علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین 7 سالگیت مبارک

پسرهای دوست داشتنی ما

در انتظار یک پایان ...

1391/11/16 15:56
نویسنده : mahtab
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تا حالا تو کنکور شرکت کردین؟

امتحان چی، تا حالا امتحان داشتین؟

دیدین وقتی تو ایام امتحانات یا کنکور در حال درس خوندن بودین و یاهستین، انجام بدیهی ترین و ساده ترین کارهای شخصی و روزانه(مثل آشپزی، رفتن به یک پیاده روی ساده و یا نشستن پای تلویزیون) به بزرگترین آرزوها تبدیل میشن؟

من الان در همچین وضعی هستم !

تو این مدت پسری بیشترین سرعت یادگیری رو داشته و من کمترین وقت رو برای نوشتن !

جالبترین سوژه های پست نویسی داره تو این مدت به ذهنم میرسه و عشقولانه ترین افکار داره تو این مدت ذهنمو قلقلک میده!

آماده شدن برای عقد، عروسی(ازاقوام دور)، خرید عید، خانه تکانی، نوشتن پست درباره ی پسرک و....

از جمله کارها و برنامه هاییست که به امید وصالشان در حال طی کردن این ایام "انتظار برای روز دفاع" و پایان دوره ی کارشناسی ارشد هستم

دوستای گلم یادتون نره برام دعا کنینلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

دعوت از شما
16 بهمن 91 16:31
کاربران عزیزی که عضویت خود را در انجمن قابوس ایران انجام دهند از امکانات زیر بهره مند می شوند. جمع دوستانه 1_ دارای انجمن: کاربران سبک زندگی سلامت سرگرمی 2_ با عضویت و گذاشتن روزانه 20 پست و تا دوهفته 280 پست مدیر بخش می شوید. 3_ با فعال بودن در انجمن قابوس ایران به مدت 2 ماه و مورد تایید مدیر شما کاربر وِیژه شده و هر دوهفته شارژ اعتباری ایرانسل یا همراه اول دریافت می کنید. 4_ با فعال بودن به مدت 3 ماه پس از کاربر ویژه پلیس انجمن شده هر هفته شارژ اعتباری دریافت میکنید. هدف اصلی ما دور هم بودن و استفاده مفید از سایت می باشدhttp://ghabusiran.rozblog.com
مامان نازنين
16 بهمن 91 17:13
شرمنده عزيزم يادم رفته بود

http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=12512

خواهش میکنم عزیزم

آرمو
16 بهمن 91 19:01
انشالله دفاع هم انجام میشه. من که در به در دنبال پرستار و اسباب کشی و نگهداری از پسرک و کار و ... هستم. از همه بدتر اسباب کشی هست. خدا قوت به همه

ممنونم عزیزم
کار شما از من سختتره
امیدوارم خدا کمکتون کنه و به راحتی اسباب کشی کنین و یه پرستار خوب و دلسوز و کاردان هم پیدا بشه برای پسری نازتون
مامان تا کی پیشت میمونن؟

فاطیما
16 بهمن 91 22:04
ایشالا دفاعتون به خوبی انجام میگیرهبراتون دعا میکنم.شما هم واسم دعا کنین.جمعه کنکور ارشد دارم

ممنونم
پس کار شما هم سخت بوده تو این مدت! موفق باشی عزیزم، ایشالا قبول میشی

مرمر مامان محیا
17 بهمن 91 11:32
چون شرایطمون دقیقا یکسانه خیلی خوب درکت میکنم...با این تفاوت که من بیچاره اسباب کشی و انتخاب کابینت و کمک در خرید پکیج و کولر و هزارتا ریزه کاری خونه جدید هم به دوش م هست از طرفی عید رو هم مطابق هر سال اهوازم...واااااااااااااااای خدا یعنی میشه اردیبهشت بیاد؟؟همه اینا تموم شده باشه و من مثه بچه خوب بشینم واسه تخصص بخونم

پس شما هم دفاع دارین؟! خدا قوت بااسباب کشی و انتخاب دکوراسیون خونه ی جدید! ایشالا به سلامتی انجام میشه عزیزم




محبوبه
17 بهمن 91 19:38
دركت ميكنم از اعماق وجود.
انشاله زمان اونقدر دير بگذره كه به همه كارات باآرامش برسي
و اونقدر زود بگذره كه متوجه نشي چه طور گذشت…
من هميشه از ني نيم ميخوام دعام كنه.تو هم از عليرضا بخواه.
پاكترين موجودات دور و برمون اين فسقليها هستن.مگه نه؟

ممنونم
باز هم ممنون عزیزم
واقعا همینطوره که میگی، این نی نی ها از همه به خدا نزدیکترن چون مدت کمتریه که از هبوطشون به زمین
و زمینی شدنشون میگذره

هستی
17 بهمن 91 21:28
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
18 بهمن 91 9:31
وا ی! پایان نامه این پایان نامه پیر می کنه آدمو ! من هم پارسال این روزها در انتظار روز دفاع بودم : 29 بهمن . ولی چه حال خوبی داره آدم بعد جلسه دفاع. این بار رو که زمین می ذاری آی حال می ده آی حال می ده !
ایشالا که بیست بشی یعنی کامل بشی مال ما که نمره اش از 19 بود برای شما چه از 18 باشه چه از 19 ایشالا کامل بشی خستگی از تنت در بیاد . بعد بیای اینجا بنویسی ما هم برات دست بزنیم اینطوری
س

سلام خوش به حالتون که از دستش راحت شدین!
هنوز نی نی نیومده عزیزم؟

خدا از دهنتون بشنوه که کامل بشم، نمره از 18 است، ممنونم




علامه كوچولو
18 بهمن 91 10:23

واقعااااااااااااااااا سخته
موفق باشين

ممنونم خانومی

بابای علیرضا
18 بهمن 91 21:40
آره عزیزم پایان نامه خیلی سخته ولی توسختری و داری شکستش میدی البته به کمک شوهرت

ممنونم
تا شما رو دارم چه غم دارم ؟!