علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

از اون پو تا این پو

1392/8/29 9:40
نویسنده : mahtab
410 بازدید
اشتراک گذاری

*مادربزرگش عاشق پولکیه و این علاقه رو پسری هم به ارث برده انگار،

به زبون خودش بهش میگه "پو" میخوای؟

و این وروجک در جواب نه نمیاره،

و هر دوشون کیف میکنن از این بده بستون،

و من خوشحالم که هر دوشون خوشحالن هرچند حین این  همه  "پو" دادن و "پو" گرفتن فرشهای خونمون هم از چسبناک و کثیف شدن بی نصیب نمیموننچشمک

 

*به پسری میگم بیا بخواب تا پوشکتو عوض کنم،

میخوابه روی زمین،  روی پارچه ی مخصوصش،

به همسرم میگم میشه بی زحمت از بالای کمد یه پوشک  بدی ؟

پسری که این روزها گوشش مدام به دهان ماست و شده طوطی¹  خونمون  با لحن پرسشانه میگه"پو؟"

و من یکدفعه یاد این حسن تصادف بانمک وخنده دار میفتم و میگم:

اگه مامان جونت بفهمه؟ اون "پو"  اینم "پو" ؟خنده

 

1 : داستان این طوطی رو به زودی  رو براتون خواهم گفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
29 آبان 92 9:17
يه تفاهم ديگه پسرك ما هم عاشق پولكيه و اگر ببينه دست از خوردنش بر نمي داره گاهي هم با ظرفش فرار مي كنه كه از دستش نگيريم و خونه ما هم مثل خونه شما چسبناككككككككككك
mahtab
پاسخ
مرضیه جون دیگه باید به فکر تهیه یک لیست بلند بالا از تفاهماتمون با هم دیگه باشیم خد حفظش کنه محمد مهدی جان رو برای شما
فهیمه
29 آبان 92 10:23
چقد خندیدم ای جونم پسرک خوردنی
mahtab
پاسخ
علامه كوچولو
29 آبان 92 12:37
خيلي جالب بود
mahtab
پاسخ
مامان طاها
29 آبان 92 13:20
چه بامزه پسری ما پریشب اولین بار پولکی خورد و قورتش داد نزدیک بود خفه بشه. خدا رو شکر رفت پایین
mahtab
پاسخ
وااای خدا رحم کرد بهش! ایشالا بلا دور باشه ازش همیشه
ماری
30 آبان 92 2:51
عزیزم از تصور ش موقع پو گفتن و پوو خوردن قند تو دلم اب شد.. از چسبناک بودن خونه نگووو که درکت میکنم چرا این بچه ها اینقدر خونه چرک کن شدن ؟ وای که هرچی میشورم و خشک میکنم و جمع و جور میکنم انگار نه انگار دارم خل میشم از دستش
mahtab
پاسخ
واقعا انگار نه انگار، از این طرف تمیز میکنیم از اون طرف دوباره به هم یریزن و ریخت و پاش میکنن اما به قول همسرم همین که سالمن و میتونن بازی کنن و به هم بریزن خودش جای شکر داره فقط باید از خدا بخواهیم به ما هم یک صبر جمیل و یک توان عظیم عنایت کنه
مامان ایمان
30 آبان 92 15:59
سلام عزیزم هستی
mahtab
پاسخ
الناز مامان آوا
1 آذر 92 12:15
خيلي جالب بود
mahtab
پاسخ
شاپرک
6 آذر 92 18:42
عزیزم
mahtab
پاسخ
لیلی
14 آذر 92 11:47
عاشق این لحن پرسشگرانه اش ام
mahtab
پاسخ
و من هم