علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

حس غریب این روزها

1391/9/28 16:42
نویسنده : mahtab
546 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها حال عجیبی دارم، نمیدانم چطور توصیف کنم حالم را، حسی که با دیدن زیر گلوی پسرم و

شنیدن صدای گریه هایش دچارش میشوم، عجیب بارانیست، حس و حالی  است که تا به حال تجربه

اش نکرده ام. انگار رسالت گریه های او در این روزها  شده است  بردن دل من به صحرای غربت گرفته ای

که هنوزطنین آخرین گریه های  علی اصغر (ع)  از آن به گوش میرسد.

دیدن چهره معصومش مرا ناخود آگاه  می برد به سرزمینی که در گوشه گوشه اش میتوان ردی از نگاه

معصومانه طفلی بی رمق گشته از فرط تشنگی را به نظاره نشست.

 این روزها من با حس و حال غریبی پسرک را شیر میدهم، سیراب میکنم، در آغوش می گیرم، می بویم و

غرقه در بوسه می کنم و ...

حس و حالی که همیشه در زیر باران داشته ام چقدر شبیهست به حال و هوای این روزهای من!

عکس حذف شد

نوشته شده در 7 آذر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرمر مامان محیا
7 آذر 91 14:16






(نازنین) مامان آقا طاها
7 آذر 91 23:37
دقیقا مثل من
مهدیه
26 آذر 91 9:50
عزییییییییییزم! خیلی نازه!
ممنون که بخاطر من دوباره عکس رو گذاشتی!
بوس بوس
از کی شروع کرد به خندیدن؟ فاطمه سادات الان هم می خنده اما تو خواب!!
راستی همسری من هم راضی نیست عکس بذارم. میگه بچه رو چشم می کنن!
من هم از این به بعد عکسای دخملی رو خصوصی می ذارم!

سلام عزیزم ممنونم
از دو ماهگی تقریبا اردای می خندید
فکر خوبیه ولی رمز به ما بدیها!