علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 3 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

باران (بالاخره) آمد

1392/9/14 9:32
نویسنده : mahtab
541 بازدید
اشتراک گذاری

 

                         باران ببار که آشناتر از آشنا تویی

                       در عمق لحظه های من یاد خدا تویی

                                                                           باران تو ای نشانه ای از لطف بیکران

                                                                               زیبا ببار که پایان غصه ها تویی

                                                         خدایا شکرت

 

پی نوشت:به لطف بارندگی های این چند روز اخیر در دیار ما فکر کنم  رزماری جون و بقیه دوستان ساکن شهرهای پربارندگی تاچند وقت آزادن هرچی میخوان در مورد هوای پاک و آسمان آبی و عطر بارون شهرشون حرف بزنن، چون فعلا من حسابی سیراب شده ام و احتمالا دلم نمیسوزه از شنیدن تعریفهاشونچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رزماری
16 آذر 92 10:50
ای مهتاب از دست تو . یعنی حالا دیگه نمی تونم بیام و از بارون بگم و بهت فخر فروشی کنم ؟ چه حیــــــــــــــــــف این چنین بدجنس بازی درمیارم من .می بینی خواهر ؟ الهی شکر .شما هم چشمتون به جمال بارون روشن شد
mahtab
پاسخ
ما اینیم دیگه واقعا الهی شکر
رزماری
17 آذر 92 9:26
مهتاب جون منم خودم هم یه بار تو نظرات سایت یکی از دوستان دیدم برا کامنت من پرچم غیر ایران زده .در صورتیکه من همیشه با یه سیستم از شرکت کانت میشم .گاهی گاهی از خونه خودم .ولی اکثراً خونه وقت نمی کنم . اما نمی دونم چرا آی پی های مختلف نشون میدم .در صورتیکه نه فی ل تر شکن دارم نه هیچ چیز دیگه رو سیستمم . و به قول معروف اینترنت پاک دارم و سایتهای مجار رو میشه باز کرد . شاید آی پی های مختلف علتش این باشه ، که ما نو شرکتمون سیستم ها شبکه است و احتمال داره هر بار از gateway مختلف آی پی سیستم رو رد میکنه
mahtab
پاسخ
عزیزم احتمالا علتش همون شبکه بودن سیستمهای شرکته
مرضيه (مامان محمدمهدي)
18 آذر 92 8:39
بله بالاخره آرزو به دل نمانديم و به لطف الهي باران آمد و هواي شهر مجال تنفس رو به ما داد
mahtab
پاسخ
خدا را صد هزار مرتبه شکر و ان شاء الله تا آخر امسال(و البته هر سال) همین روند ادامه داشته باشه
میم مثه محیا
18 آذر 92 20:42
لینکتون کردم
mahtab
پاسخ
ممنون