علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 20 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

من و این همه خوشبختی محاله

1392/7/13 21:46
نویسنده : mahtab
320 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه، 3 مهر، برای خرید پسری رو با کالسکش بردم بیرون و از سوپر مارکت نزدیک خونه یک قوطی شیر و یک عدد کلوچه خریدم براش که اتفاقا اون روز صبحانه هم نخورده بود، وقتی رسیدیم خونه هنوز لباسهام و لباسهاش رو در نیاورده،  اشتیاقش رو برای خوردنشون نشون داد، من هم که عقده ای ِ دیدن ِ غذا خوردنش، وقت رو غنیمت شمردم و مشغول شدم به خوراندن کلوچه و شیر بهش، در کمال ناباوری و برعکس تمام موارد قبل پشت سر هم، قورت قورت  و بدون توقف خورد و خورد و خورد ...

و در آخر با باقی گذاشتن این مقدار از اونها و با شکستن یک رکورد باور نکردنی من رو به سر حد خوشبختی رسوند.

 

پی  نوشت: اون خط قرمز روی قوطی شیر، میزان بایمانده از اون رو نشون میده، اما نمیدونم مقدار اولیه اش چقدر بوده؟! اون لیوان نی داره  هم وسیله ایه که تو روند ِ علاقه مند کردن پسری به خوردن ِ شیر بسیار بهش مدیونمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 مهر 92 0:06
خانمي شير گاو مشكلي نداره؟؟؟
نبايد جوشوند؟؟؟
چند وعده ميدي در روز؟؟؟عليرضا جون هم شيرخشك ميخوره؟؟؟
ببخشيد زياد شد اخه من هم دوست دارم استفاده كنم


فکر کنم بهتره جوشانده بشه اما دکتر به من نگفت لازمه
نه عزیزم شیر خشک نمیخوره
مهدیه ( مادر دختری)
14 مهر 92 8:56
والا من دخترم این قدر شیر و بیسکویت و کلوچه دوست داره که اگه حساسیت نداشت کل بسته ی کلوچه رو می خورد!!!
ولی دریغ از خوردن دو قاشق سوپ!


ناااازی
سوپ نمیخوره؟ قبلا میخورد انگار...
ترنج
14 مهر 92 10:33
سلام خوبي
ديدي چقدر لذت بخشه كه ببيني بچه غذا ميخورهاونم با لذت
من كه حض ميكنم
راستي رمز اگهميشه به منم بده


بله خیلی لذت بخشه
عزیم چرا ادرستونو نذاشتین؟
محبوبه
14 مهر 92 17:52
ماشاله پسري. حالا بچه ها اكثرا بدغذا هستن ولي بنظرم انتظار ما ازشون يه كم زياده.خوب خورده بنظرم شير گاو هم من شنيدم از ١ سالگي ديگه اشكالي نداره.وقتي پاستوريزه باشه كه ديگه گرم كردن ميخواد چيكار؟بچه ها از يه سالگي ديگه ميتونن همه چي بخورن انگار. موفقيتت رو تبريك ميگم مهتاب جون
رزماری
15 مهر 92 8:35
ببینم خانم این یک پیام تبلیغاتی شرکت دومینو بود ؟
یعنی اشتیاق پسرک برای شیر بخاطر محصولات دومینو می بوده آیا ؟




نه بابا تبلیغ کجا بود؟! خودم اصلا حواسم نبود مارکش چیه؟!
مرضيه (مامان محمدمهدي)
15 مهر 92 11:49
تبريك به خاطر موفقيتت
محمد مهدي من به جاي همه چيز به شير علاقه داره، از هر نوعي
شير مامان، شير خشك، شير گاو


ممنون عزیزم
باز خوبه که شیر دوست داره،
شیر مامان و شیر خشک رو هم که ایشالا ازش گرفتین شیر گاو رو میتونه تا همیشه نوش جان کنه ان شاءالله
مامی امیرحسین
16 مهر 92 15:47
باشد که همه مادران لذت این خوشبختی را بچشند......

مهتاب جون علیرضا بلده با نی بخوره؟ خودت یادش دادی؟!


چند باری بهش با نی مایعات دادیم تا بالاخره یاد گرفت البته یک خط در میون،جند بار فوت میکنه تا یه قلپ بخوره

وقتی انقدر راحت میشه خوشبخت باشیم چرا نباشیم واقعا؟