علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

شیرخواره عاشورایی ِ ما

1392/8/25 19:53
نویسنده : mahtab
427 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شرح...


پی نوشت:یعنی شما دوستان گلم باور کردین من اصلا تو این مدت اینجا نمیام؟

فکر نکردین یه وقتی ممکنه بیام و ازدیدن حجم بالای کامنتهای نداشته وبلاگم سکته ناقص بزنم؟!

ایام به کام و التماس دعا

و ان یکاد الذین کفرو لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون

محرم 91

 

محرم 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شاپرک
18 آبان 92 13:33
عزیزم امام حسین پشت و پناهت باشه
رها
18 آبان 92 15:16
زنده باشی گل پسر
مامان آرتین
18 آبان 92 16:51
ای جانم.خدا حفظت کنه
مرضيه (مامان محمدمهدي)
19 آبان 92 9:21
خدا حفظت كنه گل پسر عاشورايي
در پناه آقا امام حسين (ع) و علي اصغرش

مهتاب جون، باورش سخت بود كه نيايي
ميدونستم كه يواشكي يه سري ميزني


مرضیه جان من جونمو به شما مدیونم...
کامنتت منو از مرگ حتمی نجات داد،،،
داشتم یواش یواش شک میکردم نکنه همتون یک دفعه ای گذاشتین رفتین؟!
الناز مامان آوا
19 آبان 92 11:43
الهي قربونت بشم چه كوچولووو بوديامام حسين نگهدارت باشه عزيزم
الهام(مامان امیرحسین)
19 آبان 92 17:38
چه عجب بدون رمز عکس گذاشتی!!عجب! عزاداریاتون قبول
مرضيه (مامان محمدمهدي)
20 آبان 92 8:47
خدا رو شكر كه باعث نجات جونت شدم مثل اينكه يادت رفته كه گفتم من هم معتاد شدم كه هر روز سري به وبلاگتون بزنم
یه آشنا
22 آبان 92 19:13
پسرتون خیلی گوشت تلخ و نچسبه . البته پسرا همشون همینجورین تقریبا . اما به هرحال برا شما عزیزه . خدا حفظش کنه .
mahtab
پاسخ
نظر لطفتونه، اتفاقا خودم هم میدونم، همه هم بهم میگن
رزماری
27 آبان 92 12:55
ببین مهتاب خیلی خانمی کردی که جواب یه آشنا رو ندادی . شما که هیچ ولی خاله رزی اش که هست بگه که چشم و دل خودتون نچسبه که علیرضای گل من بهش نمی چسبه . به دل من که خیلی چسبیده و دورادور برام عزیزه و دوستش دارم/ اصلاً یادم رفت که میخواستم بگم هزار ماشاء الله چقدر محرم 91 جیگر بود ماشاء الله امسال برای خودش آقایی شده