 دی 92 12:40
خوبی عزیزم!!! چه دلیل دیگه ای میتونه داشته باشه؟!
mahtab
پاسخ
شما به من لطف داری عزیزم پس اگر علت این باشه معلومه فقط مربوط به دیروز بوده و موقتی، درسته؟خوب بودن رو میگمچون بازدیدها عادی شد.
زهرا
5 دی 92 13:59
عزیزم مهم شدی خبر نداری!اینجوری نباشاینجوری باش
mahtab
پاسخ
نه بابا مهم کجا بود؟! من همیشه این جوری خواهم بود
رباب
21 دی 92 18:22
سلام دوست عزیز مام اومدیم خونتون مهمونی. انشاالله وقت شه از مطالبتون استفاده کنیم
mahtab
پاسخ
علیکم السلام خوش اومدین، قدم بر دیدگان ما نهادین ان شاء الله وقت میکنین اما امیدوار نیستم زیاد به دردتون بخوره، بالاخره شما استادین و ما شاگرد