علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

از کیک تا پیاز ...

1392/9/25 21:58
نویسنده : mahtab
390 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم داشته باشی برای شانزده ماهگی پسرت رولتی رو بپزی که پودرش رو از هفته ها پیش خریدی،

و بخواهی همزمان اون رولت رو به حساب سالگرد عقدت هم بذاری،

بعد همون روز یکدفعه به سرت بزنه که پیازهای درشتی رو که هر کردومش برای مصرف یک وعده زیاده به پیاز سرخ کرده مبدل سازی،

نتیجه میشه این که از ساعت 7 تا همین الان هم خودت و هم همسرت درگیر این پروژه میشین و آخرش هم به قول آقای همسر کل خونه بوی پیاز بر میداره و ایضا سر تا پامون، و این هم میشه شکل و شمایل حاصل دست رنج ِ مشترک.

 

پی نوشت1: برعکس همیشه که همسرم از پیشنهادات شیرینم استقبال مینمود امروز خودش گفت که پخت رولت رو  بذارم برای یک روز دیگه.

پی نوشت2: امروز پسرمون 16 ماهه شد و پنجشنبه من و همسرم 9 ساله(اصلا باورم نمیشه، چه زود گذشت!).

 پی نوشت3: هرچی به این آقای همسر میگم خواهشا پیاز ِ ریز بخر تا اسراف نشه،به گوشش نمیره که! این شد که منم دست به کار شدم.

پی نوشت4:  از بخار شیشه تو عکس پیداست که همین الان تموم شده،مگه نه؟ راستی شما میدونین پیاز سرخ کرده رو تا چند روز میشه تو یخچال نگه داشت؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مرمر مامان محیا
26 آذر 92 1:41
یخچال نه بذارر فریزر ولی تو ÷لاستیک ک راحت دفراستش کنی.تو یخچال ک÷ک میزنه.تجربه م تو این مسئله زیاده.اعتماد کن به حرفم مبارک. ÷ودر رولت دیگه جیه؟
mahtab
پاسخ
ممنونم پودر رولت به همراه خامه مخصوص کیک و رولت رو از فروشگاه اتکا خریدم جدیدا اومده انگار، قبلا ندیده بودم اگر درست کردم عکسش رو میذارم ان شاءالله
مژگان امینی
26 آذر 92 8:02
سلام خسته نباشی مامان خانم.اگر رولت را یک روز قبل درست کتی بهتر جا می افتد و خستگی اش در روزی که استفاده می کنی اذیتت نمی کند. بهتر است اول صبر کنی پیاز خنک شود بعد بریزی توی شیشه حدود یک هفته یا کمی بیشتر اگر آب نداشته باشد ولی سعی کن دو سه روزه مصرفش کنی چون طعم پیاز داغ تازه یه چیز دیگه اس
mahtab
پاسخ
ممنونم، راست میگینا راستش انقدر خسته شدم که دیگه حواسم نبود بذارم سرد شه، اما درش رو باز گذاشتم ممنونم، بله چشم
رزماری
26 آذر 92 9:04
تو نمیگی من دلم میخواد؟ خانم 9 ساله واقعاً مبارک باشه .خیلی خیلی بهت تبریک میگم گلم .انشاء الله همیشه کنار همدیگه شاد و سلامت باشین . 16 ماهگی آقای خوشگل هم مبارک باشه .از طرف من ببوسش
mahtab
پاسخ
پیازرو که دلت نمیخواد، درسته؟ کیک هم که فعلا خبری نیست ازش راستی من دستور جیز کیکی که گفته بودی رو میخوام، بهم میگی؟ ممنون رزی عزیرم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
26 آذر 92 9:40
من كه موفق نشدم پياز داغ محصول مشترك مهتاب و آقاي همسر را ببينم (باز نشد) به نظرم تو فريزر نگه دار، البته من تا يك هفته هم تو يخچال نگه داشتم و خراب نشده ولي حسابي برشته بود و آب نداشت سالگرد عقدتون هم مبارك ما 8/28 عقد كرديم و شما 9/28 ، جالبه مگه نه؟
mahtab
پاسخ
عزیزم نمیدونم چرا باز نشده؟! ممنون جالب که نه فوق جالبه! این هم تو لیست تفاهماتمون ثبت شده یا نه؟
علامه كوچولو
26 آذر 92 10:01
9 ساله شدنت مبارك پس به سن تكليف رسيدي پيازها رو به مقدار لازم بسته بندي كن و توو فريزر بذار موندگاريش زياده اما اگه به حالت خشك سرخ كردي يعني روغن اضافي نداره ميتوني توو شيشه درب دار بريزي و چند وقتي استفاده كني اما فريزر مطمئن تره
mahtab
پاسخ
راست میگیا، امسال باید علاوه برسالگرد عقدبرا عقدمون جشن تکلیف هم بگیرم. کارم سختتر شد
محبوبه
26 آذر 92 10:17
نظري ندارم ولي خوب سالگرد عقدتون و ايضا ١٦ ماهگي شاه پسرت مبارك
mahtab
پاسخ
ممنون خانومی
الهام(مامان امیرحسین)
26 آذر 92 14:46
اوه چه کارایی دارین!!خوبه همسرت کمکت کرده!! اگه تو فریزر نگه داریش کنی بهتره!! باور کن..
mahtab
پاسخ
البته زیاد پیش نمیاد از این مدل کارها ممنونم
مژگان امینی
26 آذر 92 20:31
فکر کنم داری به لحن خانم معلمی من عادت می کنی!
mahtab
پاسخ
گویا رابطه خانم معلم و شاگردی فراموشم شده بوده
الناز مامان آوا
26 آذر 92 23:15
اشكال نداره پياز سرخ كردن واجب تر بود واسه رولت درست كردن وقت زياده و همينطور بهانه و مناسبت. مهتاب جون سالگرد عقدتون مبارك انشالله كه هميشه خوشبخت و شاد باشيد. مهتاب جون من هميشه پياز سرخ كرده رو تو يخچال نگه ميدارم يه خانومه هست برامون درست ميكنه البته فك كنم يه كوچولو نمكم ميزنه.من نهايت تا 20 روز نگه ميدارم شده تا يه ماهم تو يخچال نگه داشتم. مشكلي نيست. اينجوري غذا درست كردن خيلي راحت تره.
mahtab
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرامامان محمدپارسا
27 آذر 92 15:18
مهتاب جون ممنون به وبلاگم سر زدی.خیلی خوشحالم کردی.روحیه بهم دادی در حد...
mahtab
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم اگر بدونم کامنتهای من اتقدر بر روحیه ات اثر داره که حتما برای همه پستهات از این به بعد کامنت خواهم گذاشت باعث خوشحالی منه
لیلی
28 آذر 92 15:02
بذارش تو فریزر. من همیشه تو فریزر نگه می دارم. تو یخچالم زیاد می مونه
mahtab
پاسخ
بله گذاشتم ممنون