علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

کاراگاه پسری و همکارش

1392/9/1 23:17
نویسنده : mahtab
356 بازدید
اشتراک گذاری

تصویر شماره (1)

 

 

تصویر شماره (2)

 

 

تصویر شماره (3)

 

 

تصویر شماره (4)

 

 

تصویرشماره  1 صحنه ای رو نشون میده که منظور  هدف جناب کاراگاه ماست،

در تصویر شماره2 میتونین دستیار کاراگاه رو مشاهده کنین،

تصویر شماره3 هم دور شدن با عجله ی کاراگاه و دستیارش  از محل رو بعد از   اتمام کار (خالی نمودن ویترین از اجناس داخلش با چسبوندن   این وسیله   انگری برد به شیشه کمد و باز نمودن ویترین) نشون میده،

همونطور که تو تصویر شماره 4  مشاهده میکنین نتیجه ی کار  هم میشه رسیدن به این ماشینها و بازی باهاشون البته به مدت خیلی خیلی محدود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الناز مامان آوا
1 آذر 92 12:21
دقيقا كاراي اين روزاي آوا دم به ساعت جلوي ويترين اتاقشو و اسباب باري ميخواااااد
mahtab
پاسخ
دایی نی نی ها
1 آذر 92 18:05
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com
مرضيه (مامان محمدمهدي)
2 آذر 92 9:35
من كه ديگه از خالي كردن ويترين توسط گل پسر خسته شدم و چند روزيه يك سري از اسباب بازيهاش رو از جلوي چشماش محو كردم والا خسته شدم از بس كف خونه رو با وسايلش پر مي كنه
mahtab
پاسخ
کار خوبی کردی عزیزم منم میخوام کمی دور و برش رو خلوت کنم تا هم خودش راحت بشه از این وضع هم من
فهیمه
2 آذر 92 11:46
بگردم کاراگاه کوچولورو
mahtab
پاسخ
رها
2 آذر 92 22:52
و هیچی نباید سر جای خودش بمونه نمیدون چراااااااا راستی از اون ماشین کلاسیک سفیده دیانا هم داره تازگیها یاد گرفته عروسک بغل کنه خداااای من خرسیهاشو چه خوشگل بغل میکنه اونها هم بزرگند و راه میفته و تلو تلو ... خیلی بامزه است. عشقند ...عشق
mahtab
پاسخ
هیچی هیچی! چه جالب! ماشین پلیسه؟ وای مثل این کارتونها...ناااااازی
رزماری
5 آذر 92 10:56
ای قربون عقل و شعورش
mahtab
پاسخ
خدا نکنه ممنونم
ریتا
5 آذر 92 11:38
وای چه بوفه مرتبی! حسین روز 20 بار همه رو میریزه بیرون و من میچینم سرجاشون. بعد که خب هی تکراز بشه دیگه نمیشه هر چیزی رو سرجاش گذاشت و یه خورده به هم ریخته و بی نظم میشه
mahtab
پاسخ
نه بابا، همیشه انچنان هم مرتب نیست، برا عکس مرتبش کردیم من همش در حال تمیز کردنم و باز خونه بیشتر اوقات به هم ریخته است میترسم اخر دیسک کمر بگیرم بس که مدام در حال دولاشدن و برداشتن خرده ریزهای این وروجکم
ریتا
5 آذر 92 11:40
ای جان میبینی چقدر این پسرا شیطونن! خسته و کلافه میشی ولی درعوض کلی ذوق میکنی!
mahtab
پاسخ
من همیشه میگم واقعا پسرها انرژی میخوان کلی باید قوی بود تا بشه هم پاشون بازی کرد و ،،.تا بزرگ شن خدا خودش کمکمون کنه
شاپرک
6 آذر 92 18:48
عاشقتم کوچولو
mahtab
پاسخ
ممنون