علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 21 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

لباسهای تابستانی گل پسری

1392/3/13 5:40
نویسنده : mahtab
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

واااای که این لباس خریدن برا این نی نی فینگیلی ها چقد لذتبخشه!

تازه  خوبه که بچه ی من پسره، چه میکنن مامانها با لباسهای دخترونه؟

چه طور جلوی خودشونو میگیرن که همه ی بازارو نخرن برا نی نی هاشون؟!

من که از رو نمیرم هر چی میخرم و بقیه چپ چپ نگام میکنن که بابا چه خبره؟

قحطی لباس که قرار نیست بیاد!

اینهمه لباس تو  سیسمونی داشته بازم میخری چیکار کنی؟

شوخی کردم اونهمه هم نمیخرم اما وقتی لباس داره و جای خاصی هم نمیریم و از مهمونی هم فعلا خبری نیست و تنها جاییکه میریم خونه مامانمه واقعا خرید لباس اضافی اسرافه دیگه!

به ذهنم رسیده که از بس هر روز همه چیز داره گرونتر  از دیروز میشه یه موضوع به موضوعاتم اضافه کنم و خریدهای پسری رو با ذکر قیمت دقیقشون اینجا ثبت کنم،

به یمن افزایش قیمت دقیقه به دقیقه اجناس خوراکی و غیر خوراکی، قیمت امروز یک جنس فردا و فرداهاش به یه خاطره ی خوش تبدیل میشه و اینه که فکر کنم نوشتن قیمت خریدهای مربوط به پسری ونگاه انداختن بهشون حتی پس از مدت کوتاه چند روزه بتونه خاطرات خوشی  رو برامون  زنده کنهچشمک

حالا بریم سراغ لباسای  تابستونی گل پسری و ...

 

پی نوشت1 : لباسهای با شماره 1 ، تو سیسمونیش بودن، شماره  2 ها   هدیه هستن و شماره 3 رو خودم خریدم.

پی نوشت 2 : این جدا کردن شماره ای لباسها رو صرفا به خاطر ثبت  انجام دادم تا بعد ها با دیدنشون راحتتر خاطراتش برام یاد آوری بشن.

پی نوشت 3: قیمت لباسها به ترتیب هرکدام، 15 ، 18 ، 24 و 5 تومان بوده است. که 5 تومانیه رو اتفاقی از جایی خریدم که تولیدی بود  و 15 تومانیه چون تک شده بود  قیمتش پایین اومده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
13 خرداد 92 8:48
واي چه لباساي خوشگلي

مباركش باشه

منم همينطوريم، همش دلم مي خواد پسرم هر روز يه رنگ بپوشه

با اينكه ما هم مثل شما جايي جز خونه مامانم نميريم، هر وقت ميرم بيرون دلم هوس ميكنه براي پسري خريد كنم و كلا يادم ميره كه خودمم هم هستم و بايد براي خودم هم بخرم


ممنونم چشماتون قشنگ میبینن

البته نه که مهمونی نریما، بیشتر خونه مامانم میریم و بقیه جاها ماه به ماه و دیر به دیر میریم که مسلما نیاز به لباسو پایین میاره اما امان از دل ما مامانا که قرار نداره و دوست داریم همش لباسای مختلف و زیبا رو تو تن بچه هامون ببینیم

البته من به شخصه همش دارم با نفسم مبارزه میکنم که تا لازم نداره براش نخرم

اما بالاخره پیش میاد دیگه






محبوبه
13 خرداد 92 14:31
خداروشكر كه مشكلتون حل شد.واقعا آدم اينجور وقتا خيلي اذيت ميشه.چون بين همسر و خانواده خود آدم نميشه يكي رو انتخاب كرد.

از اينكه به اين زودي حل شد خوشحالم و با تشكر از همسريتون كه حق كوچيكتر بودن رو درست بجا آورد

عكس عليرضا جون هم خيلي ناز بود.كلي ذوق داشت توي عكسش.

و همينكه عكس رو ديدم حدس زدم باغ دماوندتون باشه.

لباساش هم مباركش باشه گل پسري.واقعا من موندم اينايي كه بچه شون دختره چه جوري جلوي خودشونو ميگيرن…اينهمه كفش و دمپايي و پيرهن و گل سر و …

هوش از سر آدم ميبرن اصن…


سلام عزیزم

ممنون از لطفت

اشتباه برداشت نشده باشه، قرار نبوده انتخابی صورت بگیره که اصلا ممکن نیست

بلکه فقط کدورتی پیش اومده بود بین دو طرفی که هردو برام عزیزن و این بود که تحملش برای من خیلی سخت بود

واقعا چطور میتونن همش خرید نکنن مامانایی که نی نی دخمل دارن؟!






ارلا
13 خرداد 92 17:33
دوست عزیزم وب عالی داری اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک داته باشیم اگه دوست داشتی به من اطلاع بده گلممنتظرم

علیک سلام
باعث خوشحالیست
ممنونم

الهام مامان علیرضا
13 خرداد 92 20:09
قشنگ بود
مبارکِ علیرضا جون



ممنون عزیزم
مامان ایمان
13 خرداد 92 20:57
سلام عزیزم به به چه لباس های نازی مبارکت باشه خاله جون انشالله به سلامتی به تنت کنیییییییی می بوسمت


سلام

ممنون خاله جون






ارلا
14 خرداد 92 0:19
با افتخار لینک شدی


ممنونم
می خوای تولد بگیری؟
14 خرداد 92 5:16
می خوای تولد بگیری؟
لیست سفارش ها مون رو دوباره باز کردیم.
زود دیر میشه.
یه سر به ما بزن خوشحال می شی...


ممنونم

مهدیه
14 خرداد 92 10:04
حق داری مهتاب جون!
منم لباس میخرم. سعی هم میکنم برای سن بالاترش بخرم. بخاطر همون گرونی ها!
لباسا هم نازه! راستش من چون پسر ندارم تا حالا به لباسای پسرونه دقت نکرده بودم. بیشتر به سارافن ها و دامن ها تو مغازه توجهم جلب میشه!
ایشالا که مبارکش باشه و ایشالا برای عروسی خاله اش خرید کنی!

ممنونم
از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون یهخ باریی هست اما فعلا هیچی معلوم نیست در حد حرفه و مراحل آشنایی و صحبتهای اولیه
دعا کنین همه جوونا انتخاب درست داشته باشن از جنمله این خاله خانوم پسرک ما
ممنونم

محبوبه
14 خرداد 92 17:38
سلام مهتاب جون.
نه عزیزم.شما هم برداشت اشتباه نشه...منظورم اینه که هردوشون برای آدم عزیز هستن و اگه کدورتی پیش بیاد آدم خیلی بیشتر اذیت میشه.

سلام عزیزم
بله دقیقا همینطوره که شما گفتی


شاپرک
15 خرداد 92 0:11
مبارک باشه انشاا.. همشو توی جشن و مهمونی بپوشه



ممنونم گلم
رها
17 خرداد 92 0:19
جون دلم
مبارکش باشه
بله و تازه انگاری گرونترم هستند لباس دخملا
واقعا لذتبخشه
من که هنوزم عاشق اینم که کشو لباسهای دیانا رو مرتب کنم . مرتبه ها اما بازم مرتب میکنمشون



ممنون عزیزم
شاید !
چه جالب! مرتب کردن مداوم کمدشونو خوب اومدی، پسر من از به هم ریختن لباسای داخل کشوش کیف میکنه و منم بهش اجازه میدم به همشون بریزه چون خودم از مرتب کردنشون بینهایت لذت میبرم
نمیدونم چرا اما برام خیلی جالبه و ازش سیر نمیشم و تکراری هم نمیشه برام


مامان قندعسل
17 خرداد 92 0:48
منم رمز میخوام لطفا میشه؟
جمله بندی را داشتی؟؟


بله که میشه
مامان قندعسل
17 خرداد 92 0:51
مبارکش باشه همه لباسا قشنگن


ممنونم
مرمر مامان محیا
17 خرداد 92 1:09
حالا درد دل ما مامان های دختر دار رو میفهمی؟؟؟
واسه همینه که من بازار نمیرم اگه برم هم دست پر واسه دخملی برمیگردم...خیلی وقته که یادم رفته خودم واسه خودم چیزی گرفته باشم

واقعا سخته
چه میکشین شماها


مامان آوا
17 خرداد 92 22:49
مبارك باشه به سلامتي بپوشه

ممنون گلم

گل بانو
18 خرداد 92 6:52
مبارك باشه. به سلامتي. خواهر منم پنج ماه بارداره. بچه اش هم دختره. هر وقت بريم بيرون دنبال لباس دختروونه است. خريدن لباس بچه خيلي ذوق داره.

به سلامتی!
خاله نبودی تا حالا؟
نمیدونی خواهر من به این خاله بودنش چه پزی میده
ایشالا به سلامتی

ساناز
18 خرداد 92 12:44
سلام.وای چه لباساای نازی.مبارکش باشه.منم عاشق خرید لباس بچه ام

علیک سلام عزیمز
پارسال دوست امسال آشنا!
خوش اومدی
ممنونم ایشالا به زودی برا نی نی شما، ما هم بیاییم ببینیم